Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvem var det som var på faktory nå? :D jeg drepte en av dere, ante ikke dere var 3! huff.

Hehe, det var litt flaut. Vi var 2, jeg og en kompis, som egentlig var der på jakt etter bildeler. Da vi så deg alene der nede så fant vi ut at vi liksågodt skulle plafre deg ned og knabbe den lastebilen, easy.. Men vi faila totalt, eller ihvertfall jeg med skytinga :lol:

Etter at bandittplanen gikk i vasken og vi ikke hadde snøring om hvor du lå henn der inne, så fant vi ut at her var det bare å stikke av. Bilen var på vei til å plukke meg opp på baksiden av gjerdet da du gjennomhullet den. Endte som sagt med at han kompisen døde, mens jeg ble sittende bevisstløs i passasjersete i flere minutter :D Heldigvis sjekket du ikke bilen før jeg våknet til liv igjen, så da klarte jeg å hoppe i førersete og komme meg helskinnet unna(såvidt) med 4000 helse.

Bandasjerte meg på 1000 helse, og det ble en mildt sagt interessant kjøretur ned igjennom. Besvimte sikkert 20 ganger, og lå som ett slakt inni bilen mesteparten av turen.

Good fun :wee:

Endret av TMfrantic
  • Liker 3
Lenke til kommentar

ser ut som noen ikke kan reglene i denne serveren :/ ble drept i kirka i elektro, kl 2:15 i dag. jeg logga in i kirka å loota lit, men so kommer der en fyr in og jeg gjorde ingenting siden det er frisone. men så fort han så meg, nølte han ikke ett sekund på å skyte meg 15 ganger :/

Heisann,

Dette kan ha värt meg, om du hadde en Makarov?

Beklager, fikk panikk etter vill skyting tidligere og handla på instinkt. Lot liket ligge urört.

Lenke til kommentar

Hvorfor spiller dere ikke vanlig arma 2 pvp modes og sånt om det er bare for pvp dere spiller denne modden?

Fy som du klager hele tiden. Er da ingen som tvinger deg til å spille på servern. Er jo ingenting annet enn PvP å gjøre. Hvis man lager en camp så finner noen som deg den og ødeleger den, eller så mister man ting gjennom servern og hva skal man ellers gjøre da man er fult geara? Drepe zombier?

Sant nok. Nei, intill rocket legger objectives og mer til så må det vell forbli slik.. Jeg ligger selv på vanlig dayz og camper ved NW airfield og mer og dreper folk jeg ser. Men jeg har en liten drøm på denne servern om å etablere en safezone/trading post, eneste det står på er viljen til andre her.. Et lite avbrekk fra å pvp eller lete seg ijel etter loot kunne jo vært tøft, men dette avhenger jo at folk her sammarbeider om det.

Det hadde vært vittig med en salesman inni ei kirke, som man kan bargaine til seg litt våpen fra. Men vedkommende bør ha litt protection :p

Lenke til kommentar

ser ut til det er bare du å jeg som er online så tidlig Mr.Hyd :p

ser ut som noen ikke kan reglene i denne serveren :/ ble drept i kirka i elektro, kl 2:15 i dag. jeg logga in i kirka å loota lit, men so kommer der en fyr in og jeg gjorde ingenting siden det er frisone. men så fort han så meg, nølte han ikke ett sekund på å skyte meg 15 ganger :/
Heisann, Dette kan ha värt meg, om du hadde en Makarov? Beklager, fikk panikk etter vill skyting tidligere og handla på instinkt. Lot liket ligge urört.

ja jeg hadde en Makarov :p hadde ikke en backpack engang. bugga seg sikkert.

Lenke til kommentar

hvem var det som var på faktory nå? :D jeg drepte en av dere, ante ikke dere var 3! huff.

Hehe, det var litt flaut. Vi var 2, jeg og en kompis, som egentlig var der på jakt etter bildeler. Da vi så deg alene der nede så fant vi ut at vi liksågodt skulle plafre deg ned og knabbe den lastebilen, easy.. Men vi faila totalt, eller ihvertfall jeg med skytinga :lol:

Etter at bandittplanen gikk i vasken og vi ikke hadde snøring om hvor du lå henn der inne, så fant vi ut at her var det bare å stikke av. Bilen var på vei til å plukke meg opp på baksiden av gjerdet da du gjennomhullet den. Endte som sagt med at han kompisen døde, mens jeg ble sittende bevisstløs i passasjersete i flere minutter :D Heldigvis sjekket du ikke bilen før jeg våknet til liv igjen, så da klarte jeg å hoppe i førersete og komme meg helskinnet unna(såvidt) med 4000 helse.

Bandasjerte meg på 1000 helse, og det ble en mildt sagt interessant kjøretur ned igjennom. Besvimte sikkert 20 ganger, og lå som ett slakt inni bilen mesteparten av turen.

Good fun :wee:

hehe, det var ikke min bil! Geg så den blå van kjørte i skråninga, så hørte jeg mange skudd. Ble liggende en stund å se på, så begynte dere(?) å kjøre ned mot fabrikken. Jeg fyrte jeg av et par skudd med cz550 fra skråninga bak fabrikken. Kunne se ganske godt, men hadde bare 2 kuler igjen :p fikk fyrt av en mot vennen din og gikk inn i fabrikken.

Idet du kjørte avgårde skulle jeg springe etter for å skyte på bilen, da ble jeg drept av en annen car med cco som var i fabrikken.

Det var ikke en av dere? :p

Endret av whipslash
Lenke til kommentar

Heisann, Dette kan ha värt meg, om du hadde en Makarov? Beklager, fikk panikk etter vill skyting tidligere og handla på instinkt. Lot liket ligge urört.

Stemmer, stussa litt over det at du ikke hadde backpack da.

Men igjen, beklager, håper det gikk greit. :)

Lenke til kommentar

Stemmer, stussa litt over det at du ikke hadde backpack da.

Men igjen, beklager, håper det gikk greit. :)

ikke noe problem, hadde ikke noe spesielt på meg så jeg kunne angre på :p

Lenke til kommentar

hehe, det var ikke min bil! Geg så den blå van kjørte i skråninga, så hørte jeg mange skudd. Ble liggende en stund å se på, så begynte dere(?) å kjøre ned mot fabrikken. Jeg fyrte jeg av et par skudd med cz550 fra skråninga bak fabrikken. Kunne se ganske godt, men hadde bare 2 kuler igjen :p fikk fyrt av en mot vennen din og gikk inn i fabrikken.

Idet du kjørte avgårde skulle jeg springe etter for å skyte på bilen, da ble jeg drept av en annen car med cco som var i fabrikken.

Det var ikke en av dere? :p

Nope, det var nok han karen som vi prøvde å ta ut. Skjønnte det var livsfarlig å gå inn på fabrikkområdet da han kunne ligge hvor som helst i bakhold, derfor avbrøt vi. Men hadde ikke regna med at det lå en(du) oppi bakken der også :)

Lenke til kommentar

Hvem var det som lå å så på meg og en kompis litt sør for Stary i går ? Vi hadde akkurat skutt en person og venta på at en annen skulle logge seg inn.

Jeg tok en liten kikk rundt meg og da så jeg jaggu en person med camo og alicepack ligge urørlig på en liten ås uten busker ca 4 - 500 meter. Gjemte meg bak et tre og venta litt, da så jeg også en person til som lå på bakken ved siden av som rullet bortover.

Jeg kasta en grønn røykgranat og kom meg til helvete vekk derfra siden vi ikke hadde noe snipervåpen.

Grunnet til at jeg så dere var at siluetten deres var ganske synlig til tross for at det var ganske langt unna.

Intenst! Der hang livet vårt i en tynn tråd tror jeg.

Endret av Gyr0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...