SE Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen med bil som er keen plukke meg opp i cherno og gi meg et våpen, kompass og nvg ? hadde vært kos, kan betale tilbake ! vi kommer. 5min er dere på TS ? mhm. Cherno ble ikke noe a. ;( Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Begynner å bli alvorlig lei av å logge inn til death screen. Skjer jo daglig. Edit: Nei, jeg logger ikke ut inne i busker og kratt. Endret 23. september 2012 av Sadfez Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Begynner å bli alvorlig lei av å logge inn til death screen. Skjer jo daglig. Edit: Nei, jeg logger ikke ut inne i busker og kratt. Merkelig. Jeg ser mange har dette problemet, men det har ikke skjedd med meg en eneste gang. Det som plager meg noe hinsides er det poengløse timeglasset som kommer når du respawner etter du er død. Helt sløkk bug eller noe :/ Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hhaha mastrix takk for at jeg fikk gearet tilbake Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Begynner å bli alvorlig lei av å logge inn til death screen. Skjer jo daglig. Edit: Nei, jeg logger ikke ut inne i busker og kratt. Merkelig. Jeg ser mange har dette problemet, men det har ikke skjedd med meg en eneste gang. Det som plager meg noe hinsides er det poengløse timeglasset som kommer når du respawner etter du er død. Helt sløkk bug eller noe :/ Hvis skaden som dreper deg skulle slått deg i svime (si du hadde mer blod), så spawner du med timeglass. Tror jeg da. Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hhaha mastrix takk for at jeg fikk gearet tilbake Haha, du var flink å få deg våpen å komme deg tilbake, haha. faen, jeg som var så glad for å finne NVG og as50. Var sikker på det var noen andre som drepte meg. men garantert en du kjente! Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hhaha mastrix takk for at jeg fikk gearet tilbake Haha, du var flink å få deg våpen å komme deg tilbake, haha. faen, jeg som var så glad for å finne NVG og as50. Var sikker på det var noen andre som drepte meg. men garantert en du kjente! Jeg spawna rett ved og løp rett opp til teltet. Jeg sto jo å loota teltet når du kom! du var sikkert så gira at du ikke så meg. Syntes nesten litt synd på deg, siden du akkurat hadde fått jackpot Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg spawna rett ved og løp rett opp til teltet. Jeg sto jo å loota teltet når du kom! du var sikkert så gira at du ikke så meg. Syntes nesten litt synd på deg, siden du akkurat hadde fått jackpot Det er akkurat dette jeg mener med at man ikke trenger flyplassen så lenge det er folk som kommer ned til byene for å gjøre ett eller annet meningsløst. Jeg har jaggu levd godt på denne serveren uten å gå særlig utenfor Elektro og Cherno Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 FYFAEN! Siste gang jeg spilte på serveren. Death ved login. Og jeg var mitt i en åpen field. Fuck this..... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 -.-------- Nå tør ikke jeg å logge meg inn hvertfall Lenke til kommentar
b00n Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 skjøt litt med enfield i cherno, men fikk ikek noe svar var stille der i nå. Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 FYFAEN! Siste gang jeg spilte på serveren. Death ved login. Og jeg var mitt i en åpen field. Fuck this..... Pust og tell til 10. Det er bare et spill, vennen Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hvor er alle sammen? er jo dødt overalt.. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Var noe som kjørte rundt i Elektro der jeg er. Samt noen som skøt med en M16 eller noe. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ligger visst noen på sniper hill i Elektro og prøver seg. Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 FYFAEN! Siste gang jeg spilte på serveren. Death ved login. Og jeg var mitt i en åpen field. Fuck this..... Pust og tell til 10. Det er bare et spill, vennen Lett for deg og si som bare er i elektro og cherno... Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Lett for deg og si som bare er i elektro og cherno... Det er lett å si, fordi det bare er et spill (som er i alpha). Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 it was a masacre Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 awwww , campen robba igjen :c Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Lett for deg og si som bare er i elektro og cherno... Det er lett å si, fordi det bare er et spill (som er i alpha). Har ingenting og si om det er alpha, når Ourdayz er den ENESTE serveren JEG har problemer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg