NatuRal3 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Takk for det Ønsker å informere om at det er blitt gjort noen forandringer på ourdayz forumet. Gå inn og ta en titt. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Værsågod den som fikk lastebilen av meg Plukket den opp på NW Airfield. Var sykkel, firhjuling og alt mulig der ferdig fiksa ............. Tok bare lastebilen men tør ikke å kjøre rundt med den . Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hvem i alle dager er det som kjører Range Rover da? Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 hmm, noen som drepte meg nå eller var det bare en bug? drev å undersøkte et helicrash, så, *knas* dau ? Lenke til kommentar
Lodu Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ser ut som ourdayz admins satser skikkelig på ett gaming community på nettsida si. S yns vi skal bytte til det norske ourdayz fprumet på siden dems for å gjøre dem litt glade, og vise at vi er takknemlige for innsatsen dems på serverne! links ---> http://ourforums.net/forum/17-norsk-diskusjon/ 3 Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 hvem fant bilem som eg logget ut ved inni eit industribygg i Lumbermill i Berizino. Faen altså. VIrker som ting blir funnet uansett faen hvor langt vekke fra alt det er, håper ikke folk driver å bruker skittne triks for å finne ting på serveren, telt, biler, crash, og slikt, for eg vet det er en del ''Triks'', som kan læres. Nå må eg faen springe i timevis for å komme meg noen steder. Å eg som hadde brykt så masse tid på fikse den fine og beskutte bilen. Noen som har sympati for meg, og villet hente meg i Berizino ? Lenke til kommentar
Shredder123 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 jaja, så tok dere oss bare jeg som kunne forsvare SUV'en, frantic var rimelig invalid uten nvg's. Traff jeg dere i det store og hele da jeg skjøt noen skudd? Men spennende var det Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Ser ut som ourdayz admins satser skikkelig på ett gaming community på nettsida si. S yns vi skal bytte til det norske ourdayz fprumet på siden dems for å gjøre dem litt glade, og vise at vi er takknemlige for innsatsen dems på serverne! links ---> http://ourforums.net...orsk-diskusjon/ Takk for det. Lagde en tråd med samme funksjon som denne her, flott om folk vil skrive der i stedet for her! 1 Lenke til kommentar
Shredder123 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Til admins: Har det vært noe form for resetting av telt osv de 2-3 siste dagene? Vi hadde flere telt 3 forskjellige steder og alle var helt borte. Rart at alle forsvant samtidig (samme dag) Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Det har ikke vert noen resetting av telt. Men det kan jo hende noen har kjørt over dem eller noe lignende Endret 14. oktober 2012 av NatuRal3 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Ikke glem morroklumpene som var innom serveren tidligere. edit: Glem den, leste ikke "2-3 siste dagene"-biten. Endret 14. oktober 2012 av Vizla Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 OBS OBS! Nå har vi startet en konkurranse hvor man kan vinne en kopi av Warz. Delta her Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ser ut som ourdayz admins satser skikkelig på ett gaming community på nettsida si. S yns vi skal bytte til det norske ourdayz fprumet på siden dems for å gjøre dem litt glade, og vise at vi er takknemlige for innsatsen dems på serverne! links ---> http://ourforums.net...orsk-diskusjon/ ludo årner 1 Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Til admins: Har det vært noe form for resetting av telt osv de 2-3 siste dagene? Vi hadde flere telt 3 forskjellige steder og alle var helt borte. Rart at alle forsvant samtidig (samme dag) Det er ikke vært slettet noen telt nei. Skal ta en titt i databasene for ordens skyld. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Da har det vel blitt bekreftet, L85 forsvinner fra heli crash spawns.. @ andrenet: We will remove this from helicrashes next time we update the server code. We hope to do this on Monday. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 jaja, så tok dere oss bare jeg som kunne forsvare SUV'en, frantic var rimelig invalid uten nvg's. Traff jeg dere i det store og hele da jeg skjøt noen skudd? Men spennende var det Ble beskutt av i hytt å pine av det jeg syns hørtes ut som M107 og/eller AS50. Traff aldri direkte på bilen eller person, dog. Noe jeg er relativt glad for Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Minner folk på konkuransen altså, har du spillet selv, del konkuransen med venner og bekjente! http://ourforums.net/_/articles/pc-gaming/the-warz-is-coming-contest-inside-r22 Lenke til kommentar
COFC-Putte Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hvem i alle dager er det som kjører Range Rover da? the gang Lenke til kommentar
COFC-Putte Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 jaja, så tok dere oss bare jeg som kunne forsvare SUV'en, frantic var rimelig invalid uten nvg's. Traff jeg dere i det store og hele da jeg skjøt noen skudd? Men spennende var det Ble beskutt av i hytt å pine av det jeg syns hørtes ut som M107 og/eller AS50. Traff aldri direkte på bilen eller person, dog. Noe jeg er relativt glad for hvem har Suv'en nå? Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Aner ikke, ikke vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg