DverG94 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) http://youtube.com/watch?v=diHFBFWr1po&list=LLAxN-zn2iAGmRTN3nVpwNQw&feature=mh_lolz Fyttikatta hadde det fantastisk morro igår kveld ! Endret 18. oktober 2012 av DverG94 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg hører folk sier at de spiller på servere som har anti ALT-F4. Kan dere bekrefte for meg at noen av disse serverne med anti alt-f4 er Chernarus? Jeg vet at ALLE andre maps kan bygge inn sånne ting, men den vannlige DAYZ klienten hindrer dette. Eneste allternativ jeg har funnet for chernarus kartet er å rekompilere dayz, sånn at dere må laste ned egen klient addon for vår server... Hvis dette er feil så kunne jeg godt tenke meg å finne denne løsningen Igjen, vi kan legge til anti alt-f4 på Lingor serveren, men ikke på ourdayz II pr i dag. Som jeg sa noen poster tilbake så har zombies.nu serverene dette, og de mapsa er Chernarus. Kan sjekke selv på hjemmesiden deres. www.zombies.nu Lenke til kommentar
Shredder123 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 http://youtube.com/watch?v=diHFBFWr1po&list=LLAxN-zn2iAGmRTN3nVpwNQw&feature=mh_lolz Fyttikatta hadde det fantastisk morro igår kveld ! Så morsomt ut ja Kommer det mer? Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 http://youtube.com/watch?v=diHFBFWr1po&list=LLAxN-zn2iAGmRTN3nVpwNQw&feature=mh_lolz Fyttikatta hadde det fantastisk morro igår kveld ! Så morsomt ut ja Kommer det mer? Kommer mest sannsyneligvis til å poste videoer hver gang jeg har klipp til 7-10 minutters videoer tror jeg. Blir som en videoblogg med gjengen Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Haha! Merk dere svensken som sitter fast i bakken siden av SUV'en Hysterisk 3 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 For og fjerne den idiotiske "riste effekten" til youtube, gå inn på videon din og huk vekk stabiliser video, den heter noe sånt. Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 For og fjerne den idiotiske "riste effekten" til youtube, gå inn på videon din og huk vekk stabiliser video, den heter noe sånt. Hmm , finner den ikke :c Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Oss meg kom opp et vindu, tror det stod noe som "vi har oppdaget at du har tatt opp med et ustøtt kamera. Vil du at vi skal fikse dette". Trykk nei. Husker ikke helt ifarten ordrett hva det stod desverre. Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ja, det var nok den som kom opp for meg også, men jeg gadd ikke lese og bare aksepterte den :c haha, må begynne å lese ting ... Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nei.. Dårlig gjort å skyte på en som leiter etter kart og kompass Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Om noen ønsker litt gear, gikk bilen min tom for bensin på den ene veien ved den byen med den store "kula" i midten. Aner ikke hva byen heter, ligger en del våpen osv i bilen. Måtte gi slipp på den da jeg fikk mange Zombier etter meg å jeg hadde ikke mer bensin Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Bra liv på serveren nå ass! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Helikopter på NWA, har rød på engine. Helicrash rett ved som har 3 FAL, en av de med nightvision. Ved de 2 hangarene etter Barracken helt nord. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Okay! Vi kommer til resette ourdayz II i kveld... Dette har blitt stemt over på ourforums.net, der resultatet ble 16 mot 1. Vi kommer også til å (midlertidig) fjerne L85 Thermal fra helicrashes (Effekten er at de blir fjernet fra serveren) Resultatet her ble 15 mot 2. L85 kan muligens komme tilbake senere, men det blir etter vi har fått fjernet alle dupe bugs. Siden vi plutselig har fått økt hackeaktivitet ser vi oss nøtt til å gjøre serveren til en whitelist only server. Det vil si at man blir nøtt til å logge inn på serveren en gang, for så å sende PM med ingame navnet sitt til admins, de vil da legge til GUIDen deres til whitelisten. Vi prøver whiteliste alle som spiller mest aktivt, men hvis du mot formodning ikke kommer inn med en gang etterpå, si ifra så vil vi whiteliste deg. Vi kommer også til legge til x killed y killmessages. Vi jobber med å legge til anti ALT-F4, men dette ligger ikke åpent ute, så vi må code det selv, dette tar tid da vi må teste det ordentlig osv osv. Dette vil gå raskere hvis vi finner en som er erfaren med ARMA 2 scripting. edit: Fy flate dette var skikkelig dårlig norsk av meg! Sorry... Endret 19. oktober 2012 av @andretnet 2 Lenke til kommentar
Lodu Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Okay! Vi kommer til resette ourdayz II i kveld... Dette har blitt stemt over på ourforums.net, der resultatet ble 16 mot 1. Vi kommer også til å (midlertidig) fjerne L85 Thermal fra helicrashes (Effekten er at de blir fjernet fra serveren) Resultatet her ble 15 mot 2. L85 kan muligens komme tilbake senere, men det blir etter vi har fått fjernet alle dupe bugs. Siden vi plutselig har fått økt hackeaktivitet ser vi oss nøtt til å gjøre serveren til en whitelist only server. Det vil si at man blir nøtt til å logge inn på serveren en gang, for så å sende PM med ingame navnet sitt til admins, de vil da legge til GUIDen deres til whitelisten. Vi prøver whiteliste alle som spiller mest aktivt, men hvis du mot formodning ikke kommer inn med en gang etterpå, si ifra så vil vi whiteliste deg. Vi kommer også til legge til x killed y killmessages. Vi jobber med å legge til anti ALT-F4, men dette ligger ikke åpent ute, så vi må code det selv, dette tar tid da vi må teste det ordentlig osv osv. Dette vil gå raskere hvis vi finner en som er erfaren med ARMA 2 scripting. edit: Fy flate dette var skikkelig dårlig norsk av meg! Sorry... dumt spørsmål , menne kan du poste ett inlegg her når dere holder på med resett \ er ferdig? vil komme fort i gang Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det skal vi gjøre 2 Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Da er resett ferdig. Vi venter noen dager med whitelist, da vi ønsker å se at serveren er stabil. En bieffekt av oppdateringen ser jeg nå er at det ikke går ann å skru opp gamma. Løp å finn nightvision folkens! Happy hunting! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Fittesnerk, jeg som ordna meg med phat lut tidligere i dag så jeg kunne rocka sjiten ut av dere etter å ha sett Looper på kino. DAMN U! Stemte for da..................... Lenke til kommentar
Shredder123 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Meninga at det skal være så mørkt så tidlig på servern? og det blir mørkere og mørkere for hver dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg