Makarowmachine Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 blei troffet av 2 nesten hele magasin av type akm. uten å dø, så ikkje vet eg, men har en misstanke om at ein restart ville vert passende. Lenke til kommentar
Django Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 blei troffet av 2 nesten hele magasin av type akm. uten å dø, så ikkje vet eg, men har en misstanke om at ein restart ville vert passende. Hvis det er server restart du tenker på så skjer dette hver 6. time.Kl: 06:00, 12:00, 18:00 og 00:00. Lenke til kommentar
Mangochutney Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som savner ett helikopter? Er du i lufta? Klar for dogfight? <3 Det går ikke ann å flyve det mer Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Noen som savner ett helikopter? Er du i lufta? Klar for dogfight? &--#60;3 Det går ikke ann å flyve det mer why? edit: vi kan sikkert hjelpe deg. Vi vil ha dogfights etterhvert Endret 10. september 2012 av ArthurBarthur Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Noen som savner ett helikopter? Er du i lufta? Klar for dogfight? &--#60;3 Det går ikke ann å flyve det mer Kvifor? KVIFOR??! EDIT: lol Endret 10. september 2012 av ostesaks Lenke til kommentar
Mangochutney Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som savner ett helikopter? Er du i lufta? Klar for dogfight? &--#60;3 Det går ikke ann å flyve det mer why? edit: vi kan sikkert hjelpe deg. Vi vil ha dogfights etterhvert Diverse omstendigheter ledet til at det eksploderte =( Hahah, tror det er lite du kan hjelpe med nå gitt... Faen. Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som savner ett helikopter? Er du i lufta? Klar for dogfight? &--#60;3 Det går ikke ann å flyve det mer why? edit: vi kan sikkert hjelpe deg. Vi vil ha dogfights etterhvert Diverse omstendigheter ledet til at det eksploderte =( Hahah, tror det er lite du kan hjelpe med nå gitt... Faen. haha uff Men gode nyheter: Det har spawnet et heli et sted. Trenger litt fiksing da. Vi skal ikke ha det. Want it? Lenke til kommentar
shd Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 uhm, logga inn, står at jeg døde før jeg kom inn, og springer nå rundt i en åpen field, eny1? bugga as fuck/ noen som drepte meg? Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Det var jo litt iriterende bakholds skudd når eg overvåken den luring på nabobygget, arg! håper han og blei skutt Jævla cherno snipers !! Lenke til kommentar
shd Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Relogga, spawna på stranda uten noe gear at all, fortsatt på day 17 med bandit skin, sulten som før, ikke backpack eller starting gear, nothing. Fant veien tilbake til der jeg logga ut, lå der død uten noe blo sprut fra liket. Death by login? Fikk iallefall tilbake alt jeg hadde, men er ikke sikkert jeg er like heldig neste gang ;/ Noe innspill fra admins? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Det er jævlig lame og skyte folk med makaroni og øks. Seriøst, ikke gjør det. Det er særdeles idiotisk. 1 Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Relogga, spawna på stranda uten noe gear at all, fortsatt på day 17 med bandit skin, sulten som før, ikke backpack eller starting gear, nothing. Fant veien tilbake til der jeg logga ut, lå der død uten noe blo sprut fra liket. Death by login? Fikk iallefall tilbake alt jeg hadde, men er ikke sikkert jeg er like heldig neste gang ;/ Noe innspill fra admins? Har skjedd flere ganger siste dagene i vår gruppe - er bare en server-greie. Bare aldri logg inn rett før en srestart så har man som regel tid til å finne liket igjen før det forsvinner Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Det er jævlig lame og skyte folk med makaroni og øks. Seriøst, ikke gjør det. Det er særdeles idiotisk. Der er jeg særdeles uenig, makaroni og øks er faktisk noen av de farligste våpene i spillet, viss du husker å reloade øksa eller zeroe nakaronie riktig kan de vera svært dødelig ! Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Relogga, spawna på stranda uten noe gear at all, fortsatt på day 17 med bandit skin, sulten som før, ikke backpack eller starting gear, nothing. Fant veien tilbake til der jeg logga ut, lå der død uten noe blo sprut fra liket. Death by login? Fikk iallefall tilbake alt jeg hadde, men er ikke sikkert jeg er like heldig neste gang ;/ Noe innspill fra admins? Har skjedd flere ganger siste dagene i vår gruppe - er bare en server-greie. Bare aldri logg inn rett før en srestart så har man som regel tid til å finne liket igjen før det forsvinner synest eg såg du døde for sirka 2-3 timer siden... ka i helvete er det med at du får straffe penelty når du dør å skal respawne ? Lenke til kommentar
StreMagnusLok Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Relogga, spawna på stranda uten noe gear at all, fortsatt på day 17 med bandit skin, sulten som før, ikke backpack eller starting gear, nothing. Fant veien tilbake til der jeg logga ut, lå der død uten noe blo sprut fra liket. Death by login? Fikk iallefall tilbake alt jeg hadde, men er ikke sikkert jeg er like heldig neste gang ;/ Noe innspill fra admins? Har skjedd flere ganger siste dagene i vår gruppe - er bare en server-greie. Bare aldri logg inn rett før en srestart så har man som regel tid til å finne liket igjen før det forsvinner synest eg såg du døde for sirka 2-3 timer siden... ka i helvete er det med at du får straffe penelty når du dør å skal respawne ? Tenker du på besvimelsen? Det er en bug/glitch tror jeg. Bare noe vi må leve med... :-) Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 jaok. tullinger i cherno. dere er jo bare kjedelige teite folk. dreper noobs med makaroni! Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Cherno er en farlig plass! Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hvor er alle barna?????????????? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hvem som prøvde å snipe meg og kompisen min på veien til Elektro for litt siden? Så du forsvant rimligt kjapt når jeg sendte et par skudd med Enfielden opp Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hvor er alle barna?????????????? De passer på stigen i cherno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg