Skjelvgråt Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hva med å samle alle i kirka, og banne de som dreper folk? Litt enig i den ideen. Og la være å skyte og fucke opp og isteden bare gjøre noe gøy og ha et stort gruppebilde synes jeg hadde vært det beste egentlig. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Når grekerene klarte å holde seg vekke ifra hverandre under de olympiske leker hvert 4 år i antikken, så skal vi vel kunne klare å la være å skyte hverandre vel? Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Er med jeg, noen som har antibiotika forresten? Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Køp Teleport og Player Aura fra aimjunkies så dreper du alle du teleporter til, våpen spawn,esp,alle items + klær,Ser hvor alle spiller er på mappen og hvor alle biler,sykler,helikoptere og det er. så slipper du og whine om og dø. Bare og teleportere til folk og ta på udødelig og Økse dem ned før dem engang sjønner att du er der. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Køp Teleport og Player Aura fra aimjunkies så dreper du alle du teleporter til, våpen spawn,esp,alle items + klær,Ser hvor alle spiller er på mappen og hvor alle biler,sykler,helikoptere og det er. så slipper du og whine om og dø. Bare og teleportere til folk og ta på udødelig og Økse dem ned før dem engang sjønner att du er der. Stusselig. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Køp Teleport og Player Aura fra aimjunkies så dreper du alle du teleporter til, våpen spawn,esp,alle items + klær,Ser hvor alle spiller er på mappen og hvor alle biler,sykler,helikoptere og det er. så slipper du og whine om og dø. Bare og teleportere til folk og ta på udødelig og Økse dem ned før dem engang sjønner att du er der. Jeg heier på deg! Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Litt enig i den ideen. Og la være å skyte og fucke opp og isteden bare gjøre noe gøy og ha et stort gruppebilde synes jeg hadde vært det beste egentlig. Hvis admin annonserer noe som har med dette å gjøre, informerer om tidspunkt, reglene og hvordan ting blir gjort, så er det vel ikke annet å gjøre enn å følge det, eller gjøre som man vil og bli bannet/kicket. Personlig er jeg fullstendig imot det slike innskrenkinger. Hvis de som ønsker å ta fellesbilde ønsker det så inderlig, så mener jeg det burde være en del av spillets utfordring å ordne det uten å blande inn "gud" som kan hindre opprør og tilfeldigheter. Jeg utfordrer dere til å få dette til uten å blande inn admin og haugevis av regler for å få det til. Når grekerene klarte å holde seg vekke ifra hverandre under de olympiske leker hvert 4 år i antikken, så skal vi vel kunne klare å la være å skyte hverandre vel? Tvilsomt. Det var i en annen tid, og ikke minst i virkeligheten. DayZ er fremdeles bare et spill med overdrevent mye bugs. Lenke til kommentar
Heidii Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Du som flippa ATV'n oppe ved demningen. Snudde den for deg, så er bare å hente den. Takk!!! 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hei! Prøvde og registrere meg men fikk bare error når jeg skal vertifisere mailen min.. Noen som vet hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Argh! hadde begynt å reparere en bil, så hadde jeg funnet en Lee-Enfield og en m9... så døde jeg Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hei! Prøvde og registrere meg men fikk bare error når jeg skal vertifisere mailen min.. Noen som vet hvorfor dette skjer? Gidder du og sende meg en PM med emailen du brukte, så skal jeg ta en titt på det. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 lite action i kvell folkens... Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Er generelt lite action om dagen. Plutselig forsvant alle sammen. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jepp, var noen folk i elektro i stad hvertfall, en squad på 3-4 som var sinte.. Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Kan ha noe med at Mists of Pandaria, og Borderlands 2 kom ut nylig. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Kan ha noe med at Mists of Pandaria, og Borderlands 2 kom ut nylig. Tror jeg også. De jeg spiller DayZ sammen med spiller bare MoP for tiden, og jeg gidder ikke å spille alene, så jeg spiller Borderlands 2. ^^ Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Burde vel bare legge ned 1-2 av serverne Ikke så vits og ha 3 servere med lite aktivitet, like greit og prøve å fylle opp en Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Det er jo greit å ha litt å velge mellom da Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 FYFAEN! Siste gang jeg spilte på serveren. Death ved login. Og jeg var mitt i en åpen field. Fuck this..... Ser du har telt til ti og roet deg nå, og listet deg tilbake på serveren til tross for at det var "siste gang" du spilte på serveren. Velkommen tilbake 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg