KrissKiller Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg skøt en av dere, hadde en dritt dårlig possition. Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Yepp, jeg flanka deg til din høyre side, satt å så på deg i sikkert 10 sek, du hadde fult fokus mot tre linja når jeg satt bak deg på siste skuddet Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hvem som sniper i cherno nå ? Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Så kom Frantic og Co etterpå og fikk 2 av de -Jostein Argh, din skurk Fikk rimelig panikk der. Reddet bilen heldigvis(inntil videre) Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Fikk satt et skudd i den før du stakk av Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hvorfor spiller dere ikke vanlig arma 2 pvp modes og sånt om det er bare for pvp dere spiller denne modden? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Hvem som sniper i cherno nå ? Fare for at det var oss Det var en som lå på sykehustaket som vi prøvde å ta. Så ut som han hadde en enfield, han lå å krabba ganske lenge på taket der før vi ble beskutt selv. Endret 26. august 2012 av Gyr0 Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 For der er det ingen konsekvens av å dø. 1 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hvem som sniper i cherno nå ? Fare for at det var oss Det var en som lå på sykehustaket som vi prøvde å ta. Så ut som han hadde en enfield, han lå å krabba ganske lenge på taket der før vi ble beskutt selv. Haha var nok meg ja, lå å venta på folk som skulle komme igjennom byen. Dere traff meg en gang, og mistet 6k blod! Jeg skjøt noen skudd borti skogen, var det der dere lå ? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hvem som sniper i cherno nå ? Fare for at det var oss Det var en som lå på sykehustaket som vi prøvde å ta. Så ut som han hadde en enfield, han lå å krabba ganske lenge på taket der før vi ble beskutt selv. Haha var nok meg ja, lå å venta på folk som skulle komme igjennom byen. Dere traff meg en gang, og mistet 6k blod! Jeg skjøt noen skudd borti skogen, var det der dere lå ? Det ene skuddet ditt traff rett ved siden av oss, trodde det var en annen med sniper:P Bra vi stakk, siden vi traff en fyr med AK et minutt senere som var på vei for å ta oss. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Haha, jeg visste ikke helt hvor dere var, jeg bare skjøt et par skudd. Men må si dere var nærme med å drepe meg ! Ble for kjedelig på toppen av taket der så jeg endte opp med å drepe rundt 120 zombies før jeg tok livet av meg selv Lenke til kommentar
dannywpt Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Damn, jeg hadde lyst på den ATVen. Overlevde du som besvimte? Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Damn, jeg hadde lyst på den ATVen. Overlevde du som besvimte? Damn, du er dårlig til å skyte Et lite råd : Ikke løp mot noen du skyter på før du vet at de er døde Endret 26. august 2012 av wilbur626 Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Du gjor det lett for meg å plukke deg når du kom løpende rett mot ja, må ha litt mer tolmodighet -Jostein Lenke til kommentar
Endaline91 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hvorfor spiller dere ikke vanlig arma 2 pvp modes og sånt om det er bare for pvp dere spiller denne modden? Fy som du klager hele tiden. Er da ingen som tvinger deg til å spille på servern. Er jo ingenting annet enn PvP å gjøre. Hvis man lager en camp så finner noen som deg den og ødeleger den, eller så mister man ting gjennom servern og hva skal man ellers gjøre da man er fult geara? Drepe zombier? 2 Lenke til kommentar
dannywpt Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ja, jeg er klar over hvor dårlig det var meg og hvor utålmodig jeg var. Ikke noe stort tap, 20-30min gammel survivor. Dere svarte likevel ikke på det jeg spurte om, gutter. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ja, jeg er klar over hvor dårlig det var meg og hvor utålmodig jeg var. Ikke noe stort tap, 20-30min gammel survivor. Dere svarte likevel ikke på det jeg spurte om, gutter. Det indirekte svaret var at jeg overlevde. Lenke til kommentar
dannywpt Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ok, dere virka så butthurt med 2 stk spydige kommentarer til et enkelt spørsmål, så jeg catcha ikke helt den. God tur videre, det så gøy ut med ATV. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hvorfor spiller dere ikke vanlig arma 2 pvp modes og sånt om det er bare for pvp dere spiller denne modden? Fy som du klager hele tiden. Er da ingen som tvinger deg til å spille på servern. Er jo ingenting annet enn PvP å gjøre. Hvis man lager en camp så finner noen som deg den og ødeleger den, eller så mister man ting gjennom servern og hva skal man ellers gjøre da man er fult geara? Drepe zombier? Sant nok. Nei, intill rocket legger objectives og mer til så må det vell forbli slik.. Jeg ligger selv på vanlig dayz og camper ved NW airfield og mer og dreper folk jeg ser. Men jeg har en liten drøm på denne servern om å etablere en safezone/trading post, eneste det står på er viljen til andre her.. Et lite avbrekk fra å pvp eller lete seg ijel etter loot kunne jo vært tøft, men dette avhenger jo at folk her sammarbeider om det. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ok, dere virka så butthurt med 2 stk spydige kommentarer til et enkelt spørsmål, så jeg catcha ikke helt den. God tur videre, det så gøy ut med ATV. Overhodet ikke ment som spydig, snarere anbefalinger for å hjelpe deg til å forbedre deg. Kan gi deg lokasjon på en ATV pr PM som plaster på såret 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg