Avean Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Taviana tror jeg man må være kjapt ute med ja. Serverne som er nå må man slåss for å komme innpå. Er ikke uvanlig å matte sitte I 30 min å spamme refresh for å komme inn. Wasteland er også blitt ganske så populært men det er ikke DayZ da men noe lignende uten zombier. Ulike faksjoner, heftig basebygging og tonnevis av kjøretøy. (No more running) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Plis få privatserver med namalsk og taviana istedenfor chernarus? Håper forøvrig om dem kommer så kan en begrense deathmatch litt 1 Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Tror ikke det er lenge til Taviana kommer ut, er ikke så mange bugs der nå, som jeg har sett iallefall. Er kun Taviana, Namalsk og Chernarus jeg liker blandt kartene som er å spille på nå. Resten er crap. Det har vært snakk om å legge til en Namalsk server. Denne serveren blir i tillegg til ourdayz II. Lenke til kommentar
myninos Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 har dere link på taviana maps?=) Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Prøvd Taviana i noen timer nå og må se at det mangler atmosfære. Eller er store områder total ubrukelig. Tenker da på fjellene som er hvite og øde. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 ÆSJ DVERG! M4 SD camo, finnes den i loottablen? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 skjer med at folk som blir drept blir kicket rett etterpå ? Mpeventhandler restrictsion #36 ? Lenke til kommentar
flatrix44 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 ÆSJ DVERG! M4 SD camo, finnes den i loottablen? Kalles karma Hyd...gjemte du liket til Vetle ? din dritsekk ! ...dreper stakkars folk som er få food run! han satt og ventet på meg pga jeg har Whitelist kick problemer...snakker om usling!! grr ^^ Lenke til kommentar
flatrix44 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Haha, tulling. Gjemte du liket hans ? jeg sto RETT bak der han døde---uten whitelist problemer hadde du vært TOAST før dverg voldtok deg ^^ Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jenter ikke krangle da, var ikke med camo på den gunnern, var bare vanelig M4 SD Dreper du fettern til fettern min, ber du om det;) Takker for gear, var grei upgrade ^^ Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ja, jeg gjemte liket og forventet ikke å møte en dverg i skogen. hadde deg i siktet, men trykket av for sent for når du åpnet ild spratt jo siktet rett til himmels. 1 Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ja, jeg gjemte liket og forventet ikke å møte en dverg i skogen. hadde deg i siktet, men trykket av for sent for når du åpnet ild spratt jo siktet rett til himmels. Hehe, fulgte etter deg en stund, trodde faktisk du skulle ta meg når vi sto med øyekontakt. Var treg på avtrekkern selv om jeg så deg ganske lenge Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Sånn går det. En nordlending i Cherno som gav meg en Makarov like etter nyspawn. Han prøvde å skyte meg ca 5 min senere når jeg hoppet på motorsykkelen min Klarte det heldigvis ikke, kjørte avgårde blødende med brukket ben. Lenke til kommentar
flatrix44 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Sånn går det. En nordlending i Cherno som gav meg en Makarov like etter nyspawn. Han prøvde å skyte meg ca 5 min senere når jeg hoppet på motorsykkelen min Klarte det heldigvis ikke, kjørte avgårde blødende med brukket ben. Slitsom motorsykkel tur ... Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 skjer med at folk som blir drept blir kicket rett etterpå ? Mpeventhandler restrictsion #36 ? DET kan jeg få fikset på, beklager til de som har opplevd dette.. Lenke til kommentar
Shredder123 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Når jeg dauer med innlogging så bruker jeg å bli kicka rett etterpå. Så når logger inn igjen, så ligger liket der sammen med alt av utstyr. I tillegg har jeg alt av utstyr på meg som om ingenting hadde skjedd. Altså får jeg masse ekstra loot for å si det sånn. Er det meninga eller er det også en bug? Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Det er en bug, jeg håper å få fikset den i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg