Hyd Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Noen her som plukke meg oppe i åsen i cherno for 20 min siden sånn ca? Kom i fra skogen mot åsen over Cherno fordi jeg hørte noe skudd, så en med DMR eller noe slikt som løp noen hundre meter oppi åsen der.. Plutselig blir jeg plukket i det jeg sniker meg ut, følte jeg kom mellom noen som jakta på hverandre der? Henta lootet mitt igjen så mistet heldigvis ikke de sjefsriflene mine Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Sorry Eivind! men takker for m249'en! Lenke til kommentar
froosh Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Noen her som plukke meg oppe i åsen i cherno for 20 min siden sånn ca? Kom i fra skogen mot åsen over Cherno fordi jeg hørte noe skudd, så en med DMR eller noe slikt som løp noen hundre meter oppi åsen der.. Plutselig blir jeg plukket i det jeg sniker meg ut, følte jeg kom mellom noen som jakta på hverandre der? Henta lootet mitt igjen så mistet heldigvis ikke de sjefsriflene mine Var nok meg det ja! Lot kroppen din ligge, var ikke deg jeg var ute etter! Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Møkkaspill! Idag har jeg respawnet oftere enn jeg brukte å gjøre i BF3.. Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) JÆVLAR! ¨ Fikk deg tilslutt din luring! og til dere i elektro, hvem var det som fikk as50 og m249? Endret 5. september 2012 av whipslash Lenke til kommentar
b00n Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 heh, fikk knabba suv'en ved elektro hihi.. synd det var lite fuel og jeg ikke hadde bensinkanne og synd noen knerta meg mens jeg sprang rundt og leita etter bensinkanne heh.. Lenke til kommentar
froosh Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 heh, fikk knabba suv'en ved elektro hihi.. synd det var lite fuel og jeg ikke hadde bensinkanne og synd noen knerta meg mens jeg sprang rundt og leita etter bensinkanne heh.. Sorri mate! Den rettmessige eieren trengte den Lenke til kommentar
b00n Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Må nå ha vært veldig tilfeldig at du var oppi skauen der ? heh Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Sorry Eivind! men takker for m249'en! Haha, hadde nettopp vært en tur i debugg forest- (mistet alt gearet mitt) så var rimelig i care modus da. XD Så deg ikke engang på grunn av artifact glitch (får det nesten hvor som helst) Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Har ikke spilt DayZ på en stund nå. Hvordan står det til? Mye nytt? Er det forsatt like mye aktivitet som før på serveren? Endret 6. september 2012 av Hafti Lenke til kommentar
Django Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Sorri mate! Den rettmessige eieren trengte den Var vel ærlig talt vi som hadde den først Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har ikke spilt DayZ på en stund nå. Hvordan står det til? Mye nytt? Er det forsatt like mye aktivitet som før på serveren? Hei, Det står jo bra til. Ikke noe nytt innen DayZ. Virker som det har blitt litt flere gjenger på serveren, oftere kriger mellom gjenger og randoms. Aktiviteten svinger, men på kveldene er det som regel rundt 25 spillere og kanskje mer i helgene. Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 kommer ny patch idag (1.7.2.6) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1437869&view=findpost&p=19635440 Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hei vi (Nero og Dante) hørte dere komme og visste hvem dere var fra krigen på sniper hill i elektro. Så jeg ante uro og trakk våpen for og være føre var. Ble de jeg drepte, tatt inne i bilen eller utenfor? Nero/Kozmo Alle de du tok ble tatt inne i bilen, vi gikk ikke ut...... Før du drepte 2 av oss.... Først da måtte monobryn gå ut å drepe deg. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hei vi (Nero og Dante) hørte dere komme og visste hvem dere var fra krigen på sniper hill i elektro. Så jeg ante uro og trakk våpen for og være føre var. Ble de jeg drepte, tatt inne i bilen eller utenfor? Nero/Kozmo Alle de du tok ble tatt inne i bilen, vi gikk ikke ut...... Før du drepte 2 av oss.... Først da måtte monobryn gå ut å drepe deg. Det forklarer hvorfor jeg ikke fikk skutt de to som sto ved bilen.. Men etterhvert han siste inne i bilen. I går hadde noen vært å bytta SUV'en som jeg stjal med ei gammelt vrak. Denne mista vi i Cherno da vi selvfølgelig lot han som blir kicka jevnlig pga noe fuckup med spillet kjøre: Han: "Faen... ble disconnecta" Vi: "Men ser bilen kjøre.." Han: "jah, jeg sitter sikkert fortsatt i den.." Vi: "men den svinger og gasser opp jo!" *vinke hade til vraket* Ingen var heldigvis fryktelig triste over det. Var et voldsomt bråk ifra den bilen fremfor SUV'en som allerede var tapt Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Rimelig sikker på at vi har SUV'en. Lenke til kommentar
MadAxe:) Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 når blir ourdayz 2 oppdatert til dagens patch? Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 De skal se om den er stable før de oppdaterer. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kan ikke skje fort nok.. Morphet 4 ganger mellom bandit og normal skin i cherno nettopp.. Mistet først en coyote som jeg nettopp plukket av en spiller også mister jeg Alice rett etter det............................................................. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg