Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser ut som noen ikke kan reglene i denne serveren :/ ble drept i kirka i elektro, kl 2:15 i dag. jeg logga in i kirka å loota lit, men so kommer der en fyr in og jeg gjorde ingenting siden det er frisone. men så fort han så meg, nølte han ikke ett sekund på å skyte meg 15 ganger :/

Lenke til kommentar

Der møtte jeg på en som har raffinert sine utloggingsskills..... Fryktelig kjedelig folkens

Hvor?

Kompisen din ?

Jeg ble skutt på vei mot Stary... men logga ikke ut, døde som seg hør og bør. Var bare min egen feil. Spotta en player på 800m, og synes det så ut som vedkommede var et glitcha lik, så jeg tok sjangsen på å gå nær. Det burde jeg ikke gjort...

Lenke til kommentar

Skvatt godt du da tenker jeg :) hehe

Haha, ja. Jeg direct chatta til og med og sa "WHOOAH! WHOOOOAH!" og så bare blamblamblam. Men fikk inn noen skudd på han tror jeg. Håper han blør ut :p

Hehe, ja, hørte du sa det, men det nytter ikke stole på noen i dette spillet :p Du traff ett skudd, mista 2000 liv, men begynte ikke å blø, jeg skøyt 15 skudd med ak`n. aner ikke hvorfor du ikke døde før :p

Monobryn, hadde du DMR? :p

Lenke til kommentar

Skvatt godt du da tenker jeg :) hehe

Haha, ja. Jeg direct chatta til og med og sa "WHOOAH! WHOOOOAH!" og så bare blamblamblam. Men fikk inn noen skudd på han tror jeg. Håper han blør ut :p

Hehe, ja, hørte du sa det, men det nytter ikke stole på noen i dette spillet :p Du traff ett skudd, mista 2000 liv, men begynte ikke å blø, jeg skøyt 15 skudd med ak`n. aner ikke hvorfor du ikke døde før :p

Monobryn, hadde du DMR? :p

Ja'aaa:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...