Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller med navnet Eivind skøyt broren min, og fikk tilbakebetalt samme leksa med noen 10-15 skudd fra M16 rifla mi igjengjeld :p Takk for alt utstyret og muligens din bil jeg fant rett etterpå ? hehe

Sukk............. Du må være den heldigste personen i verden.... Var 100% sikker på at jeg fikk headshot på deg (skjøt deg først før jeg tømte resten av magasinet i broren din), men til min store overraskelse døde du ikke................. Like før jeg flippet hele pulten min rundt i frustrasjon. Løp opp igjen og fant endel av gearet mitt, så jeg overlever.. og nei gidder ikke å bruke suven når jeg drev og tullet rundt ;)

Lenke til kommentar

DayZ III Lingor Island lanseres i dag, fersk server (samme passord som OurDayZ II).

Flott med ny server, hvertfall med Lingor. Men hadde det ikke vært greit å få fiksa de barnesykdommene som er på 1 og 2 først?

Ser poenget ditt. Saken er vel den at vi arbeider litt utifra innfallsmetoden - vi gjør tross alt dette for moro. Når det er sagt, vi kommer ikke til å slutte med å jobbe med de bugsene som er i spillet.

Serverversjonen er den samme, det samme er bugsene.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...