froosh Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Fjerna kill notice? virker slik Lenke til kommentar
Django Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Lett måte å sjekke om personen man har skutt på er død, er å sjekke Murders Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Til deg som kjørte bil og drepte meg. Takk for at du dreper meg når jeg har ingenting Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Du fortjener og dø når du ikke klarer å dodge bil Endret 26. august 2012 av Henning- Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg spawna vest for kamenka, sprang over et jorde, og der kom bilen, så la jeg meg ned, så hørte jeg at motoren stoppet, og der skjøt han meg i hodet. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Det var noe annet. Enig at det er veldig unødvendig Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Var det ja. Hadde gått et stykke og, menmen.. Sånt som skjer. Begynner å bli ganske lei nå, finner aaaaldri bil sjæl Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hvor skjer det i kveld da? Litt lite folk på nå Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Der møtte jeg på en som har raffinert sine utloggingsskills..... Fryktelig kjedelig folkens Lenke til kommentar
WillcliffZ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 ser ut som noen ikke kan reglene i denne serveren :/ ble drept i kirka i elektro, kl 2:15 i dag. jeg logga in i kirka å loota lit, men so kommer der en fyr in og jeg gjorde ingenting siden det er frisone. men så fort han så meg, nølte han ikke ett sekund på å skyte meg 15 ganger :/ Lenke til kommentar
StreMagnusLok Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Der møtte jeg på en som har raffinert sine utloggingsskills..... Fryktelig kjedelig folkens Hvor? Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Akkurat der du døde 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Der møtte jeg på en som har raffinert sine utloggingsskills..... Fryktelig kjedelig folkens Hvor? Kompisen din ? Lenke til kommentar
StreMagnusLok Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Der møtte jeg på en som har raffinert sine utloggingsskills..... Fryktelig kjedelig folkens Hvor? Kompisen din ? Jeg ble skutt på vei mot Stary... men logga ikke ut, døde som seg hør og bør. Var bare min egen feil. Spotta en player på 800m, og synes det så ut som vedkommede var et glitcha lik, så jeg tok sjangsen på å gå nær. Det burde jeg ikke gjort... Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Skvatt godt du da tenker jeg hehe Lenke til kommentar
StreMagnusLok Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Skvatt godt du da tenker jeg hehe Haha, ja. Jeg direct chatta til og med og sa "WHOOAH! WHOOOOAH!" og så bare blamblamblam. Men fikk inn noen skudd på han tror jeg. Håper han blør ut Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hva skjedde der??? D: D: var det noen som drepte meg i stary eller døde jeg helt random. spillet crasha også logga jeg på igjen også hørte jeg ingenting men jeg bare, døde D: Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Skvatt godt du da tenker jeg hehe Haha, ja. Jeg direct chatta til og med og sa "WHOOAH! WHOOOOAH!" og så bare blamblamblam. Men fikk inn noen skudd på han tror jeg. Håper han blør ut Hehe, ja, hørte du sa det, men det nytter ikke stole på noen i dette spillet Du traff ett skudd, mista 2000 liv, men begynte ikke å blø, jeg skøyt 15 skudd med ak`n. aner ikke hvorfor du ikke døde før Monobryn, hadde du DMR? Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Skvatt godt du da tenker jeg hehe Haha, ja. Jeg direct chatta til og med og sa "WHOOAH! WHOOOOAH!" og så bare blamblamblam. Men fikk inn noen skudd på han tror jeg. Håper han blør ut Hehe, ja, hørte du sa det, men det nytter ikke stole på noen i dette spillet Du traff ett skudd, mista 2000 liv, men begynte ikke å blø, jeg skøyt 15 skudd med ak`n. aner ikke hvorfor du ikke døde før Monobryn, hadde du DMR? Ja'aaa:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg