andreherberth Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Beklager nedetiden. Var egentlig litt flaks at jeg sjekket tråden nå, og at du nettopp hadde spurt når den kom opp! Den er på vei opp igjen nå! 1 Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Beklager nedetiden. Var egentlig litt flaks at jeg sjekket tråden nå, og at du nettopp hadde spurt når den kom opp! Den er på vei opp igjen nå! Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Det starter opp en OurDayz III server? :o EDIT: Nei nvm............. jeg failer Endret 11. oktober 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hvorfor er det alltid 2 rader med barbwire utafor barracken nord på NW airfield ? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Etter at jeg og Lasse møttes så har vi hatt det litt fun hehe, tenkte jeg kunne legge ut en video, dette er jo selfølgelig på OurDayZ II servern Btw, var det noen som eide denne trucken, og var det noen som så oss kjøre ut med en crosser fra en flyplass? http://www.youtube.com/watch?v=GVKrJ67-eHc 2 Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 haha, genial latter Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hvem er lennert på servern a ? : ) Hadde vært greit om du lagde et pip Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Etter at jeg og Lasse møttes så har vi hatt det litt fun hehe, tenkte jeg kunne legge ut en video, dette er jo selfølgelig på OurDayZ II servern Btw, var det noen som eide denne trucken, og var det noen som så oss kjøre ut med en crosser fra en flyplass? http://www.youtube.com/watch?v=GVKrJ67-eHc Fant dere den motorsykkelen rett nord for NW airfield? Nice loot ! Endret 12. oktober 2012 av Gyr0 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Etter at jeg og Lasse møttes så har vi hatt det litt fun hehe, tenkte jeg kunne legge ut en video, dette er jo selfølgelig på OurDayZ II servern Btw, var det noen som eide denne trucken, og var det noen som så oss kjøre ut med en crosser fra en flyplass? http://www.youtube.com/watch?v=GVKrJ67-eHc Fant dere den motorsykkelen rett nord for NW airfield? Nice loot ! Lå i en hangar ved NW Airfield Dessverre så tror jeg noen tok trucken vår Nå finner vi den ikke igjen, dammit! Endret 12. oktober 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
flatrix44 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Etter at jeg og Lasse møttes så har vi hatt det litt fun hehe, tenkte jeg kunne legge ut en video, dette er jo selfølgelig på OurDayZ II servern Btw, var det noen som eide denne trucken, og var det noen som så oss kjøre ut med en crosser fra en flyplass? http://www.youtube.com/watch?v=GVKrJ67-eHc Fant dere den motorsykkelen rett nord for NW airfield? Nice loot ! Lå i en hangar ved NW Airfield Dessverre så tror jeg noen tok trucken vår Nå finner vi den ikke igjen, dammit! Var min / benson / dverg / ludoo / johannes sin sykkel...vi byttet den ut med et heli i NW airfield inne i hangaren ^^ vi har funnet mye morro med det helikopteret ^^ Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Dessverre så tror jeg noen tok trucken vår Nå finner vi den ikke igjen, dammit! Hoho Og til de som hadde camp HELT sørvest: Takk for super gear! Men, med uhell så klarte vi og kjøre over alle teltene, beklager ass! Endret 12. oktober 2012 av Benson 2 Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hvem er lennert på servern a ? : ) Hadde vært greit om du lagde et pip Han spiller med meg (Februus). Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ja, håper de fleste er på jobbe eller skole nå Er vel i helgene mot kvelden det er mest action. Angående den lastebilen. Vil tro den skifter hender en del ganger Håper ingen ødelegger den da. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 finner ingen helicrash i dag jeg merkelig.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hvorfor er det alltid 2 rader med barbwire utafor barracken nord på NW airfield ? Pga. idioter som alltid skal være dryg med andre. Håper seriøst de fjerner Barbwire snart. Hva er vitsen med å sperre for bygninger? Er ikke alltid folk har toolbox, så det er veldig irriterende. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hvorfor er det alltid 2 rader med barbwire utafor barracken nord på NW airfield ? Pga. idioter som alltid skal være dryg med andre. Håper seriøst de fjerner Barbwire snart. Hva er vitsen med å sperre for bygninger? Er ikke alltid folk har toolbox, så det er veldig irriterende. Du kan som regel bare gå over de da Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hvorfor er det alltid 2 rader med barbwire utafor barracken nord på NW airfield ? Pga. idioter som alltid skal være dryg med andre. Håper seriøst de fjerner Barbwire snart. Hva er vitsen med å sperre for bygninger? Er ikke alltid folk har toolbox, så det er veldig irriterende. Takk for den. Er vel derfor folk sperrer også da, for at folk som ikke har toolbox ikke skal komme inn. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hvorfor er det alltid 2 rader med barbwire utafor barracken nord på NW airfield ? Pga. idioter som alltid skal være dryg med andre. Håper seriøst de fjerner Barbwire snart. Hva er vitsen med å sperre for bygninger? Er ikke alltid folk har toolbox, så det er veldig irriterende. Takk for den. Er vel derfor folk sperrer også da, for at folk som ikke har toolbox ikke skal komme inn. Du er så forbanna dum som setter ut barbwire fokka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg