Robopope Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 De spawner random rundt om på kartet etter restart. Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Fuck, traktoren min sprengte plutselig Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Hvem som flyr i helikopteret og skyter mot oss? Dæven hvor lavt dere kom flygende. Recorda det, fun video part 2 kommer ut senere hehe. EDIT: Dær døde vi gitt.. Hvem skjøt oss, var det helikopterfolket? Endret 12. oktober 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hvem som flyr i helikopteret og skyter mot oss? Dæven kor lavt dokker fløy! Recorda det, fun video part 2 kommer ut senere ^^ EDIT: Dær daua vi! Satan! Hvem skjøt oss, var det helikopterfolket? Var dette i Mogilevka ? Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Fuck, traktoren min sprengte plutselig rip Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hvem som flyr i helikopteret og skyter mot oss? Dæven kor lavt dokker fløy! Recorda det, fun video part 2 kommer ut senere ^^ EDIT: Dær daua vi! Satan! Hvem skjøt oss, var det helikopterfolket? Var dette i Mogilevka ? Var rundt der ja.. ble one shot one killed.. og Lasse døde etter 2-3 skudd. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Hvem som flyr i helikopteret og skyter mot oss? Dæven kor lavt dokker fløy! Recorda det, fun video part 2 kommer ut senere ^^ EDIT: Dær daua vi! Satan! Hvem skjøt oss, var det helikopterfolket? Var dette i Mogilevka ? Var rundt der ja.. ble one shot one killed.. og Lasse døde etter 2-3 skudd. Haha ! Jeg satt inne i en love med winchester og var livredd. Sikker på at jeg kom til å dø. Endret 12. oktober 2012 av Gyr0 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hvem som flyr i helikopteret og skyter mot oss? Dæven kor lavt dokker fløy! Recorda det, fun video part 2 kommer ut senere ^^ EDIT: Dær daua vi! Satan! Hvem skjøt oss, var det helikopterfolket? Var dette i Mogilevka ? Var rundt der ja.. ble one shot one killed.. og Lasse døde etter 2-3 skudd. Haha ! Jeg satt inne i en love med winchester og var livredd. Sikker på at jeg kom til å dø. Haha xD Hvorfor ikke bare la oss gå videre? 0.0 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ikke jeg som tok dere. Men jeg hørte skuddene ganske godt. Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hvem er det som dreper meg hele tia ? påkker assa, klarer alltid å møte på folk på de dårligst beregnende tidene ... :c Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Omg. Skulle klatre opp en trapp, men så kastet jeg en granat i stedet. Voldsomt til aoe det var på den.... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Dayz er ikke som det var før merker jeg. Har ikke spilt på noen måneder, men før var det ca 50 norway servere og alle fulle. Nå finner jeg knapt en server med spillere på, er noen få igjen som er 5-10 spillere på. Ser ourdayz 2 også bare har 15 spillere nå. Blir for lite i slikt spill. Garantert hackerne som har skremt bort alle. Var derfor jeg tok pause også. Endret 12. oktober 2012 av Avean Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hvem er det som dreper meg hele tia ? påkker assa, klarer alltid å møte på folk på de dårligst beregnende tidene ... :c Detta spillet har sine nedturer og oppturer. Det skal sant sies Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Så begynner vel folk og bli lei av Dayz også, så og si alle venter vel på standalone tenker jeg.. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Folk er lei dayz pga hackere på hver eneste servere og codkiddiez som dreper alle dem ser og spiller det som deathmathc. Endret 12. oktober 2012 av Quakecry Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Prøvde nettopp Panthera... Var ikke så bra som jeg håpet på. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Må si det er veldig koselig med ett helikopter som raper. Hva er poenget? Dere får jo ikke så veldig mye ut av det, så lenge ikke alle har gear som er verdt å ta. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Full fest i Elektro nå ja, det var ikke noen som så meg og Lasse komme tutende med ATV, for å så fly i lufta og lande sideveis? Også skøt vi 2 stk som sprang nede, vi var på taket ved en skole, og så kommer det en jævel og sier han ikke har våpen og så drar han opp en gunner og dreper nesten Lasse, og deretter blir vi nesten snipet.... off... for mye action... Endret 12. oktober 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 hahaha Gutta, fy fader. Her skyter dere meg først når jeg løper med Hatchet, så klarte jeg nesten å lure dere på taket ved skola Syntes selv jeg hørte en vehicle i Elektro, hva er historia ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg