dannywpt Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Ja, hva er greia med det? Det skjer når man blir bandit, men er det en kjent bug i versjonen eller gjelder det bare denne serveren? Noen som vet? Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Okay, andre gang på 5 min at debug monitoren min reseter seg. Skjer sånn når du blir bandit Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Vi komme til å se om det er mulig å skru av humanity inntil bugs er løst på en bedre måte. 1 Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Jeg drepte et par stykker.. Det var vel deg og en annen kar som kalte meg "retard". Har gamma og brightness på maks.. Det er vel eneste tipset jeg har, annet enn å få tak i NVG.. Heh, vist det var en som het "Steve", så var det kansje meg. Hadde nettopp spawna.. Beklager for jeg kalte deg retard. Endret 20. august 2012 av OkaBall 2 Lenke til kommentar
shd Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Vi komme til å se om det er mulig å skru av humanity inntil bugs er løst på en bedre måte. Trenger ikke skru av humanity, skin/look change "resetter" debug monitor, men dette er tilbake til normalt ved neste relog, og du mister ingen stats selv om de er opptjent i mellomtiden, så det skal nok gå helt fint Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 At humanity resetter seg når man dør, er det noe dere har valgt eller er det bare en bug? Lenke til kommentar
Imprice Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Hei, trader en camo suit får 1 blood trans og 3 cans i cherno kirken om noen er interessert. haster EDIT : Takk til jaklar får hjelpen Endret 20. august 2012 av Joeypropane256 1 Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Vi komme til å se om det er mulig å skru av humanity inntil bugs er løst på en bedre måte. Trenger ikke skru av humanity, skin/look change "resetter" debug monitor, men dette er tilbake til normalt ved neste relog, og du mister ingen stats selv om de er opptjent i mellomtiden, så det skal nok gå helt fint Når du "morpher" så kan du miste backpacken din, og plutselig ha en vanlig starter backpack. Samtidig om du blir Bandit i en firefight, så begynner kameraet å tulle og du får plutselig pistolen istede for primary. Hvis det skjer i en firefight, så er du død. Det er veldig ødeleggende. Lenke til kommentar
s0ceN Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Nå har jeg hørt/sett et/flere helikoptre på serveren! Hvem er det som driver å skremmer vettet av oss andre? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Hvordan er det folk her "alltid" kommer seg til Cherno? Spawnet nettopp og er nå i Komarovo, som er relativt langt unna Cherno. Spawner alltid på møkkaplasser.. 1 Lenke til kommentar
s0ceN Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Da bare går du og suicider til du spawner ved cherno Endret 20. august 2012 av s0ceN Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Får vel gjøre det da. Av de 20 gangene jeg har gjort det har jeg vel havnet en gang i Cherno, noen ganger i Elektro, og de andre gangene på møkkaplasser Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Kan noen gi meg passordet til denne serveren? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Var i en låve rett utenfor Cherno hvor jeg finner en Winchester. Tenker bare "Yes!". Faller så ned kanskje 50 cm og knekker beina. Someone please kill me. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Var i en låve rett utenfor Cherno hvor jeg finner en Winchester. Tenker bare "Yes!". Faller så ned kanskje 50 cm og knekker beina. Someone please kill me. Plz give serverpw? Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Jeg tar ned serveren om 10 minutter fra nå. Den blir nede en liten stund (20 - 30 min + -) i et forsøk på å fikse problemer med loading. Vi legger også til noen nye anti cheat greier som virker veldig lovende + automatisk restart hver 6 time. 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Hvor er det dere med heli har campen deres ? (A) Lenke til kommentar
shd Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Vi komme til å se om det er mulig å skru av humanity inntil bugs er løst på en bedre måte. Trenger ikke skru av humanity, skin/look change "resetter" debug monitor, men dette er tilbake til normalt ved neste relog, og du mister ingen stats selv om de er opptjent i mellomtiden, så det skal nok gå helt fint Når du "morpher" så kan du miste backpacken din, og plutselig ha en vanlig starter backpack. Samtidig om du blir Bandit i en firefight, så begynner kameraet å tulle og du får plutselig pistolen istede for primary. Hvis det skjer i en firefight, så er du død. Det er veldig ødeleggende. Det med backpacken er sant, kameraet går bare inn i 1st person, akkurat som når du spawner. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Ser ikke ut som at loading problemet er fikset ihvertfall 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg