Starvin_Marvin Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 as50 øve alt i electro Høres særdeles lovende ut. Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hvor skjer det?! Benson er på death-spree i Elektro og klager over at andre har lite å gjøre på Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Urk, logget inn.. AS50 var byttet ut med en woodpile..... Cooool.... Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Urk, logget inn.. AS50 var byttet ut med en woodpile..... Cooool.... Urk, logget inn ... Ble skutt på og døde ... Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Siden jeg spiller lone wolf, så tror jeg jeg dumper heliet i havet for å spare meg for fremtidige bekymringer. Edit: skriveleif Endret 7. oktober 2012 av langtongting Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Pokkern! Der gikk det troll i ord. Skulle ta på autohover, men skrudde av motoren i steden for. Det gikk ikke bra..... Merkelige var at jeg ble kicka av å baile heliet ? Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Pokkern! Der gikk det troll i ord. Skulle ta på autohover, men skrudde av motoren i steden for. Det gikk ikke bra..... Var det du som fløy over sjøen utenfor Berezino? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Stemmer nok det. Var på vei til NE airfield for å fuel, men måtte afk i 2 sec. Skulle autohovre, men det gikk jo som kjent til he.........! Ps! For de som nå har tenkt å lete etter vraket, så må dere først finne dykkerdrakter! Vraket ligger på havets bunn. Endret 7. oktober 2012 av langtongting Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Folk burde virkelig gå igjennom Arma 2 training-delen før de begir seg ut på DayZ, med det samme nybegynnere snapper opp et helikopter, så kræsjer de det 1 min etterpå Endret 7. oktober 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
b00n Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 wow! action i elektro da ? høres ut som full krig! hva skjer ? 1 Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hehe. Alt startet etter server restart klokken 1800. Vi så vi et helikopter på taket på sykehuset i elektro. Vi prøvde febrilsk og reparere det, men det skulle ikke være lett. Fordi det sto noen skarpskyttere i sniperhill. Tror det endte med 10 lik + på taket tilslutt Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Har selv holdt på siden 2001 når Operation Flashpoint kom, samt arma og arma2. Men har alltid flydd med joystick. Men den var ikke koblet til i dag. Feilen lå uansett i at jeg fikk feil valg på interface og motoren skrudde seg av på 200 meters høyde. Klarte ikke redde det og baila! Det sagt, så er ikke jeg så lei meg for jeg slipper å bli terrorisert av store grupper i heli, og som alt for lett finner gjemte kjøretøy fra høyden. Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Hehe. Alt startet etter server restart klokken 1800. Vi så vi et helikopter på taket på sykehuset i elektro. Vi prøvde febrilsk og reparere det, men det skulle ikke være lett. Fordi det sto noen skarpskyttere i sniperhill. Tror det endte med 10 lik + på taket tilslutt Jeg har faktisk screenshot fra taket etter det verste var over. Det var helt sykt. Skal se om jeg får posta det etterhvert. Det var vel ikke mer enn én sniper på sniperhill om gangen, men rullering var det jo. Vi var 3 stk til sammen rundt Elektro og plukket dere taktisk helt til ting hellet mot oss, og enda flere meldte seg på voldsomhetene. Men vi storkoste oss i dag. Takk for kampen Dette må vi gjøre hver søndag, slik at han Quakecry blir ekstra hissig siden det nesten kan minne om "deathmatch" Endret 7. oktober 2012 av sjeve Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Masse smågodt idag ja. Hvordan kom den motorsykkelen seg oppå taket på eit skur utenfor sykehuset ? Jeg var i Otmel når eg hørte noen starte sykkelen, og kjørte mot electro. så pluttselig var den oppå eit skur :S Endret 7. oktober 2012 av Makarowmachine Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hehe. Alt startet etter server restart klokken 1800. Vi så vi et helikopter på taket på sykehuset i elektro. Vi prøvde febrilsk og reparere det, men det skulle ikke være lett. Fordi det sto noen skarpskyttere i sniperhill. Tror det endte med 10 lik + på taket tilslutt Voldsomt du hadde rigget deg på sniperhill med wire overalt Lenke til kommentar
Starvin_Marvin Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Må bare takke Makaronimann for en delikat AS50. Du så veldig trygg og fornøyd ut der du løp forbi meg. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Virker som det har blitt en høy inflasjon på AS50 og andre high-end våpen. Hvor ofte er det reset på denne serveren? Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vi har ikke resatt databasen siden vi åpnet serveren. Vi har vurdert det ved flere anledninger, men vi hadde tenkt til å vente på neste versjon av dayz. Siden dette lar vente på seg, så bør vi kanskje fremskynde dette litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg