Njardiss Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Var ikke Quakecry som raidet campen, var Team Pussy Riot Og tipper det screenshottet hans er tatt fra før campen ble "ommøbelert" Litt heldig med timingen, var ca 40 min i dag hvor det ikke var noen online, ellers har det alltid vært to-tre stk der. ^^ Hvordan fant dere campen forresten? Vi har kjørt en del fram og tilbake i dag, så det kan ha vært enkelt å følge etter oss også. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Skjønner ikke at folk gidder den hoardingen, er jo imot serverreglene også Håpløst å ha ting i fred uansett, er min erfaring. Kanskje lettere om man er mange som spiller aktivt. Lenke til kommentar
s0ceN Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Okay, Team Kill Pussy Riot (Oss) tilbyr nå en BUSS i BOUNTY til de som jakter på Team Pussy Riot og dreper/ødelegger campen deres. Kom med bevis her på tråden (screenshot). THE WAR IS ON Endret 21. august 2012 av s0ceN 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hvem er nå så Team Pussy Riot? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Var ikke Quakecry som raidet campen, var Team Pussy Riot Og tipper det screenshottet hans er tatt fra før campen ble "ommøbelert" Litt heldig med timingen, var ca 40 min i dag hvor det ikke var noen online, ellers har det alltid vært to-tre stk der. ^^ Hvordan fant dere campen forresten? Vi har kjørt en del fram og tilbake i dag, så det kan ha vært enkelt å følge etter oss også. Vi fant den i går kveld, men bestemmte oss å vente til dere hadde noe mer stash der før vi loota der. Så fant vi "impulsivt" ut av dere sikkert ikke trengte vehicles der oppe, er jo ikke så langt å gå til NWE... Lenke til kommentar
s0ceN Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Skjønner ikke at folk gidder den hoardingen, er jo imot serverreglene også Håpløst å ha ting i fred uansett, er min erfaring. Kanskje lettere om man er mange som spiller aktivt. I følge serverreglene så er ikke hoarding ulovlig på serveren, det er kun ulovlig å hide ting UTENFOR mappet, vår camp er innenfor Uansett, så er vår gruppe på 8 stykker, så vi har "kun" èn vehicle per medlem Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Damn. Misunner dere som er i en gruppe Lone wolf i dette spillet suger. Endret 21. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Er en fiskebåt mellom Elektro og Cherno langs stranda, eller... Rett utenfor Elektro egentlig.. Ved gas stationen Lenke til kommentar
Imprice Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Var ved zeleno før server restart, er nå ved solnichniy. wtf Lenke til kommentar
s0ceN Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Er en fiskebåt mellom Elektro og Cherno langs stranda, eller... Rett utenfor Elektro egentlig.. Ved gas stationen Den "var" også vår Vi reparerte den og drev å kjørte folk rundt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Er det noen regler på denne serveren ang. kirka i Cherno? Er den et fristed? Aldri vært der før nemlig, så hadde vært litt interessant å se om jeg kommer meg dit Endret 21. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hvorfor får jeg bad version når jeg joiner serveren!? Lenke til kommentar
Imprice Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hvorfor får jeg bad version når jeg joiner serveren!? Hei. Prøv dette : steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead "deretter Launch Arma2 OA Beta Patch" Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kan du forklare litt nærmere hva jeg skal prøve? Takk Lenke til kommentar
shd Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Er ikke hoarding når vi har en vehicle hver, er det vell? Lenke til kommentar
BrAgUR Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kan du forklare litt nærmere hva jeg skal prøve? Takk Jeg har samme problemet, men når jeg starter gamet i "DayZcommander" så får jeg opp bad pw. så går jeg på multiplayer og joiner serveren derifra =) Lenke til kommentar
Imprice Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kan du forklare litt nærmere hva jeg skal prøve? Takk Der ligger en snarvei som heter "Launch Arma2 OA Beta Patch" inne i arma 2 operation arrowhead mappen, som er i steam mappen din. Dobbel klikk den snarveien. Da skal du kunne kåme inn på serveren uten det problemet. Fårhåpentlig Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kan du forklare litt nærmere hva jeg skal prøve? Takk Der ligger en snarvei som heter "Launch Arma2 OA Beta Patch" inne i arma 2 operation arrowhead mappen, som er i steam mappen din. Dobbel klikk den snarveien. Da skal du kunne kåme inn på serveren uten det problemet. Fårhåpentlig "You cannot play/edit this mission, because DayZ mod is missing". Men den er jo installert med DayZCommander. Den er jo riktig oppdatert... Hva faen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Lol ble akkurat drept der jeg hadde helien og bilen.. Men jeg vet at ingen var i nærheten der, plutselig kom noen. TP hack? Gjør forsåvidt ikke noe, hadde bare starter coyote backpack og var på vei til å sulte til døde. Endret 21. august 2012 av Quakecry Lenke til kommentar
Smostar Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Lol ble akkurat drept der jeg hadde helien og bilen.. Men jeg vet at ingen var i nærheten der, plutselig kom noen. TP hack? Hvordan vet du at ingen var der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg