Nerowulf Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hey, sorry for bilen og slikt. Ble litt skremt da jeg så dere kjøre mot meg. Tok ikke noe spesielt fra likene deres og gjemte dem ikke. Var det du som drepte Thee_Rathex etterpå? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hehe, okay. Han syns det var rart hvordan du kjørte vekk fra han, og plutselig var bak han, eller noe sånn. Vet ikke hva som skjedde? Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 LOL, var alt tabbet, kom tilbake og så var det en kar med øks som slo på meg XD hahaha Lenke til kommentar
b00n Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hadde funnet meg m4a1 med silencer og acog(elsk) Det våpenet finnes ikke i Arma 2. Sikker på at det ikke var Holo eller CCO ? godt muligt det va cco da Lenke til kommentar
Nero/Kozmo Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hei. Er TS nede? Kozmo Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ja. TS er nede. Jobber med å få fikset det Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Og der var den oppe igjen! Feil hos ISPen der serveren står, beklager nedetiden. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 bleh, jeg hadde ikke truffet en låvedør om jeg stod rett ved Lenke til kommentar
Thee_Rathex Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 LOL, var alt tabbet, kom tilbake og så var det en kar med øks som slo på meg XD hahaha Det var jeg som gjorde det Payback's a bitch eller? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 death by login... GAAWD... så gøy Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Vondt i knæra Lopino? Må pusse grillen på GAZen for hjernemasse og knokler ... Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 LOL, var alt tabbet, kom tilbake og så var det en kar med øks som slo på meg XD hahaha Det var jeg som gjorde det Payback's a bitch eller? Jeh, fikk drept Heidi og han andre duden etterpå da.... Lenke til kommentar
Thee_Rathex Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) hørte dem sa det eivind Endret 3. oktober 2012 av Thee_Rathex Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jævla death ved login. Alphaskitt Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 hmm, vi drepte bms Natural to ganger på relativt kort tid nettopp. Skøyt han først oppe på taket på brannstasjonen med power plant i Elektro. Så etter en liten 2-3 minutters tid var han han nede i powerplant stasjonen igjen.. merklig. Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hvem hadde parkert GAZ i ei bygd rundt Stary? Hvis du føler deg truffet, så venter det en overraskelse ! Lenke til kommentar
b00n Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 action rundt powerplant i elektro nå ja lupino og natural devver i ett sett We are baaad Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 mmm, kjekk kveld. fikk knerta et par i Elektro før jeg fikk tilbakebetalt med en kule i skallen. hahha Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 hmm, vi drepte bms Natural to ganger på relativt kort tid nettopp. Skøyt han først oppe på taket på brannstasjonen med power plant i Elektro. Så etter en liten 2-3 minutters tid var han han nede i powerplant stasjonen igjen.. merklig. spawna i nærheten da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg