Smostar Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er det ingenting som skjer på servern nå eller? Sitter på jobb og er veldig nysgjerrig på hva som foregår, ingen camps som blir sprengt? feed me info. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Så treg innlogging er. Random US server går mye fortere -.- Og hvis man mister tilkobling/blir kicket så går det en stund før man ser serveren igjen ingame med remote connect. Endret 22. august 2012 av Saapa Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Så treg innlogging er. Random US server går mye fortere -.- Og hvis man mister tilkobling/blir kicket så går det en stund før man ser serveren igjen ingame med remote connect. Jeg finner den i server browser jeg. Kommer inn med nesten en gang her! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Så treg innlogging er. Random US server går mye fortere -.- Og hvis man mister tilkobling/blir kicket så går det en stund før man ser serveren igjen ingame med remote connect. Vi er klar over problemet og jobber med saken (se ofte stilte spørsmål i første post). Lenke til kommentar
shd Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Har kommet in insta på serveren i dag og i går en av de kjappeste jeg har vært borti så langt , og ja, jeg finner den også i browser Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Faen ta deg som drepte meg nå... Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Noen som har død i elektro i det siste eller? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Tja, døde nettopp der Måtte nesten gå opp og jakte deg ned etter at du skøyt etter meg sekundet jeg var utenfor kirka. Lenke til kommentar
s0ceN Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ikke dårlig, du så hvor jeg skjøt ifra altså? Verken så eller hørte deg før du var rett oppå meg Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg hørte retningen fra der skuddet kom, så gjemte jeg meg bak et hus og dro frem kikkerten. Fant deg etterhvert og tok en lang runde rundt. Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Noen her som er i Cherno? Trenger blod. Uten att noen kommer å dreper meg/jeg dreper deg. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Litt langt unna. Er nord for Elektro. Blir vel slaktet om jeg våger meg ned dit. Må krype for øyeblikket da en zombie brakk benet mitt Edit: Kan trenge blod jeg også Endret 22. august 2012 av Saapa Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Hm.. Er stuck på loading screenen for tredje gang nå.. Noen som vet noe som hjelper mot Loading screenen? Er inne nå, fått blod av kompis! Er vell bette tolmodighet som hjelper. Endret 22. august 2012 av OkaBall Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Bleh, gadd ikke kryper mere. Kos dere! Lenke til kommentar
StreMagnusLok Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hvem var det som sykla til Berezino? Takk for at du ga oss veien Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg har nå ammo til min DMR! og AKM, med ghillie! Tipper jeg dør før jeg får fyrt av et eneste skudd Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg har nå ammo til min DMR! og AKM, med ghillie! Tipper jeg dør før jeg får fyrt av et eneste skudd Mulig jeg kan få vite hvor du er? Så kan jeg ta cammoen Lenke til kommentar
shd Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg har nå ammo til min DMR! og AKM, med ghillie! Tipper jeg dør før jeg får fyrt av et eneste skudd Mulig jeg kan få vite hvor du er? Så kan jeg ta cammoen Du kan ikke ta camo fra lik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg