COFC-Putte Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeeezzzz første heli på lenge og en nub crasher det.... -.- var det ikke du som kræsja det? ^^ Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 hvem fant bilem som eg logget ut ved inni eit industribygg i Lumbermill i Berizino. Faen altså. VIrker som ting blir funnet uansett faen hvor langt vekke fra alt det er, håper ikke folk driver å bruker skittne triks for å finne ting på serveren, telt, biler, crash, og slikt, for eg vet det er en del ''Triks'', som kan læres. Nå må eg faen springe i timevis for å komme meg noen steder. Å eg som hadde brykt så masse tid på fikse den fine og beskutte bilen. Noen som har sympati for meg, og villet hente meg i Berizino ? Berizino er jo en ganske populær by da, tror det står en blå hippie van i solnichniy Lenke til kommentar
COFC-Putte Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Noen som fikk triple-kill nå? neida Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 jaja, så tok dere oss bare jeg som kunne forsvare SUV'en, frantic var rimelig invalid uten nvg's. Traff jeg dere i det store og hele da jeg skjøt noen skudd? Men spennende var det Ble beskutt av i hytt å pine av det jeg syns hørtes ut som M107 og/eller AS50. Traff aldri direkte på bilen eller person, dog. Noe jeg er relativt glad for hvem har Suv'en nå? Tror den sprengte faktisk. Helikopter-kara sparte ikke på kuler og kruttet, for å si det sånn. Lenke til kommentar
COFC-Putte Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 jaja, så tok dere oss bare jeg som kunne forsvare SUV'en, frantic var rimelig invalid uten nvg's. Traff jeg dere i det store og hele da jeg skjøt noen skudd? Men spennende var det Ble beskutt av i hytt å pine av det jeg syns hørtes ut som M107 og/eller AS50. Traff aldri direkte på bilen eller person, dog. Noe jeg er relativt glad for hvem har Suv'en nå? Tror den sprengte faktisk. Helikopter-kara sparte ikke på kuler og kruttet, for å si det sånn. hvor på mappet? Lenke til kommentar
JohannesMK Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Okei, hvem i huleste var det som skøyt meg i ingenstedsland? Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Okei, hvem i huleste var det som skøyt meg i ingenstedsland? wolololol Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Det var ikke meg, jeg skjøt 2 andre luringer ute i marka Endret 14. oktober 2012 av Hyd Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Bare 100 minutter igjen av War Z konkuransen vår! Løp og delta nuh: http://ourforums.net/_/articles/pc-gaming/the-warz-is-coming-contest-inside-r22 Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det var ikke meg, jeg skjøt 2 andre luringer ute i marka Du som gjorde det igjen? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det var ikke meg, jeg skjøt 2 andre luringer ute i marka Du som gjorde det igjen? Nope, tok 2 andre luringer tidligere i dag, men ikke deg. Og har ikke drept siden kl 17:30 ish. Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Lukter fishy. Veldig lite folk på serveren. Jeg og Ludoo på vei til ingenmannsland i nord. Da mener jeg ingenmannsland. Plutselig blir begge skutt av AS50. Kan admin sjekke log? Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hva fan, hvordan kunne du se meg der? Satt i skjul i hjørnet med døra som cover, eneste mulighet å se meg var foran meg. Også kommer du og skyter meg bakfra?? Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg sto på utsiden, tok deg gjennom vinduet du og en fyr i guillie suit Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg sto på utsiden, tok deg gjennom vinduet du og en fyr i guillie suit Ah ok da så, trudde jeg hadde glitcha igjennom veggen eller no. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg sto på utsiden, tok deg gjennom vinduet du og en fyr i guillie suit Ah ok da så, trudde jeg hadde glitcha igjennom veggen eller no. Jeg tok kvelden, så gearet ligger der enda Lenke til kommentar
Lodu Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det var ikke meg, jeg skjøt 2 andre luringer ute i marka YOU BISH! Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hallo. Nå sitter vi å prøver å bestemme oss for hva vi skal gjøre med regler og om vi skal kjøre en clean restart av serven så alle starter på nytt. Vi vurderer også å fjerne l85 pga den er veldig OP. Besøk oss og si hva du mener. Din stemme teller! Linker: http://ourforums.net/topic/105-remove-l85-from-server/#entry475 http://ourforums.net/_/ourdayz/help-us-update-the-rules-r17 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg