Sadfez Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Chernarus Jæger Kommando drepte deg pga. mordene dine tidligere - din bandit. Hvem du drepte aner jeg ikke. Han er vel like lite bandit som du utgir deg for å være. Han drepte de som drepte meg, og dere drepte han. Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Chernarus Jæger Kommando drepte deg pga. mordene dine tidligere - din bandit. Hvem du drepte aner jeg ikke. Han er vel like lite bandit som du utgir deg for å være. Han drepte de som drepte meg, og dere drepte han. "vi" drepte deg som drepte meg Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 "vi" drepte deg som drepte meg Selvfølgelig skyter jeg når du har stjelt motorsykkelen min. Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 "vi" drepte deg som drepte meg Selvfølgelig skyter jeg når du har stjelt motorsykkelen min. bra gjemmested, midt utpå et jorde 1 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 bra gjemmested, midt utpå et jorde Var ikke der jeg satt den sist. Uansett, det forandrer ingenting. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Akkurat tatt min første runde på OurDayZ 2 og traff to ganger på hyggelige folk i Elektro. Første sprang mot Cherno for å treffe kompisene sine der, og andre heiv seg med gjengen vår for en liten tur til Stary. Sjeldent å treffe på folk som ikke skyter med en gang, men samtidig gav vi oss til kjenne via innebygde VoIP. Lenke til kommentar
MadAxe:) Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 og jeg ligger å dør omtrent nok en gang :/ Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Da har vi starta leger uten grenser, les om hvordan du kan få hjelp her. 1 Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Si ifra hvis noen vil teame opp i dayz Noen som kunne sendt meg pw? Endret 1. september 2012 av Benson Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Når kommer kill messages tilbake? Kjedelig å drepe folk uten å se hvem du tar. Hvem var det som skøyt på meg i branntårnet på NWA nettopp? Jeg fikk deg etterpå din jævel, med hodeskudd! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Når kommer kill messages tilbake? Kjedelig å drepe folk uten å se hvem du tar. Hvem var det som skøyt på meg i branntårnet på NWA nettopp? Jeg fikk deg etterpå din jævel, med hodeskudd! Kommer på igjen i dag og vi skrur av waypoints igjen. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ja, waypoints er veldig praktisk, men gjør det litt for lett å være sniper.. Rangefinder trenger man jo nesten ikke Liker det! 1 Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Noen som vil ha en DMR i exchange for blod? Har blod, men trenger noen som vil gi meg. Er ikke så langt unna NWAF. Please Edit. Fixed. Endret 1. september 2012 av Benson Lenke til kommentar
megamats Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Har en kompis på besøk og vi begge tenkte å spille på serveren sammen. Men blir jo kicka pga samme IP adresse? Er det noe workaround? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 urgh, kjekt å bli drept med øks når jeg var langt unna mannen med øksa! teit bøgg. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Stille på serveren om dagen, kan ikke folk gjøre et bidrag og spre litt reklame til _KJENTFOLK_ Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Har en kompis på besøk og vi begge tenkte å spille på serveren sammen. Men blir jo kicka pga samme IP adresse? Er det noe workaround? Dere blir neppe kicka pga samme IP adresse. Dersom dere forsøker å spille med samme CD-key, blir sistemann kicka. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Idiot som drepte meg!!! Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 NICK, kan du komme på teamspeak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg