georg1103 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Min Nokia C6 som er ca et år gammel døde plutselig her en natt. når jeg våknet om morgenen så jeg at telefonen min var avskrudd, enda jeg hadde ladet den dagen før. prøvde så å skru den på men den er helt død, når jeg putter i ladern og trykker på på-knappen lager den en liten vibrasjon slik den gjør når man skrur den på til vanlig, men det er alt. Noen som vet hva som kan være feil...kjøpsgarantien min har gått ut så jeg får ikke gratis rep heller. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Sålenge den er kjøpt på deg privat har du helt sikkert fortsatt reklamasjonsrett på telefonen. Hvis du ikke tror den har vært utsatt for fukt/væske/slag, så ville jeg levert den inn. Har fått inn liknende saker selv der jeg jobber og de har blitt reparert uten kostnad for kunden. Lenke til kommentar
georg1103 Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 ok tusen takk.. jeg skal prøve å kontakte utsalgsstedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå