Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her

Anbefalte innlegg

Surt å miste rocket launchern, da vi ble skutt i helikopterbakholdet vårt... Men, bruk den på helikopteret, så er dere tilgitt!

Meg og en kompis som fant dere der, visst dere vill ha bilen igjen så står den et lite stykke opp i veien. :)

Litt gøy da, tror vi har gått oss helt vill så hører vi plutselig noen skudd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Surt å miste rocket launchern, da vi ble skutt i helikopterbakholdet vårt... Men, bruk den på helikopteret, så er dere tilgitt!

Jeg tok deg! haha har faen med rocket luncher, hva skal jeg bruke den på sier du? :p

Ante ikke hvor du var, så begynte å løpe helt random, jaja :(

Lenke til kommentar

Fant en båt utenfor Cherno, fylte den opp med bensin, disconnecta pga. shitty nett og når jeg kom inn igjenn så var den borte! :(

Første kjøretøyet jeg har funnet i DayZ!..

Noen tips til hvor jeg kan finne biler/moped osv..?

Det er jo kjempelett, har på kort tid funnet 2-3 kjøretøy idag, har såklart fått alle ødelagt dog, eller forlatt dem i byer.
Lenke til kommentar

Dem som har camp i dette området innenfor ringen med flere kjøretøy burde også vurdere å flytte seg.

Hvorfor må de egentlig flytte seg? Er litt ny til dette spillet..

Er det noe gale å campe der?

Fant en båt utenfor Cherno, fylte den opp med bensin, disconnecta pga. shitty nett og når jeg kom inn igjenn så var den borte! :(

Første kjøretøyet jeg har funnet i DayZ!..

Noen tips til hvor jeg kan finne biler/moped osv..?

Det er jo kjempelett, har på kort tid funnet 2-3 kjøretøy idag, har såklart fått alle ødelagt dog, eller forlatt dem i byer.

Hvor har du funnet de da?

Har egentlig berre bevegd meg mellom Kamoravo-&--#62;Cherno-&--#62;Elektro..

Tips til noen andre plasser jeg kan gå?

Endret av OkaBall
Lenke til kommentar

Noen som har scripta inn en svart SUV. Møtte på de i Zelenogorsk.

Den spawner legit på serveren. Vi som har den.

(Rocket har ikke sperret bilen aktivt i DayZ koden, så de som har laget vår serversoftware har bestemt seg for å ha den med i serverkoden. Dersom Rocket sperrer den, så forsvinner den.)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...