OkaBall Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ok... Så jeg fant ett heli crash, fant nvg, ghillie, m240 og m14 aim. Putta på guillie, kikket litt rundt å tenkte jeg skulle logge ut så jeg krøp under ett tre og der bugga det seg så hørte jeg bare knekke lyder så plutselig var jeg dø. Har ikke aning om hvor jeg var heller Er heli crashene langt oppe i fjellene? Er de på faste plasser, eller random? Lenke til kommentar
Imprice Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 De er på åpne "sletter" lengre nord og de spawner random Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 De er på åpne "sletter" lengre nord og de spawner random Ja men tror det er "faste" plasser. F.eks. det er 30 spawn plasser for heli crash, men kun 5 heli crash til enhver tid på serveren. Etter neste server restart så vil disse 5 sitene spawne på 5 av de andre 30 spawn plassene. Sånn det fungerer? Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 De er på åpne "sletter" lengre nord og de spawner random Ja men tror det er "faste" plasser. F.eks. det er 30 spawn plasser for heli crash, men kun 5 heli crash til enhver tid på serveren. Etter neste server restart så vil disse 5 sitene spawne på 5 av de andre 30 spawn plassene. Sånn det fungerer? I vanlig dayz så er det helt random nå. Er ikke HELT sikker på om det er tilfelle i private serveren. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 http://southcoastbeanwars.com/wp-content/uploads/2012/07/Crashed-Heli-Map-v7.jpg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Intill dere slutter å gjøre dayz til totalt deathmatch, skyte folk som akkurat har spawnet, eller har noobgear så vil jeg ødelegge eller stjele alle kjøretøy jeg finner. Det er ikke vits for dere å bruke tid på camp for jeg finner den tilslutt. 1 Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Intill dere slutter å gjøre dayz til totalt deathmatch, skyte folk som akkurat har spawnet, eller har noobgear så vil jeg ødelegge eller stjele alle kjøretøy jeg finner. Det er ikke vits for dere å bruke tid på camp for jeg finner den tilslutt. Why so serious ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Fordi jeg kan Endret 24. august 2012 av Quakecry Lenke til kommentar
Dahkr Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Noen som kan gi meg passordet til servern? har passordet til BBG1 men siden jeg ikke finner den velger jeg heller og spille på denne. Takk Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hva er poenget med Czech vestpouch? Er jo bare 6 slots i den, mindre enn den man starter med. Lenke til kommentar
Dahkr Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvis du ligger i gresset et sted med military camo på deg og den sekken tror jeg du ville vært midre synlig en med defualt backpack. 1 Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Siden serveren ikke er så veldig full nå, er det noen mulighet for og få passordet? Lenke til kommentar
Imprice Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Alle likene i zeleno forsvant etter restart.. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Alle likene i zeleno forsvant etter restart.. Ja, noe uvanlig med det? Lenke til kommentar
Imprice Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Alle likene i zeleno forsvant etter restart.. Ja, noe uvanlig med det? Nei Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Haha. Villmann med hagle i elektro. Lønner seg ikke å skyte hagle på zombier midt i en by, Monobryn Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Haha. Villmann med hagle i elektro. Lønner seg ikke å skyte hagle på zombier midt i en by, Monobryn Og derfor skal du skyte han, var det noe loot han hadde som du hadde så lyst på? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Han spawna samtidig som meg, første han gjorde da han fant den hagla var å skyte Jeg var heller på vei for å loote liket mitt i haugen nordvest for elektro. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Siden serveren ikke er så veldig full nå, er det noen mulighet for og få passordet? Noen som kan gi meg passordet til servern? har passordet til BBG1 men siden jeg ikke finner den velger jeg heller og spille på denne. Takk Bare send meg PM. Kan ikke følge med 24/7 i denne tråden, for å se hvem som trenger passord Lenke til kommentar
dannywpt Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 2stk camper inni kirken i Pustoshkla... Jeg kommer løpende inn og sier "kirker er fristed" og de slakter meg. Er det ikke samme regler som på OurDayz I? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg