whipslash Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hva heter du på serveren sjeve? Lenke til kommentar
SAved Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 blir drept fra venstre og høyre jeg </3 Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 blir drept fra venstre og høyre jeg </3 hvem av dem var du? Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Huff så kjedelig på serveren for tiden... jævla MOP! Noen som vil komme å plukke meg opp med bil eller lignende? Eg kan stå en plass midt i veien å vente. trenger en luftetur! Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Gidd skyt på oss for så og stikke igjen!! man up! Lenke til kommentar
Heidii Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Gidd skyt på oss for så og stikke igjen!! man up! Dere som var i Novy og Stary? Isåfall så var det dere som forsvant!!! Lenke til kommentar
b00n Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 forsvant hele gjengen.. joina nettopp servern nå.. er jo helt dødt jo Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Gidd skyt på oss for så og stikke igjen!! man up! Dere som var i Novy og Stary? Isåfall så var det dere som forsvant!!! Vi løp bak cover? ofc når en sniper skyter på oss! Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Men skyte var du flink til, faila bare på og treffe mens jeg tok morphine midt på jordet. Lenke til kommentar
Heidii Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Men skyte var du flink til, faila bare på og treffe mens jeg tok morphine midt på jordet. Tok opp kikkerten for å se hva i alle dager du holdt på med.. Var for treig til å bytte tilbake. men dere logget av da..? Litt etterhvert? Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Noen kom å vær med meg, er nede på sør-kysten litt over alt mellom Electro/Cherno Endret 28. september 2012 av Makarowmachine Lenke til kommentar
Heidii Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Gidd skyt på oss for så og stikke igjen!! man up! Dere som var i Novy og Stary? Isåfall så var det dere som forsvant!!! Vi løp bak cover? ofc når en sniper skyter på oss! Så dere meg egentlig? Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Så deg når du kjørte vekk, men ikke så mye du får sett når begge 2 har 4-5k blood ^^, Men logget ikke av, prøvde og følge etter deg en god stund, men fant deg ikke Endret 28. september 2012 av FOKKA19 Lenke til kommentar
Heidii Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Så deg når du kjørte vekk, men ikke så mye du får sett når begge 2 har 4-5k blood ^^, Døde du ikke til slutt da? Mener jeg så det...? Jeg kjørte heller ikke VEKK.. Det var for å lure dere! Hadde nok noe annet på lur! Men dere logget jo bare av Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Så deg når du kjørte vekk, men ikke så mye du får sett når begge 2 har 4-5k blood ^^, Døde du ikke til slutt da? Mener jeg så det...? Jeg kjørte heller ikke VEKK.. Det var for å lure dere! Hadde nok noe annet på lur! Men dere logget jo bare av Vi løp opp til den grusveien og jeg løp midt på den ned til hovedveien, så klarte jeg faktisk og bli slått i svime av en zombie og dø. Så den luringen din funket noe dårlig tror jeg, for vi løp midt på jordet oppover også løp vi midt på veien nedover mot deg.. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Så deg når du kjørte vekk, men ikke så mye du får sett når begge 2 har 4-5k blood ^^, Døde du ikke til slutt da? Mener jeg så det...? Jeg kjørte heller ikke VEKK.. Det var for å lure dere! Hadde nok noe annet på lur! Men dere logget jo bare av Vi løp midt på jordet, du hadde skameid oss vist du hadde villet Lenke til kommentar
Heidii Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Så deg når du kjørte vekk, men ikke så mye du får sett når begge 2 har 4-5k blood ^^, Døde du ikke til slutt da? Mener jeg så det...? Jeg kjørte heller ikke VEKK.. Det var for å lure dere! Hadde nok noe annet på lur! Men dere logget jo bare av Vi løp opp til den grusveien og jeg løp midt på den ned til hovedveien, så klarte jeg faktisk og bli slått i svime av en zombie og dø. Så den luringen din funket noe dårlig tror jeg, for vi løp midt på jordet oppover også løp vi midt på veien nedover mot deg.. Ååå! Det så jeg ikke.. Trodde dere var i det røde lagerbygget... Da hadde jeg nok driti meg ut! Så deg når du kjørte vekk, men ikke så mye du får sett når begge 2 har 4-5k blood ^^, Døde du ikke til slutt da? Mener jeg så det...? Jeg kjørte heller ikke VEKK.. Det var for å lure dere! Hadde nok noe annet på lur! Men dere logget jo bare av Vi løp midt på jordet, du hadde skameid oss vist du hadde villet Jeg orka ikke.. heh.. *kremt* Livene deres ble spart!!! hehehe! Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg orka ikke.. heh.. *kremt* Livene deres ble spart!!! hehehe! Vi som var så klare for littegrann action... Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Så deg når du kjørte vekk, men ikke så mye du får sett når begge 2 har 4-5k blood ^^, Døde du ikke til slutt da? Mener jeg så det...? Jeg kjørte heller ikke VEKK.. Det var for å lure dere! Hadde nok noe annet på lur! Men dere logget jo bare av Vi løp midt på jordet, du hadde skameid oss vist du hadde villet For noen tullinger, hjelpes. Er det ikke en stadard regel om å ungå så masse ''jorder'' som mulig, å i tilleg ta Morphine. Sere kan da umulig ha spilt dette lenge Godt jobbet til deg heidi! Å det skal noe til å treffe på lang avstand uten Rangefinder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg