Waldemariel Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Noen som fikk triple-kill nå? Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Skjer med at ingen har fikset helikopteret med NWA ? Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hvem drepte ei kyr litt nord for cherno for noen timer siden ? Lenke til kommentar
Ptv.swart Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Er et heli inne i borteste hangar på NW Airfield. Bak barracks. Regner med det spawnet der. Alt er rødt på det. Aldri i verden om jeg orker å fikse det. Fram og tilbake med masse utstyr innpå NW Airfield ......... NOPE! Som regel trenger du bare skappe main rotor assembly, så på et mirakuløst vis fikser hele seg Høres ut som at det spawner heli hele tiden :/ De kræsjer hele tiden også så sant så sant xD Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hvem drepte ei kyr litt nord for cherno for noen timer siden ? Sikkert meg, jeg gjorde ihvertfall det. Så dro jeg videre til NW Airfield hvor jeg møter Fokka19 som tuter og kjører med traktor. Det irriterer meg så jeg skyter og han skyter tilbake. Begge dør. Så free stæsj på NW airfield + en traktor som er kjørbar. Det er også en bil i bra stand like utenfor cherno i en lagerbygning ved stranda. (Helt insane spawnplasser plutselig for kjøretøy). Mangler bare 3 dekk. Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Er vel kjøretøy over alt idag x) Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Haha, har spronget øver ALT i Electro for å fikse den blå bilen som spawnet i industrien rett øst for electro, ingen visste om den tydeligvis, det var en del folk i electro så eg hadde vel flaks at ingen andre fant den . Så når eg endelig hadde klart å fikse den super-ødelagte bilen ble eg beskutt noen kjøreminutter øst for Electro. Haha, forstuet foten å blødde. Huff, det likte eg dårlig Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hvem var det som skjøt etter meg i elektro i dag med m24 eller cz550 ? Jeg satt bak noen høyballer og skulle ta en annen fyr nede i elektro. Likte at jeg faktisk fikk bandasjert og smørt på litt morfin mens jeg satt bak høyballen Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hva faen? Hackers på servern? Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 jaja. heldigvis hadde jeg bare Enfield Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tok to sekunder før noen kjørte rett over meg med en lastebil... Lenke til kommentar
Shredder123 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tok to sekunder før noen kjørte rett over meg med en lastebil... samme her, veldig morsomt! mista ALT, hadde ALT. Jaja. må man begynne på nytt pga sure hackers! Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg hadde M107 m/backpack fylt av industrial gear til vehicles.. jævli kjipt. Sanket dette i flere timer. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) samme her, veldig morsomt! mista ALT, hadde ALT. Jaja. må man begynne på nytt pga sure hackers! Din sytpeis :!: Endret 13. oktober 2012 av TMfrantic 1 Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) nvm Endret 13. oktober 2012 av Waldemariel Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Vi har nettop bannet fire personer for hacks. Vi beklager veldig folkens. Skuffende å se at det er så mange som liker å ødelegge for andre. Vi jobber med et backup system, som gjør at vi kan skru tida tilbake. Når noen da hacker, så vil alle få tinga sine igjen. Kanskje mager trøst i dag, så beklager at det ikke er ferdig ennå. Endret 13. oktober 2012 av Aiven 8 Lenke til kommentar
Shredder123 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 samme her, veldig morsomt! mista ALT, hadde ALT. Jaja. må man begynne på nytt pga sure hackers! Din sytpeis :!: ja ikke så nøye for deg om du daua, hadde ingenting. Surt å daue for hacking. Greit om jeg hadde daua på normal måte. Da hadde jeg ikke syta Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) NatuRal3 ønskes velkommen som server admin i OurDayZ teamet! Endret 13. oktober 2012 av @andretnet 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg