b00n Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Noen som var litt kjappere og få tak i jerry can til det chopperet Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Var helicopteret helt når det spawner? Bare mangler drivstoff? Endret 9. oktober 2012 av Nerowulf Lenke til kommentar
b00n Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Så helt og fint ut ja, mangle bare fuel. stod på nwa Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja, var ikke det helikopteret som fløy i går? Hvor mange helikoptere kan det være på denne serveren (samtidig)? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 aner ikke. så det først i dag. stod parket på nwa. Og for 10 min siden fløy det over pustha, og ble skutt etter av meg og min bror Lenke til kommentar
b00n Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) You got balls Hyd den ska du ha! Endret 9. oktober 2012 av b00n Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 You got balls Hyd den ska du ha! Haha! Jeg måtte jo prøve meg når jeg spawnet så nærme Var ved likene før du tok meg siste gangen der, men ingen tøffe våpen igjen Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 haha Makaroni og Rambo! dagens! Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 aner ikke. så det først i dag. stod parket på nwa. Og for 10 min siden fløy det over pustha, og ble skutt etter av meg og min bror Kjørte rundt med min sykkel og fant helikoptere med en jerrycan på NWairfield, hadde "tilfeldigvis" med meg 3 ekstra. Så da måtte jeg nesten ta en liten tur rundt og se etter helicrash. Men mens jeg fløy rundt så jeg på kartet og ante fred og ingen fare. BOM BOM BOM, skal si jeg skvatt litt, heldigvis må sniperne vært sveiseblinde i og med at de ikke traff en eneste gang. Ellers på min tur fant jeg enda et Helikopter så nå har jeg to.. Får se hvor lenge det varer................ Verdens dårligste person til å gjemme dem. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 vi skjøt med assault rifler og du var langt oppe i lufta hehe. Så var mest for og skremme ja! Og det klarte vi tydligvis Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Så slemt! For meg hørtes det ut som AS50. Men må innrømme at jeg ikke akkurat fulgte godt med når dere skjøt. Lenke til kommentar
Ptv.swart Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 sliter med høy ping på serveren jeg .. bare denne servern.. og blir kicka begrunn av det. Har hatt samme prob :-S Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Lenge leve helicrash. AS50 + FN FAL var digg å finne ute i bushen. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 sliter med høy ping på serveren jeg .. bare denne servern.. og blir kicka begrunn av det. Har hatt samme prob :-S har du fiber fra altibox ? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Jeg driver å mister blod ! Hjelper ikke å bandasjere og jeg er ikke sjuk. Kommer heller ingen animasjon som tilsier at jeg mister blod. Mista 10 blod av gangen, nå mister jeg 20 blod. Hva skal jeg gjøre? Hva er dette? EDIT: Skrudde av debugmonitor. Viste seg at både mat og drikke blinket rødt -____-' Endret 9. oktober 2012 av Gyr0 4 Lenke til kommentar
Ptv.swart Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 sliter med høy ping på serveren jeg .. bare denne servern.. og blir kicka begrunn av det. Har hatt samme prob :-S har du fiber fra altibox ? Nei nte fiber, har hørt at altibox har hat prob i det siste. mn det går litt opp og ned var verre før. Lenke til kommentar
Cpt.Miller Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Pop Ivan 01:18 IRL Du som disconnecta i en PVP fight. Skjer det igjen, blir det ban-request på deg! Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Pop Ivan 01:18 IRL Du som disconnecta i en PVP fight. Skjer det igjen, blir det ban-request på deg! Jeg har ettersøkt svar fra admin om dette er noe de slår ned på eller ikke, men uten hell. Reglene er vage på dette punktet. Det er vel en exploit, men likevel ikke. Reglene spesifiserer det ikke, så med tanke på at så mange reagerer så hardt på dette, og at såpass mange gjør det, så burde vel admins gjøre dette klart og tydelig en gang for alle, og så må jo de som vil ban-requeste ha "bevis" for det også, vil jeg tro, så å håndheve en regel mot slik oppførsel tror jeg blir vrient og slitsomt for admins. Endret 10. oktober 2012 av sjeve Lenke til kommentar
Cpt.Miller Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Pop Ivan 01:18 IRL Du som disconnecta i en PVP fight. Skjer det igjen, blir det ban-request på deg! Jeg har ettersøkt svar fra admin om dette er noe de slår ned på eller ikke, men uten hell. Reglene er vage på dette punktet. Det er vel en exploit, men likevel ikke. Reglene spesifiserer det ikke, så med tanke på at så mange reagerer så hardt på dette, og at såpass mange gjør det, så burde vel admins gjøre dette klart og tydelig en gang for alle, og så må jo de som vil ban-requeste ha "bevis" for det også, vil jeg tro, så å håndheve en regel mot slik oppførsel tror jeg blir vrient og slitsomt for admins. Desverre håndfaste bevis er ikke alltid like enkelt. Men vi var to som opplevde at personen disconnecta. Så det blir ikke ord mot ord heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg