b00n Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) i elektro det skjer eller ikje... hvooor er folket?!!? heheh.. finner jo ingenting liv Endret 2. oktober 2012 av b00n Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Gidd skyt oss i båten da, vi hadde det jo så " gøy " Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Sorry, men dere var et uimotståelig mål der dere tøffet avgårde. Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ja, begge 2 hadde lagt ned spillet og satt på facebook osv ^^, Så skjønnte ikke så mye når jeg gikk inn i spillet igjen x) Lenke til kommentar
b00n Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) begynner og bli så mange dumme bugs at det nesten er for dumt.. låg i prone og skulle flytte litt på meg.. rundt ett tre. plutsli så knekker jeg bein og dauer. Jeg lå på bakken i prone.. så knekker jeg beina og dør.. mhm.. hahahah.. erre muli Greit nok at det er alpha, men det begynner og bli for tåpligt. haha.. og når jeg respawna nå så spawna jeg inni veggen på ett hus i en by midt på kartet... ikke langs kysten som normalt.. Joda.. så neida.. så går nå dagan! Endret 2. oktober 2012 av b00n Lenke til kommentar
flatrix44 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 as50 sniper mellom cherno og elektro som sniper folk som akkurat har spawnet...modent gjort... Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Skjer med og campe på Sniperhill i elektro ?... Gidd skyt på meeg Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ja, han ligger på fjellet mellom elektro og Cherno Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 haha, jeg og Olemann løper fra Cherno mot Elektro med en M4 hver, når vi kommer mot det store fjellet i midten blir plutselig begge 2 skutt av en AS50. Jeg spawner i cap Golova igjen, og tar det helt med ro og krabber 150m imens jeg prøver å bli unngått sett, målet mitt er å nå backpacken til sniperen, så jeg kan drepe han. Så kommer plutselig FOKKA løpende nedover bakken og blir skutt, jeg ser mitt snitt og skal krabbe de siste 2 meterne for å nå backpacken hans når han loote FOKKA. Så blir jeg skutt bakfra ? Hvem i helvete skyter en som skal lure en med AS50 trill rundt ? Er dere virkelig så brutale og grådige på murders ? Jaja . Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 as50 sniper mellom cherno og elektro som sniper folk som akkurat har spawnet...modent gjort... I got him! 1 Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 as50 sniper mellom cherno og elektro som sniper folk som akkurat har spawnet...modent gjort... I got him! Du som har DMR eller lignende som akkuratt drepte olemann og mej ? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nope, det var meg! Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jammen i ellevte, hvem var det som ga bånn pine med båten sin som ikke ville plukke meg opp a ? :c Er uarmert stakkar uten noe som helst Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Du som har DMR eller lignende som akkuratt drepte olemann og mej ? Nei jeg kom bak han fra fjellet, han lå bevistløs og dummet seg, så jeg skjøt han i hode var en fyr med dmr også men så han aldri.. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Sorry, men kunne ikke risikere at du stjal fra backpacken min eller stakk av med båten. Har lært den harde veien å ikke stole på noen... Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Sorry, men kunne ikke risikere at du stjal fra backpacken min eller stakk av med båten. Har lært den harde veien å ikke stole på noen... awwww dude, hadde bare gode intensjoner der! Ville bare slå ann en prat, og spørre om du kunne kjøre meg noen sted, eller om jeg bare kunne sitte på i det hele tatt ... Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Da beklager jeg. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Bil nord for stary for ca 30 min siden fikk noen skudd rundt seg Synd du/dere var litt for langt vekke for ak74'en min. prøvde og finne deg/dere igjen, buut no stakk fort av ja! heh Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Sorry, men kunne ikke risikere at du stjal fra backpacken min eller stakk av med båten. Har lært den harde veien å ikke stole på noen... Tok du virkelig båten vi hadde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg