Eivind321 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hehe, okay. Han syns det var rart hvordan du kjørte vekk fra han, og plutselig var bak han, eller noe sånn. Vet ikke hva som skjedde? Ja, jeg kjørte bort bak fjellet og så flanket jeg rundt langs Kabanino. Antok at dere var 3 stykker. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) hmm, vi drepte bms Natural to ganger på relativt kort tid nettopp. Skøyt han først oppe på taket på brannstasjonen med power plant i Elektro. Så etter en liten 2-3 minutters tid var han han nede i powerplant stasjonen igjen.. merklig. spawna i nærheten da.. han må ha spawna i første etg. i firestation for og få det til. og det virker veldig rart Men men, we killed him.. twice! Endret 4. oktober 2012 av b00n Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 hmm, vi drepte bms Natural to ganger på relativt kort tid nettopp. Skøyt han først oppe på taket på brannstasjonen med power plant i Elektro. Så etter en liten 2-3 minutters tid var han han nede i powerplant stasjonen igjen.. merklig. spawna i nærheten da.. han må ha spawna i første etg. i firestation for og få det til. og det virker veldig rart ut Men men, we killed him.. twice! Hva hadde han på seg andre gangen da? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 crossbow av alle ting, heh. vi syntes bare det var litt rart, fikk ikke det til og stemme at samme person var der så kort tid etter og blitt drept på taket til firestation. Men men, ikke vet jeg hva som skjedde Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 For meg da, så virker det bare som han spawnet i nærheten, plukket kjapt opp en crossbow, og stakk bort dit. Hadde vært noe annet om han plutselig hadde hatt ghillie suit og AS50 liksom Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har mange gang spawnet rett sør for power-plant, ved havet. Tar 1min å springe til power-plant. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 var nok ikke noe cheat eller liggnende, syntes bare det var merkeligt der og da.`jeg skjønte heller ikke hvorfor noen som nettopp ble drept ville ha tatt sjangsen på å springe opp igjen når han vet at det er folk som er på jakt i nærheten Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hadde jo ingenting å tape. Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Drept 2 stk idag som bare forsvinner, gøøøy ^^, Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Er det noe merkelig med serveren? Spillet har hengt seg flere ganger i dag, og ser andre detter ut pga "client not responding" i hytt og pine. Det har aldri skjedd før i dag, og jeg har ikke spilt på serveren på noen dager. Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Tror det er noe feil med serveren ja Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Dead mod is dead mod. Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Drept 2 stk idag som bare forsvinner, gøøøy ^^, vybor? Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Nei nå har jeg sitti å venta på folk på NWA i snart halvannen time, men neida. Ikke en zombie engang, hva er det folket driver med ? Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 kom på teamspeak og jeg skal fortelle deg hva som skjer Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 kom på teamspeak og jeg skal fortelle deg hva som skjer omwyo Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Drept 2 stk idag som bare forsvinner, gøøøy ^^, vybor? Var der ja Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Drept 2 stk idag som bare forsvinner, gøøøy ^^, vybor? Var der ja Hmm.. Fant en død kar som ikke var loota (gps, night vision, osv) Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Nei nå har jeg sitti å venta på folk på NWA i snart halvannen time, men neida. Ikke en zombie engang, hva er det folket driver med ? Tar meg gjerne en tur opp dit jeg! Hadde jeg bare hatt ett transportmiddel.. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Apropos transportmiddel.. Er det noen triks for å finne det? Har vært borti mange plasser hvor det vistnok skal være vehicle spawn, men ser ikke snurten av noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg