Fokka Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Surt å miste rocket launchern, da vi ble skutt i helikopterbakholdet vårt... Men, bruk den på helikopteret, så er dere tilgitt! Meg og en kompis som fant dere der, visst dere vill ha bilen igjen så står den et lite stykke opp i veien. Litt gøy da, tror vi har gått oss helt vill så hører vi plutselig noen skudd. 1 Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Surt å miste rocket launchern, da vi ble skutt i helikopterbakholdet vårt... Men, bruk den på helikopteret, så er dere tilgitt! Jeg tok deg! haha har faen med rocket luncher, hva skal jeg bruke den på sier du? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Surt å miste rocket launchern, da vi ble skutt i helikopterbakholdet vårt... Men, bruk den på helikopteret, så er dere tilgitt! Jeg tok deg! haha har faen med rocket luncher, hva skal jeg bruke den på sier du? Ante ikke hvor du var, så begynte å løpe helt random, jaja Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Mye action i elektro nå :p Lenke til kommentar
s0ceN Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Vi har også en rocket launcher Vi venter bare på helikopteret, som forøvrig har flydd over oss opptil flere ganger! Lenke til kommentar
shd Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Vi har også en rocket launcher Vi venter bare på helikopteret, som forøvrig har flydd over oss opptil flere ganger! yup, gief heli or gtfo Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Dere som har camp øverst til høyre ved NW airfield, helt mot kanten av mappet mot høyre burde sterkt vurdere å flytte den. Dere har jo ofte helikopteret nært der og det. Endret 20. august 2012 av Quakecry Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Det er gøy og stjele andre folk sine kjøretøy på servern her også tar jeg og kjører rundt i byene med dem til jeg blir skutt elns. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 hvem kjørte skoda gjennom teltene i Stary for en halv time siden? maniac! Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Fant en båt utenfor Cherno, fylte den opp med bensin, disconnecta pga. shitty nett og når jeg kom inn igjenn så var den borte! Første kjøretøyet jeg har funnet i DayZ!.. Noen tips til hvor jeg kan finne biler/moped osv..? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Hvis Aiven er in-game, be han sjekke pm her. Trenger passord til serveren. Endret 20. august 2012 av Saapa Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Fant en båt utenfor Cherno, fylte den opp med bensin, disconnecta pga. shitty nett og når jeg kom inn igjenn så var den borte! Første kjøretøyet jeg har funnet i DayZ!.. Noen tips til hvor jeg kan finne biler/moped osv..? Det er jo kjempelett, har på kort tid funnet 2-3 kjøretøy idag, har såklart fått alle ødelagt dog, eller forlatt dem i byer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Dem som har camp i dette området innenfor ringen med flere kjøretøy burde også vurdere å flytte seg. Lenke til kommentar
KrissKiller Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Salute my uaz is dead! Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Dem som har camp i dette området innenfor ringen med flere kjøretøy burde også vurdere å flytte seg. Hvorfor må de egentlig flytte seg? Er litt ny til dette spillet.. Er det noe gale å campe der? Fant en båt utenfor Cherno, fylte den opp med bensin, disconnecta pga. shitty nett og når jeg kom inn igjenn så var den borte! Første kjøretøyet jeg har funnet i DayZ!.. Noen tips til hvor jeg kan finne biler/moped osv..? Det er jo kjempelett, har på kort tid funnet 2-3 kjøretøy idag, har såklart fått alle ødelagt dog, eller forlatt dem i byer. Hvor har du funnet de da? Har egentlig berre bevegd meg mellom Kamoravo-&--#62;Cherno-&--#62;Elektro.. Tips til noen andre plasser jeg kan gå? Endret 20. august 2012 av OkaBall Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Tips til noen andre plasser jeg kan gå? Nordover Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Noen som har scripta inn en svart SUV. Møtte på de i Zelenogorsk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jepp, så den også. Der jeg ble drept i den hvite pickupen jeg hadde og.. Jeg som bare stod i ro og fløytet Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Noen som har scripta inn en svart SUV. Møtte på de i Zelenogorsk. Den spawner legit på serveren. Vi som har den. (Rocket har ikke sperret bilen aktivt i DayZ koden, så de som har laget vår serversoftware har bestemt seg for å ha den med i serverkoden. Dersom Rocket sperrer den, så forsvinner den.) Endret 20. august 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Ok, da må jeg bare beklage. Trodde den var scriptet inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg