DverG94 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Fler som har opplevd at alt i backpacken er borte når du logger inn ? Hadde bag full av utstyr, men logget på nå så var alt borte :c Lenke til kommentar
Shredder123 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Det er en bug, jeg håper å få fikset den i dag. Ok, håper du fikser innloggingsbuggen. Og ikke den at man blir kicka hvis innloggingsbuggen dreper meg. Den gjør det 50% av gangene jeg logger inn og da er det greit å bli kicka istedetfor å miste alt av utstyr eller måtte løpe i flere timer nordover. Fler som har opplevd at alt i backpacken er borte når du logger inn ? Hadde bag full av utstyr, men logget på nå så var alt borte :c Det har jeg heldigvis ikke opplevd til nå Er storsett plaga med innlogginga.. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Selv om det hitil ikke har kommet noen oppdatering i dag så jobber jeg med oppdateringen. Jeg prøver å være sikker på at nevnte bugs blir borte før jeg oppdaterer. Dette utsetter også launch av ny server med Namalsk. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Vennligst benytt dere av vår nye forumtråd for vidre diskusjon rundt ourdayz https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1472131 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg