OkaBall Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg har nå ammo til min DMR! og AKM, med ghillie! Tipper jeg dør før jeg får fyrt av et eneste skudd Mulig jeg kan få vite hvor du er? Så kan jeg ta cammoen Du kan ikke ta camo fra lik. Oja.. daså Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Finner de lett i sivile bygninger i Elektro og Cherno osv Lenke til kommentar
shd Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Lav drop rate, men mange spawn points i byene Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 http://imgur.com/a/qEkrm haha 2 Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Kriss og Ostesaks, der snakker vi firing squad... vi flytta bilen ut på jordet før server restart og plasserte 4 stk i skauen Takk for bil, rangefinder osv -jostein Endret 22. august 2012 av Eon83 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Til dere to gutta som skyter fresh spawns uten våpen i Balota: Congratulations fucko! Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Til dere to gutta som skyter fresh spawns uten våpen i Balota: Congratulations fucko! Han ene hadde jo en hagle. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Mye mulig. vet ikke hvem det var, men å pelle meg i deer standen var imponerende... Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Mye mulig. vet ikke hvem det var, men å pelle meg i deer standen var imponerende... Det var min kompis, må beklage! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er ganske idiotisk og skyte folk som akkurat har spawnet, eller som ikke har noen items engang. Er ingen grunn i det hele tatt til å gjøre det. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Takker for SUV`en karer. Så dere ikke før i siste liten, så overrasket at jeg overlevde det møtet. Fryktet dere var flere, så kjørte av sted med en gang. Så lika ligger dere ennå. Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er ganske idiotisk og skyte folk som akkurat har spawnet, eller som ikke har noen items engang. Er ingen grunn i det hele tatt til å gjøre det. Vi var inn på medic camp, pluttselig kommer 2 persjoner springendes inn, ene hadde hagle og andre hadde vell ingenting. Å hvordan kunne vi vite att han nettopp hadde spawnet når de kommer spurtende inn i medic campen? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Haha, faen for en fart dere i den bilen forbi Zelenogorsk hadde! Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Hvem var du som jeg møtte på brannstasjonen i Cherno? Og hvem var det som skjøt og drepte meg to ganger på samme sted? Endret 22. august 2012 av Hafti Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Kriss og Ostesaks, der snakker vi firing squad... vi flytta bilen ut på jordet før server restart og plasserte 4 stk i skauen Takk for bil, rangefinder osv -jostein Haha. Nice felle. Vel fortjent loot. Vi trodde bare servern hadde bugga og slengt bilen ut der siden det var rett etter restart. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Haha, faen for en fart dere i den bilen forbi Zelenogorsk hadde! Mulig det var meg. En sort SUV. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er ganske idiotisk og skyte folk som akkurat har spawnet, eller som ikke har noen items engang. Er ingen grunn i det hele tatt til å gjøre det. Vi var inn på medic camp, pluttselig kommer 2 persjoner springendes inn, ene hadde hagle og andre hadde vell ingenting. Å hvordan kunne vi vite att han nettopp hadde spawnet når de kommer spurtende inn i medic campen? At man ikke har noe våpen + standard ryggsekk pleier å være et ganske greit clue Men du er ikke alene om å pepre hull i nylig spawna folk. Ble akkurat slakta i kamenka av to karer i bil. haha 2 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Dette så ut som noe muffins. Hadde satt fra meg SUV`en med 4 punkterte dekk. Så kommer noen karer i 2 biler. Den ene setter seg inn i SUV`en og "vips" 2 sec senere er alle 4 dekk nye og han kjører av gårde. Endret 22. august 2012 av langtongting Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Vi ble like overasket som deg. Dekkene kom bare på plass når han satt seg inn. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Så nettopp to biler suse forbi langs toglinjen ved kysten. Ene zombien flagret i luften Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg