Gyr0 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Haha, full fest i elektro Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Er det noe spesielt med zombiene på denne serveren ? Jeg syntes de aggroer mye lettere enn andre servere jeg har vært på. Til og med når jeg sitter stille i en busk så kan de aggro fra avstand. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Noen av de er så hyper at de lukter deg på laaang avstand. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Enda en som logger ut rett etter å ha bli drept.. Han ville vel ikke dele på m4en sin.. Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Enda en som logger ut rett etter å ha bli drept.. Han ville vel ikke dele på m4en sin.. Enda en som logger ut rett etter å ha bli drept.. Han ville vel ikke dele på m4en sin.. Mener du i elektro? Lenke til kommentar
froosh Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Eh... Jeg og mitt entourage driver å jakter folk i NW, jævlig usportslig av dem å drive å logge ut i firefights. Håper synderne blir permabanned. Skjedde nå nettopp. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg mista akkurat strømmen, RETT etter jeg ble skutt. Jævla dårlig timing, det veit jeg. Beklager. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Masse telt i skråningen mellom cherno og sv airfield. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Ble akkurat skutt ved campen til noen på toppen av misty peak Men det gjør ingenting, da jeg igjen lett finner en bil og utstyr ) Bilde relatert, sekunder før jeg døde. Er som sagt på toppen av misty peak dem har utstyret sitt. Endret 25. august 2012 av Quakecry Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Dem driver dog og flytter campen sin nå så kjapp på Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Dem driver dog og flytter campen sin nå så kjapp på Er det ikke litt smålig å screenshote camper og poste dem her ? 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Synes ikke det er det. Er jo mange som spiller for å ødelegge for andre, og dette er jo en måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Dem driver dog og flytter campen sin nå så kjapp på Er det ikke litt smålig å screenshote camper og poste dem her ? Ikke mitt problem. Dayz har kun en mening med seg. Skyte og drepe andre og ødelegge camper, det er det dayz er lagd for. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hmm vertical, jeg tror jeg skøyt deg i elektro tidligere i dag. Du hadde en AK, var rett ved kirka. Jeg hadde 1800 blod etterpå D: Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) *snip* Ser ut som du har waypoint på bildet ditt. Det er vel ikke waypoints på serverene? Edit: Never mind. Er visst skrudd på. Endret 25. august 2012 av Sadfez Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Dem driver dog og flytter campen sin nå så kjapp på Er det ikke litt smålig å screenshote camper og poste dem her ? Ikke mitt problem. Dayz har kun en mening med seg. Skyte og drepe andre og ødelegge camper, det er det dayz er lagd for. Jeg har bedt deg slutte med dette før, så jeg ber igjen. Aktiviteten din bidrar ikke til moro på serveren. Vennligst ikke post på forum hvor andre har campen sin. Det gjelder selvsagt også alle andre. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg er sterkt uenig. Det bidrar til morro, at campen ikke er trygg, at en må være på vakt. Alle skyter med engang dem ser noen også videre uansett. Lenke til kommentar
froosh Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Dem driver dog og flytter campen sin nå så kjapp på Er det ikke litt smålig å screenshote camper og poste dem her ? Ikke mitt problem. Dayz har kun en mening med seg. Skyte og drepe andre og ødelegge camper, det er det dayz er lagd for. Jeg har bedt deg slutte med dette før, så jeg ber igjen. Aktiviteten din bidrar ikke til moro på serveren. Vennligst ikke post på forum hvor andre har campen sin. Det gjelder selvsagt også alle andre. Resultatet av bitterhet. Jeg er sterkt uenig. Det bidrar til morro, at campen ikke er trygg, at en må være på vakt. Alle skyter med engang dem ser noen også videre uansett. Når du kommer syklende inn i campen våres så skyter vi ja. Det er jo helt naturlig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Dem driver dog og flytter campen sin nå så kjapp på Er det ikke litt smålig å screenshote camper og poste dem her ? Ikke mitt problem. Dayz har kun en mening med seg. Skyte og drepe andre og ødelegge camper, det er det dayz er lagd for. Jeg har bedt deg slutte med dette før, så jeg ber igjen. Aktiviteten din bidrar ikke til moro på serveren. Vennligst ikke post på forum hvor andre har campen sin. Det gjelder selvsagt også alle andre. Resultatet av bitterhet. Jeg er sterkt uenig. Det bidrar til morro, at campen ikke er trygg, at en må være på vakt. Alle skyter med engang dem ser noen også videre uansett. Når du kommer syklende inn i campen våres så skyter vi ja. Det er jo helt naturlig. Jaja cff. Men jeg finner lett nytt kjøretøy og sånt så og dø gjør ingenting for meg. Jeg tar bare andre sitt loot så får lett taki nytt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg