Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her

Anbefalte innlegg

Ok... Så jeg fant ett heli crash, fant nvg, ghillie, m240 og m14 aim.

Putta på guillie, kikket litt rundt å tenkte jeg skulle logge ut så jeg

krøp under ett tre og der bugga det seg så hørte jeg bare knekke lyder så plutselig var jeg dø.

Har ikke aning om hvor jeg var heller :omg:

Er heli crashene langt oppe i fjellene?

Er de på faste plasser, eller random?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er på åpne "sletter" lengre nord og de spawner random

Ja men tror det er "faste" plasser. F.eks. det er 30 spawn plasser for heli crash, men kun 5 heli crash til enhver tid på serveren. Etter neste server restart så vil disse 5 sitene spawne på 5 av de andre 30 spawn plassene. Sånn det fungerer?

Lenke til kommentar

De er på åpne "sletter" lengre nord og de spawner random

Ja men tror det er "faste" plasser. F.eks. det er 30 spawn plasser for heli crash, men kun 5 heli crash til enhver tid på serveren. Etter neste server restart så vil disse 5 sitene spawne på 5 av de andre 30 spawn plassene. Sånn det fungerer?

I vanlig dayz så er det helt random nå. Er ikke HELT sikker på om det er tilfelle i private serveren.

Lenke til kommentar

Intill dere slutter å gjøre dayz til totalt deathmatch, skyte folk som akkurat har spawnet, eller har noobgear så vil jeg ødelegge eller stjele alle kjøretøy jeg finner. Det er ikke vits for dere å bruke tid på camp for jeg finner den tilslutt.

Why so serious ?

Lenke til kommentar

Siden serveren ikke er så veldig full nå, er det noen mulighet for og få passordet?

Noen som kan gi meg passordet til servern? har passordet til BBG1 men siden jeg ikke finner den velger jeg heller og spille på denne. Takk :)

Bare send meg PM. Kan ikke følge med 24/7 i denne tråden, for å se hvem som trenger passord ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...