Skjelvgråt Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Beklager at jeg har hatt en arrogant tone og postet camper, skjønner selv at det kan være faens irriterende når jeg selv har camper. Så må bare unnskylde det! Endret 27. august 2012 av Quakecry 2 Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Gratulerer til vedkommende som fant bilen vår. Vi kjørte ett eksperiment og "gjemte" en bil rett bak et tre rett ved der alle spawner i Kamenka. Bare for å se om verdens mest idiotiske gjemmested var akkurat så dumt at ingen fant det. Men dengang ei, bilen var borte i dag hahaha. Fin bonus for en nyspawa person Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Biler er ingenting, sykler er det du vil ha. Sykkel er det beste kjøretøyet i hele spillet. Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Keeem e sniperboiii90 i zelenogorsk Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Motorsykkelen er min absolutte favoritt. Hadde en en liten stund i vanlig dayz, men har ikke sett snurten på Ourdayz Det var tider! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Motorsykkelen er min absolutte favoritt. Hadde en en liten stund i vanlig dayz, men har ikke sett snurten på Ourdayz Det var tider! Jeg snakket om trøsykkel, den er sykt bra.. Veldig rask og går ikke ann å ødelegge nesten. Lenke til kommentar
StreMagnusLok Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Motorsykkelen er min absolutte favoritt. Hadde en en liten stund i vanlig dayz, men har ikke sett snurten på Ourdayz Det var tider! Jeg snakket om trøsykkel, den er sykt bra.. Veldig rask og går ikke ann å ødelegge nesten. Hvordan funker den offroad? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Funker jævlig bra, du sykler som bare faen i hundre og helvete. Lenke til kommentar
froosh Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Helt til du treffer en stein og brekker benet ^^ btw, bra med action rundt Novy! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Helt til du treffer en stein og brekker benet ^^ btw, bra med action rundt Novy! Ja, eller brekker alle ben fordi du ligger nært et tre. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Motorsykkelen er min absolutte favoritt. Hadde en en liten stund i vanlig dayz, men har ikke sett snurten på Ourdayz Det var tider! Jeg snakket om trøsykkel, den er sykt bra.. Veldig rask og går ikke ann å ødelegge nesten. Går ikke ann å ødelegge, nesten? Traff en zombie når jeg kjørte rundt 20km/h... Så var sykkelen vraka! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ja dayz har mange farer du ikke ser komme, kaninen i veien kan være det som knuser alle bein og får deg til å miste alt blodet. 1 Lenke til kommentar
megamats Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hat på personene som snipa meg i bilen novy igår. Nitrist situasjon. Forøvrig enda mer hat på personene drepte meg fra helikopter når jeg var på sykkeltur forrige uke. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hat på personene som snipa meg i bilen novy igår. Nitrist situasjon. Forøvrig enda mer hat på personene drepte meg fra helikopter når jeg var på sykkeltur forrige uke. Hvor var du på sykkeltur ? Var vel ikke deg vi fant oppe i nord-øst ? Mohahaha Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Heli crash rett nord for Stary, den store sletta over åsen Lenke til kommentar
megamats Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hat på personene som snipa meg i bilen novy igår. Nitrist situasjon. Forøvrig enda mer hat på personene drepte meg fra helikopter når jeg var på sykkeltur forrige uke. Hvor var du på sykkeltur ? Var vel ikke deg vi fant oppe i nord-øst ? Mohahaha Stemmer nok rimelig greit det. Lenke til kommentar
froosh Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Gikk ourDayZ II nettopp ned? edit: nvm Endret 28. august 2012 av Froosh Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Såvidt jeg kan huske så er fortsatt kirkene freda område right isåfall, takk for de som skøyt meg inne i kirka mens jeg satt å loota. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Det står ikke noen regler i førsteposten så jeg syntes det er rart det skal være noen regler her. Ser jeg noen i kirka så skyter jeg ut av frykt for å dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg