TMfrantic Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Apropos transportmiddel.. Er det noen triks for å finne det? Har vært borti mange plasser hvor det vistnok skal være vehicle spawn, men ser ikke snurten av noe. ALt er ribba, du må lete rundt i skauen etter kjøretøy du kan "låne" Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det var det jeg tenkte. Javel! Da får jeg enten finne noe å "låne", ellers så får jeg haike. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 mr langtynnting jeg jagde vekk fra taket på havna i elektro i presume ? avgårde i båten din for du! heh Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Stemmer det bOOn! Fikk deg en gang da, på toppen av pipa! Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvem faen drepte meg i elektro , inni i skolen? Du har tydeligvis ikke skjønt dette spillet. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Stemmer det bOOn! Fikk deg en gang da, på toppen av pipa! Traff jeg i det hele tatt ? eller tom for ammo igjen ? Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Skulle egentlig drive vedlikehold på serverne idag (flytte OurDayZ III over til samme server som OurdayZ II) men dette blir utsatt til imorgen. In other news liten status update fra Our Forums: http://ourforums.net/blog/3/entry-2-current-status-and-roadmap/ Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Stemmer det bOOn! Fikk deg en gang da, på toppen av pipa! Traff jeg i det hele tatt ? eller tom for ammo igjen ? Du traff meg slik jeg begynte å blø og fikk sjokk, men ikke verre heldigvis. Hva våpen hadde du? Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 haha Langtongting og b00n, jeg var imellom skuddlinja deres når dere begynte å pepre hverandre, så livet i revy imens jeg løp som faen vekk derfra! Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Stemmer det bOOn! Fikk deg en gang da, på toppen av pipa! Traff jeg i det hele tatt ? eller tom for ammo igjen ? Du traff meg slik jeg begynte å blø og fikk sjokk, men ikke verre heldigvis. Hva våpen hadde du? Okey, var ett stykke unna. og lite ammo. Hadde enfield Når jeg sprang etter deg ved kysten når du va komt deg ut i båten hadde jeg bare 1 skudd igjen i pistolen hehehe.. haha Langtongting og b00n, jeg var imellom skuddlinja deres når dere begynte å pepre hverandre, så livet i revy imens jeg løp som faen vekk derfra! hehe, kult. la ikke merke til det fillern og! heh Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Enfield er et fantastisk våpen. Har oneshota mye med det selv. Scope hadde gjort det til det ultimate våpen! Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Indeed Synd dere var 2 og på hversin side av "puben" i elektro fikk jeg den ene av dere ? gikk rett i bakken ihvertfall. Endret 4. oktober 2012 av b00n Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Nei, jeg patchet han, etter jeg tok deg. Det var du som drepte meg i skolen å eller? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Ikke drept noen inni no skole nei Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 noen som tok ut 2 stakkars karer med en AS50 ved stary? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 der var det noen som var kjappe og alt+f4 når jeg skjøt etter vedkommende... Kjekk du! Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvem faen drepte meg i elektro , inni i skolen? Du har tydeligvis ikke skjønt dette spillet. Kanskje det var meg!? Kanskje det til og med er dú som ikke har skjønt spillet? Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg la meg ned FØR du så meg. Ropte i direct at jeg er friendly og unarmed! Jævla rasshøl. Hvis målet ditt ved spillet er å skyte bambies, sier det litt om deg. Ikke oss. Finnes mange andre skytespill, men da har jo motparten våpen, så da blir det jo vanskelig? PS: Hatt en skikkelig drittdag i dayz. Alphapikk. Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 noen som tok ut 2 stakkars karer med en AS50 ved stary? jau Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg la meg ned FØR du så meg. Ropte i direct at jeg er friendly og unarmed! Jævla rasshøl. Hvis målet ditt ved spillet er å skyte bambies, sier det litt om deg. Ikke oss. Finnes mange andre skytespill, men da har jo motparten våpen, så da blir det jo vanskelig? PS: Hatt en skikkelig drittdag i dayz. Alphapikk. Hahaha! Dette er litt av grunnen til at DayZ er så herlig! Slike som deg (carebears?) fyrer dere opp så kraftig at det hele bare blir komisk. Jeg sier som deg; Finnes mange andre skytespill, om du ikke tåler konsptet at du starter uten våpen, kan/skal gjøre akkurat som du vil for å overleve, så finn deg et annet spill. Av og til møter du naive sviminger, av og til møter du drittsekker som meg. Jeg har faktisk vært snill et par ganger selv, men det er ytterst sjeldent Jeg kan avsløre at det ikke var jeg som drepte deg der inne i dag, men hadde det vært jeg som hadde møtt deg, så hadde jeg nok gjort det, som jeg har gjort så mange ganger før, uansett om jeg har "skjønt spillet" eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg