Monobryn94 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Noen som sto og venta på at jeg skulle våkne opp fra besvimelsen min etter en sykkel ulykke? Lenke til kommentar
Lodu Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Noen som sto og venta på at jeg skulle våkne opp fra besvimelsen min etter en sykkel ulykke? dat kjipt Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Er det samme regler for Moské som med Kirka? Altså ikke lov å skyte andre som er inni der!? Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Det er den mest brutale slakten jeg har noen gang vært borti ... Bra jobba dere med UAZ Lenke til kommentar
Lodu Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Det er den mest brutale slakten jeg har noen gang vært borti ... Bra jobba dere med UAZ kan jeg få tilbake DMR'n min? ( til de som drepte oss ) Lenke til kommentar
Lother Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Tidenes sjokk når dere kom, vi fant en overlevende vi prøvde å kontakte når dere kjørte forbi og stoppa Lenke til kommentar
bamseftw Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Tidenes sjokk når dere kom, vi fant en overlevende vi prøvde å kontakte når dere kjørte forbi og stoppa hhahhaha, jeg spotta dere litt sent, så sto dere å så ned i bakken, prøvde å kjøre over de to som sto ved bilen, men de flytta seg...så jeg bare fuck it og kjæsja inn i dere! tidenes dummeste valg ^^ - Siggi Endret 22. september 2012 av bamseftw Lenke til kommentar
Lodu Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Tidenes sjokk når dere kom, vi fant en overlevende vi prøvde å kontakte når dere kjørte forbi og stoppa kan jeg få dmr'n ? hehe er blitt litt glad i den se Lenke til kommentar
SE Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Tidenes sjokk når dere kom, vi fant en overlevende vi prøvde å kontakte når dere kjørte forbi og stoppa hhahhaha, jeg spotta dere litt sent, så sto dere å så ned i bakken, prøvde å kjøre over de to som sto ved bilen, men de flytta seg...så jeg bare fuck it og kjæsja inn i dere! tidenes dummeste valg ^^ - Siggi sidestep og fn fal ftw Lenke til kommentar
b00n Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) mjaaaaaaaaaaa Endret 22. september 2012 av b00n Lenke til kommentar
Lodu Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Disko i electro bare å komme Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Noen som kunne tenke seg et lite avbrekk fra mord og sånt på denne servern også samles vi alle i f.eks elektro/cherno og tar et gruppebilde? Kunne jo vært litt tøft med et gruppebilde av alle på servern, selvom dette innebærer at for en gangs skyld er det cease-fire policy under stunden. 1 Lenke til kommentar
Lodu Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Noen som kunne tenke seg et lite avbrekk fra mord og sånt på denne servern også samles vi alle i f.eks elektro/cherno og tar et gruppebilde? Kunne jo vært litt tøft med et gruppebilde av alle på servern, selvom dette innebærer at for en gangs skyld er det cease-fire policy under stunden. jeg og noen kompiser er med! Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Noen som kunne tenke seg et lite avbrekk fra mord og sånt på denne servern også samles vi alle i f.eks elektro/cherno og tar et gruppebilde? Kunne jo vært litt tøft med et gruppebilde av alle på servern, selvom dette innebærer at for en gangs skyld er det cease-fire policy under stunden. er med !, men hva er sjansen for at ingen ligger med 50.cal i skogholtet ? :c Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som kunne tenke seg et lite avbrekk fra mord og sånt på denne servern også samles vi alle i f.eks elektro/cherno og tar et gruppebilde? Kunne jo vært litt tøft med et gruppebilde av alle på servern, selvom dette innebærer at for en gangs skyld er det cease-fire policy under stunden. er med !, men hva er sjansen for at ingen ligger med 50.cal i skogholtet ? :c hehehehehehehe 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det kan vell løses med ban på et par dager om du dreper noen under denne stunden. Lenke til kommentar
SE Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det kan vell løses med ban på et par dager om du dreper noen under denne stunden. ZZzzzz. Kan ikke du bare finne deg et annet sted, mr-bare-meg-som-spiller-og-bare-mine-regler-som-gjelder. Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen med bil som er keen plukke meg opp i cherno og gi meg et våpen, kompass og nvg ? hadde vært kos, kan betale tilbake ! Lenke til kommentar
SE Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen med bil som er keen plukke meg opp i cherno og gi meg et våpen, kompass og nvg ? hadde vært kos, kan betale tilbake ! vi kommer. 5min Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen med bil som er keen plukke meg opp i cherno og gi meg et våpen, kompass og nvg ? hadde vært kos, kan betale tilbake ! vi kommer. 5min er dere på TS ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg