langtongting Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg satte meg i bilen etter dekkene var punktert og bilen rørte ikke på seg da. Så det der hører ut som en "røverhistorie" for min del. Hvorfor ville man i det hele sette seg inn som fører på en bil som er helt puktert når man vet at man normalt sett må fikse 1 og 1 dekk før den er kjørbar??? Just saying! Vil i det minste oppfordre admin til å sjekke serverlog minus 10-20 min fra dette er skrevet. Dette var ikke innenfor normalen i det hele. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Håper han som knerta meg nettopp fikk gleden av en bandajse og en pakke painkillers. + at du sløste litt mye ammo. Okei, kanskje to bandasjer og to painkiller pakker. Endret 22. august 2012 av Saapa Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Var jo et artig møte oppe i skogen ved Elektro... Tror jeg overrasket en med AS50 der og kompisen hans Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nå var det action i Elektro. Fikk plukka to jævler og var nede til 4000 blod før jeg ble drept. dang Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Du som bare skøt meg unarmed i kjøpesenteret for et lite 10min siden? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg satte meg i bilen etter dekkene var punktert og bilen rørte ikke på seg da. Så det der hører ut som en "røverhistorie" for min del. Hvorfor ville man i det hele sette seg inn som fører på en bil som er helt puktert når man vet at man normalt sett må fikse 1 og 1 dekk før den er kjørbar??? Just saying! Vil i det minste oppfordre admin til å sjekke serverlog minus 10-20 min fra dette er skrevet. Dette var ikke innenfor normalen i det hele. Samme rare skjedde her om dagen da en fyr plutselig "spawna" foran meg og skjøt meg enda det var ingen som gikk mot campen eller noe før dette Lenke til kommentar
Lother Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg satte meg i bilen etter dekkene var punktert og bilen rørte ikke på seg da. Så det der hører ut som en "røverhistorie" for min del. Hvorfor ville man i det hele sette seg inn som fører på en bil som er helt puktert når man vet at man normalt sett må fikse 1 og 1 dekk før den er kjørbar??? Just saying! Vil i det minste oppfordre admin til å sjekke serverlog minus 10-20 min fra dette er skrevet. Dette var ikke innenfor normalen i det hele. Vi kjørte forbi den mot Electro også snudde vi etter et noen hundre meter for å se i bilen for utstyr, når han hoppa inn så kom hjula på, og vi ble beskutt. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg som skjøt på dere. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg satte meg i bilen etter dekkene var punktert og bilen rørte ikke på seg da. Så det der hører ut som en "røverhistorie" for min del. Hvorfor ville man i det hele sette seg inn som fører på en bil som er helt puktert når man vet at man normalt sett må fikse 1 og 1 dekk før den er kjørbar??? Just saying! Vil i det minste oppfordre admin til å sjekke serverlog minus 10-20 min fra dette er skrevet. Dette var ikke innenfor normalen i det hele. Jeg ba han sjekke gearet. I og med at den bare stod der var det lurest å gå inn i førersetet, deretter sette seg bak i bilen for å sjekke inventory. Er bare å sjekke i vei. Lenke til kommentar
Endaline91 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Var jo et artig møte oppe i skogen ved Elektro... Tror jeg overrasket en med AS50 der og kompisen hans Hva skjedde med AS50'en? Vi fant den ikke igjen etter jeg drepte deg. Lenke til kommentar
shd Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Var jo et artig møte oppe i skogen ved Elektro... Tror jeg overrasket en med AS50 der og kompisen hans Ga 6 clean hits i en bil lol med m107 die plz Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Var jo et artig møte oppe i skogen ved Elektro... Tror jeg overrasket en med AS50 der og kompisen hans Hva skjedde med AS50'en? Vi fant den ikke igjen etter jeg drepte deg. Vet ikke, var mye folk der en stund. Men hadde den på meg :-) Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Var jo et artig møte oppe i skogen ved Elektro... Tror jeg overrasket en med AS50 der og kompisen hans Ga 6 clean hits i en bil lol med m107 die plz ? Lenke til kommentar
Tor__ Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Var jo et artig møte oppe i skogen ved Elektro... Tror jeg overrasket en med AS50 der og kompisen hans Sneaky o_O Lenke til kommentar
Smostar Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Begynner å bli smålig lei av det helikoptret, haha: D Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Begynner å bli smålig lei av det helikoptret, haha: D Hvor traff vi så på deg? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Haha, faen for en fart dere i den bilen forbi Zelenogorsk hadde! Mulig det var meg. En sort SUV. Haha, det kan hende. Hørte en motor, også så jeg en svart bil flyge forbi oppover veien. Takk forresten, du trakk med deg alle zombiene vekk fra oss! Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg satte meg i bilen etter dekkene var punktert og bilen rørte ikke på seg da. Så det der hører ut som en "røverhistorie" for min del. Hvorfor ville man i det hele sette seg inn som fører på en bil som er helt puktert når man vet at man normalt sett må fikse 1 og 1 dekk før den er kjørbar??? Just saying! Vil i det minste oppfordre admin til å sjekke serverlog minus 10-20 min fra dette er skrevet. Dette var ikke innenfor normalen i det hele. Dette har skjedd oss et par ganger også, at bil/sykkel/heli blir reparert når man setter seg inn. Virker som en bug. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Til dere to gutta som skyter fresh spawns uten våpen i Balota: Congratulations fucko! Han ene hadde jo en hagle. Det var meg det hadde ingen skudd, men har gitt opp og tro at ingen skyter meg uansett på denne serveren regnet med dere kom til og skyte.. Lenke til kommentar
Smostar Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Begynner å bli smålig lei av det helikoptret, haha: D Hvor traff vi så på deg? Overalt: D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg