Skjelvgråt Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Lol ble akkurat drept der jeg hadde helien og bilen.. Men jeg vet at ingen var i nærheten der, plutselig kom noen. TP hack? Hvordan vet du at ingen var der? Jeg bare vet at jeg så eller hørte ingen i nærheten på lang tid, plutselig kom en fyr rett foran meg og skjøt. Lenke til kommentar
froosh Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Quakecry was killed. Ouch. Endret 21. august 2012 av Froosh Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Jeg snek meg nettopp innpå 2 stk.. Etter å ha fulgt de lenge.. Dum som jeg var skøyt jeg de ikke begge med engang.. Fikk en av dem da.. Tror ikke noen av de hørte meg, var 2m bak de før en av de snudde seg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Quakecry was killed. Ouch. Jeg får lett tak i en bil og sånt så gjør ingenting egentlig Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Lol ble akkurat drept av en dude som bare hadde chezh backpack og en dårlig rifle og makaroni. Skjønner ikke helt vitsen tbh med å skyte folk som har akkurat spawnet Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Tør faen ikke spille jeg. Redd for å bli skutt Nå har jeg i tillegg litt våpen osv. Ikke mye, men mer en det jeg har hatt før. Endret 21. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
froosh Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 OkaBall, epic fail. Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 HVA FAEN? Sitter opp i ett tårn, ser en persjon og begynner å snipe. Reloader, finner ikke han lengre og bestemmer meg for å drikke en pepsi. PLUTTSELIG noclipper jeg meg gjennom "rail bars" eller hva det heter, og BOM DØD. Faens dritt OkaBall, epic fail. Jo takker! Var det deg jeg skøt mot? Lenke til kommentar
froosh Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 HVA FAEN? Sitter opp i ett tårn, ser en persjon og begynner å snipe. Reloader, finner ikke han lengre og bestemmer meg for å drikke en pepsi. PLUTTSELIG noclipper jeg meg gjennom "rail bars" eller hva det heter, og BOM DØD. Faens dritt Det der fortjente du, prøvde å skyte meg i ryggen :nei2: Lenke til kommentar
Imprice Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Lol ble akkurat drept av en dude som bare hadde chezh backpack og en dårlig rifle og makaroni. Skjønner ikke helt vitsen tbh med å skyte folk som har akkurat spawnet Skjøt deg med fn fal .. tok ikke sjangsen på at du kom for nær bilen.. igjenn sry Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Bil sier du? Jaja jeg vet nå hvor bilen din er, og alltid vil være... Lol ble akkurat drept av en 50.cal i chernogorsk Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 HVA FAEN? Sitter opp i ett tårn, ser en persjon og begynner å snipe. Reloader, finner ikke han lengre og bestemmer meg for å drikke en pepsi. PLUTTSELIG noclipper jeg meg gjennom "rail bars" eller hva det heter, og BOM DØD. Faens dritt Det der fortjente du, prøvde å skyte meg i ryggen :nei2: Beklager! Såg en kjangs til å gjøre det litt surt for noen andre, men ble surt for meg selv istedenfor Lenke til kommentar
froosh Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 HVA FAEN? Sitter opp i ett tårn, ser en persjon og begynner å snipe. Reloader, finner ikke han lengre og bestemmer meg for å drikke en pepsi. PLUTTSELIG noclipper jeg meg gjennom "rail bars" eller hva det heter, og BOM DØD. Faens dritt Det der fortjente du, prøvde å skyte meg i ryggen :nei2: Beklager! Såg en kjangs til å gjøre det litt surt for noen andre, men ble surt for meg selv istedenfor What goes around, comes around Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Ingen som kunne tenke seg å teame opp litt? Ta en brus sammen? (Har masse brus!) Er i Cherno. Endret 21. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Fant enda en bil. Blir vell 6-7 bilen jeg finner idag. Jeg har så flaks Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Fant en M24 på et lik i Elektro Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Damn. Misunner dere som er i en gruppe Lone wolf i dette spillet suger. Vel, det er sikkert fler av dere. Vi har en kanal på TS som heter LFG. Ellers kan man jo forsøke på forumet vårt. Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Fant en M24 på et lik i Elektro Hm, ved ett tårn med brannstasjonen? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Stemmer det OkaBall... Var det din det Kunne se ut som om noen hadde falt ned der. Endret 21. august 2012 av Hyd Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Damn. Misunner dere som er i en gruppe Lone wolf i dette spillet suger. Vel, det er sikkert fler av dere. Vi har en kanal på TS som heter LFG. Ellers kan man jo forsøke på forumet vårt. Mulig jeg kan få Infoen til TS serveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg