syden;) Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Hei lurte på om puma sko i tyrkia er ekte? Har kjøpt å de er i skinn! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Kommer vel mye an på hvilken butikk du har kjøpt de i, og hvor mye du ga for dem. Virker butikken luguber så er ofte varene det også. Du kan jo også Google spørsmålet på engelsk, så finner du nok fort en guide :-) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Om dem er ekte kommer an på hvem som har produsert dem, ikke hvor dem kjøpes eller for hvor mye Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Om dem er ekte kommer an på hvem som har produsert dem, ikke hvor dem kjøpes eller for hvor mye Joda, sant nok, men ikke kom her og spill dum. Lenke til kommentar
syden;) Skrevet 19. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 jeg kjøpte skoene på sånn ''uproffesjonell skobutikk'' liksom det var ikke pris på noe av skoene jeg ga ca 170norske kroner.. litt vanskelig å forklare hvordan butikken så ut... det var sko over alt liksom stablet hvordan kan jeg finne ut om de er ekte? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Sannsynligvis fake basert på din beskrivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå