Aiven Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Hei folkens, da sliter vi litt igjen. Jeg har desverre ikke så mye info til dere, men litt har jeg: Problemene skyldes den private serverbuilden vi bruker, men det er kun vi og én annen server som sliter med dette. Mer info har jeg ikke, da vår utvikler er utilgjengelig akkurat nå. Regner med at han dukker opp igjen i løpet av kvelden og at vi får løst problemene. Beklager så mye! edit: anbefaler dere ikke å spille nå, da utstyret kan bli slettet helt tilfeldig. Vi tror vi har klart å løse problemene nå folkens. Følg med og si ifra til oss om det ikke er tilfellet! Endret 29. august 2012 av Aiven Lenke til kommentar
KrissKiller Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hei folkens, da sliter vi litt igjen. Jeg har desverre ikke så mye info til dere, men litt har jeg: Problemene skyldes den private serverbuilden vi bruker, men det er kun vi og én annen server som sliter med dette. Mer info har jeg ikke, da vår utvikler er utilgjengelig akkurat nå. Regner med at han dukker opp igjen i løpet av kvelden og at vi får løst problemene. Beklager så mye! edit: anbefaler dere ikke å spille nå, da utstyret kan bli slettet helt tilfeldig. Vi tror vi har klart å løse problemene nå folkens. Følg med og si ifra til oss om det ikke er tilfellet! Er bilene blitt wipa? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Hei folkens, da sliter vi litt igjen. Jeg har desverre ikke så mye info til dere, men litt har jeg: Problemene skyldes den private serverbuilden vi bruker, men det er kun vi og én annen server som sliter med dette. Mer info har jeg ikke, da vår utvikler er utilgjengelig akkurat nå. Regner med at han dukker opp igjen i løpet av kvelden og at vi får løst problemene. Beklager så mye! edit: anbefaler dere ikke å spille nå, da utstyret kan bli slettet helt tilfeldig. Vi tror vi har klart å løse problemene nå folkens. Følg med og si ifra til oss om det ikke er tilfellet! Er bilene blitt wipa? Skal ikke være det. Hold oss oppdatert. Vi har ikke tid til å både spille og drive server hele dagen Lenke til kommentar
KrissKiller Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hei folkens, da sliter vi litt igjen. Jeg har desverre ikke så mye info til dere, men litt har jeg: Problemene skyldes den private serverbuilden vi bruker, men det er kun vi og én annen server som sliter med dette. Mer info har jeg ikke, da vår utvikler er utilgjengelig akkurat nå. Regner med at han dukker opp igjen i løpet av kvelden og at vi får løst problemene. Beklager så mye! edit: anbefaler dere ikke å spille nå, da utstyret kan bli slettet helt tilfeldig. Vi tror vi har klart å løse problemene nå folkens. Følg med og si ifra til oss om det ikke er tilfellet! Er bilene blitt wipa? Skal ikke være det. Hold oss oppdatert. Vi har ikke tid til å både spille og drive server hele dagen Ehm en del biler og telt har forsvunnet etter det vi har sett. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Hei folkens, da sliter vi litt igjen. Jeg har desverre ikke så mye info til dere, men litt har jeg: Problemene skyldes den private serverbuilden vi bruker, men det er kun vi og én annen server som sliter med dette. Mer info har jeg ikke, da vår utvikler er utilgjengelig akkurat nå. Regner med at han dukker opp igjen i løpet av kvelden og at vi får løst problemene. Beklager så mye! edit: anbefaler dere ikke å spille nå, da utstyret kan bli slettet helt tilfeldig. Vi tror vi har klart å løse problemene nå folkens. Følg med og si ifra til oss om det ikke er tilfellet! Er bilene blitt wipa? Skal ikke være det. Hold oss oppdatert. Vi har ikke tid til å både spille og drive server hele dagen Ehm en del biler og telt har forsvunnet etter det vi har sett. Stemmer nok det ja. Det skal bli fikset etter neste server restart. Lenke til kommentar
KrissKiller Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Serveren restarter ikke for og si det sånn. (Restarta ikke klokka 12) 1 Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Serveren restarter ikke for og si det sånn. (Restarta ikke klokka 12) Do you hear that? That's the sound of no-one caring. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Do you hear that? That's the sound of no-one caring. Spar meg. Restart er midlertidig skrudd av i følge serverforumet. https://ourforums.net/threads/bug-report-thread.51/ Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Do you hear that? That's the sound of no-one caring. Spar meg. Restart er midlertidig skrudd av i følge serverforumet. https://ourforums.ne...port-thread.51/ Bare for å oppklare misforståelsen, jeg snakka IKKE til deg Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Do you hear that? That's the sound of no-one caring. Spar meg. Restart er midlertidig skrudd av i følge serverforumet. https://ourforums.ne...port-thread.51/ Bare for å oppklare misforståelsen, jeg snakka IKKE til deg Men du quota jo Sadfez? Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Do you hear that? That's the sound of no-one caring. Spar meg. Restart er midlertidig skrudd av i følge serverforumet. https://ourforums.ne...port-thread.51/ Bare for å oppklare misforståelsen, jeg snakka IKKE til deg Men du quota jo Sadfez? Nei ? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Serveren restarter ikke for og si det sånn. (Restarta ikke klokka 12) Det blir nye restart-tider fra i dag av, 6, 12, 18 og 24 -altså hver 6. time. 2 Lenke til kommentar
MadAxe:) Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) kan noen gi meg en bloodbag? sliter som faen etter jeg fikk alt for mye zombie agro. This is not a trap har 2 bloodbager på meg og en camo clothing. den som hjelper meg skal få camo av meg please ! Need a cow Endret 30. august 2012 av MadAxe:) Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hvor i verden er du da? Greit å vite Lenke til kommentar
MadAxe:) Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) er ca 1 km unna zerengorsk, nord i en skog og leter etter griser. kan du komme? please er forresten på lfg kanalen på ourdayz 2 på teamspeak Endret 30. august 2012 av MadAxe:) Lenke til kommentar
MadAxe:) Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 arg... tør ikke gå inn i zelengorsk å lete etter cans, besvimer liksom hele tiden. kommer til å dø hvis jeg besvimer i en by Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Noen som kjørte forbi ved Prigorodky nettopp?? Tihi Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Serveren restarter ikke for og si det sånn. (Restarta ikke klokka 12) Det blir nye restart-tider fra i dag av, 6, 12, 18 og 24 -altså hver 6. time. Fra når er disse tidene gjeldende ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg