Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drepte et par stykker.. Det var vel deg og en annen kar som kalte meg "retard".

Har gamma og brightness på maks.. Det er vel eneste tipset jeg har, annet enn å få tak i NVG..

Heh, vist det var en som het "Steve", så var det kansje meg. :)

Hadde nettopp spawna..

Beklager for jeg kalte deg retard.

Endret av OkaBall
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi komme til å se om det er mulig å skru av humanity inntil bugs er løst på en bedre måte.

Trenger ikke skru av humanity, skin/look change "resetter" debug monitor, men dette er tilbake til normalt ved neste relog, og du mister ingen stats selv om de er opptjent i mellomtiden, så det skal nok gå helt fint :)

Lenke til kommentar

Vi komme til å se om det er mulig å skru av humanity inntil bugs er løst på en bedre måte.

Trenger ikke skru av humanity, skin/look change "resetter" debug monitor, men dette er tilbake til normalt ved neste relog, og du mister ingen stats selv om de er opptjent i mellomtiden, så det skal nok gå helt fint :)

Når du "morpher" så kan du miste backpacken din, og plutselig ha en vanlig starter backpack. Samtidig om du blir Bandit i en firefight, så begynner kameraet å tulle og du får plutselig pistolen istede for primary. Hvis det skjer i en firefight, så er du død.

Det er veldig ødeleggende.

Lenke til kommentar

Når du "morpher" så kan du miste backpacken din, og plutselig ha en vanlig starter backpack. Samtidig om du blir Bandit i en firefight, så begynner kameraet å tulle og du får plutselig pistolen istede for primary. Hvis det skjer i en firefight, så er du død.

Det er veldig ødeleggende.

Det med backpacken er sant, kameraet går bare inn i 1st person, akkurat som når du spawner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...