langtongting Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Stalka 2 stk fra cherno til et godt stykke nord. Slet med å ta dem igjen, men heldigvis stoppet dem på et jorde for å se seg om. Siste de gjorde! Spenning på høyt nivå! 2 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Du er tydeligvis veldig sikker på deg selv. Hvem var det som tok bilen vår ved militærtelta i Cherno? Hørtes ikke ut som du kom så langt før noen tømte et magasin. Lenke til kommentar
froosh Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Stalka 2 stk fra cherno til et godt stykke nord. Slet med å ta dem igjen, men heldigvis stoppet dem på et jorde for å se seg om. Siste de gjorde! Spenning på høyt nivå! Dett er er hva jeg elsker med DayZ. Jakt. Endret 25. august 2012 av Froosh Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Stalka 2 stk fra cherno til et godt stykke nord. Slet med å ta dem igjen, men heldigvis stoppet dem på et jorde for å se seg om. Siste de gjorde! Spenning på høyt nivå! Tror det var oss du som snipet også? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fant tilfeldigvis enda en bil, kjørte rundt og ble skutt av to stk haha.. Men det gjør ingenting siden jeg enda engang igjen lett vil finne biler. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fant tilfeldigvis enda en bil, kjørte rundt og ble skutt av to stk haha.. Men det gjør ingenting siden jeg enda engang igjen lett vil finne biler. Hvem i allverden snakka du til ? Kan da ikke skremme folk på den måten der Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fant tilfeldigvis enda en bil, kjørte rundt og ble skutt av to stk haha.. Men det gjør ingenting siden jeg enda engang igjen lett vil finne biler. Liker hvordan du presiserer dine camp- og kjøretøy detektivskills i hver post. Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fant tilfeldigvis enda en bil, kjørte rundt og ble skutt av to stk haha.. Men det gjør ingenting siden jeg enda engang igjen lett vil finne biler. Hvem i allverden snakka du til ? Kan da ikke skremme folk på den måten der D: ble livredd D: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fant tilfeldigvis enda en bil, kjørte rundt og ble skutt av to stk haha.. Men det gjør ingenting siden jeg enda engang igjen lett vil finne biler. Hvem i allverden snakka du til ? Kan da ikke skremme folk på den måten der Jeg bare kjørte rundt og spilte musikk i bilen jeg, er sånt en kan gjøre når en lett finner andres biler så da er det gøy å ta slike risker Fant tilfeldigvis enda en bil, kjørte rundt og ble skutt av to stk haha.. Men det gjør ingenting siden jeg enda engang igjen lett vil finne biler. Liker hvordan du presiserer dine camp- og kjøretøy detektivskills i hver post. Er jo bare fordi jeg har ganske flaks i dette spillet Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fant tilfeldigvis enda en bil, kjørte rundt og ble skutt av to stk haha.. Men det gjør ingenting siden jeg enda engang igjen lett vil finne biler. Hvem i allverden snakka du til ? Kan da ikke skremme folk på den måten der Jeg bare kjørte rundt og spilte musikk i bilen jeg, er sånt en kan gjøre når en lett finner andres biler så da er det gøy å ta slike risker Fant tilfeldigvis enda en bil, kjørte rundt og ble skutt av to stk haha.. Men det gjør ingenting siden jeg enda engang igjen lett vil finne biler. Liker hvordan du presiserer dine camp- og kjøretøy detektivskills i hver post. Er jo bare fordi jeg har ganske flaks i dette spillet Hysj Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Neh, dere er bare sjalu dere må jobbe for å fikse biler og sånt mens jeg bare kan finne dem og kjøre med engang. Så jeg vil egentlig takke dere for å være såpass snill med meg ! : ) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Jeg er sterkt uenig. Det bidrar til morro, at campen ikke er trygg, at en må være på vakt. Alle skyter med engang dem ser noen også videre uansett. Temaet er desverre ikke oppe for debatt. Enten retter du deg etter dette, eller så får du finne deg en annen server. På OurDayZ II ønsker vi mest mulig moro for alle, denne aktiviteten bryter med dette prinsippet. Jeg skal forsøke å forklare deg hvorfor. Chernarus kartet er ikke spesielt stort. Det er nokså vanskelig å sette opp teltleirer som ingen finner. Altså vil før eller siden nesten alltid noen finne leiren. Dersom alle postet når de fant en camp, ville det bli så og si umulig å sette opp leirer på serveren, da alle ville visst om 90% av leirene. Dette igjen ville gjøre spillet mer kjedelig. For å motvirke dette, så er vi nødt til å nekte deg og andre å spre på forum hvor folk har leirer. Endret 25. august 2012 av Aiven 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Men dere bidrar jo til å gjøre det kjedelig når alle spiller dayz som call of duty. Det med at camper blir funnet lærer en jo at en må passe på campene sine og alltid være på vakt. Deres server er ment for å være deathmatch, det den er lagd for så da må en jo få lov å poste camps og mer. Synes jeg da. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Men dere bidrar jo til å gjøre det kjedelig når alle spiller dayz som call of duty. Hva har CoD med saken å gjøre? Det med at camper blir funnet lærer en jo at en må passe på campene sine og alltid være på vakt. Leirer blir funnet uansett. Spørsmålet er om det skal være noe igjen etter 30 minutter, når en leir først blir funnet. Deres server er ment for å være deathmatch, det den er lagd for så da må en jo få lov å poste camps og mer. Synes jeg da. Vår server er ment for å skape et morsomt miljø rundt et fremragende spill, med minst mulig juks. Deathmatch blir det automatisk, fordi det ligger i spillets natur. Du må gjerne ha din mening, men på vår private server er det vi som bestemmer. Ingenting hindrer deg i å sette opp en egen server, hvor dine regler gjelder. Endret 25. august 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Smostar Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Men dere bidrar jo til å gjøre det kjedelig når alle spiller dayz som call of duty. Det med at camper blir funnet lærer en jo at en må passe på campene sine og alltid være på vakt. Deres server er ment for å være deathmatch, det den er lagd for så da må en jo få lov å poste camps og mer. Synes jeg da. Folk må jo fortsatt være forsiktig med campen, de må fortsatt være "redd" for at andre finner den. Når du derimot poster det åpent på forumet vet jo alle hvor den er, aintnofuninthat. Tipper alle vet at du er en mester i å jakte biler, trenger nok ikke å presisere det igjen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Neh, trenger ikke det. Men jeg vet iallefall hvor de fleste camper er og sånt så da vet dere aldri om jeg plutselig kommer og tar ting eller ikke Lenke til kommentar
Lother Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Neh, trenger ikke det. Men jeg vet iallefall hvor de fleste camper er og sånt så da vet dere aldri om jeg plutselig kommer og tar ting eller ikke Hvordan vet du egentlig dette her? Og ikke si at det er fordi du har vært der, for folk har jo blitt paranoide av deg på denne serveren og flytter de konstant. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Noen som fant teltet våres i nærheten av Kamenka? 2 stk nightvision + rangefinder, og noe annet utstyr. Teltet var forsåvidt totalt ribba, kan det være save bug? Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Noen som fant teltet våres i nærheten av Kamenka? 2 stk nightvision + rangefinder, og noe annet utstyr. Teltet var forsåvidt totalt ribba, kan det være save bug? Hvor ved kamenka ? Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Rett nord vest oppi lia ett stykke, mot map grensen. Tenkte ingen ferdes i det området Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg