Papirkurven Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hvordan blir man det da? http://ourforums.net/topic/129-whitelist-news/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) ^Takker.. Spiller nå Edit: Flere som opplever den gule/røde lenken? Endret 9. november 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg beklager min innaktivitet de siste dagene, jeg er sykemeldt, og har derfor ikke vært like aktiv. Jeg håper å få satt av tid i helgen til å oppdatere serveren + starte opp en Namalsk test server, men tørr ikke love noe da formen svinger litt opp og ned. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 la ourdayz II bli day only, det vil hjelpe på aktiviteten... mange så ikke gidder å spilla i mørka 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Spilte i natt, var faktisk ikke så mørkt. Gikk ann og se litt selv uten NVG eller lykt. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Altså, på mange servere jeg spiller på går det fint ann å se i mørket fordi det er stjerneklart og månen skinner opp. Dette er noe jeg aldri har opplevd på denne serveren, er det noen innstillinger som kunne blitt gjort der eller? ^Takker.. Spiller nå Edit: Flere som opplever den gule/røde lenken? Pleier ikke få får mye av de på denne serveren, men det betyr igrunn at du har litt dårlig forbindelse med serveren, går som regel over! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Det var stjerneklart i går rundt 02:30.. Men hva er greia med at det er så lite loot? Lenke til kommentar
Shredder123 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Nå ikveld kl 18.30. Veldig mørkt og uspillelig for min del. Sikkert ikke mange som gidder å løpe rundt i mørket? Trudde servern først skulle bli mørkt rundt kl. 22? 1 Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hmm, det er jo ikke helt rett, skal ta en titt på dette... Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Det var stjerneklart i går rundt 02:30.. Men hva er greia med at det er så lite loot? Desverre blir det mindre loot når det er mindre folk på. Dette er hardkodet i DayZ og ikke noe jeg får gjort noe med Nå ikveld kl 18.30. Veldig mørkt og uspillelig for min del. Sikkert ikke mange som gidder å løpe rundt i mørket? Trudde servern først skulle bli mørkt rundt kl. 22? Da er problemet fikset. Skulle ikke forundre meg om denne feilen også var med på å senke antall online... Det skal nå bli mørkt rundt 01.00 eller deromkring. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kjipt at serveren har dødd ut, digga den virkelig 2 Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Den dør vel litt ut fordi folk sitter på gjerdet å tenker nettop det istedetfor å logge inn å spille. Hvis man tenker at man ikke gidder å logge inn fordi det bare er 3 stykker online, så bidrar man jo ikke til at flere kommer inn for å si det sånn. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Grunnen til at det er mindre folk på serveren nå enn for noen uker tilbake er vel strengt talt p.g.a alle storspillene som kommer ut nå. Vet om flere som spiller Assasin Creed, Halo 4, kommer til og spille Black Ops osv. Når folk har fått spillt de spillene ut av systemet tenker jeg mange kommer til og vise seg online igjen Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Jeg tror det er mer pga nye kartene. Nemalsk og Taviana er utrolig populært. Folk har gått lei Chernarus. Har møtt flere fra gamer.no så er vel mer at de har skiftet til nye kart. Endret 11. november 2012 av Avean 2 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg tror det er mer pga nye kartene. Nemalsk og Taviana er utrolig populært. Folk har gått lei Chernarus. Har møtt flere fra gamer.no så er vel mer at de har skiftet til nye kart. Taviana... 3 servere er alt jeg finner når jeg filterer ingame og dayzcommander. Så utrolig populært er vel å ta i litt? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kom igjen da folkens, logg på! Jeg er alene nå! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Taviana... 3 servere er alt jeg finner når jeg filterer ingame og dayzcommander. Så utrolig populært er vel å ta i litt? Grunnen til det er at Taviana ikke er offisielt enda og er kun "test servere". De serverene som er nå er full så og si hele tiden. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Så en idé å være en av de første kanskje? Så dere får et solid fotfeste igjen. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 For øyeblikket er det kunne disse kartene som er kompatible med serverkoden vår: Chernarus Lingor Island Takistan Utes Panthera Fallujah Zargabad Namalsk Celle Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Tror ikke det er lenge til Taviana kommer ut, er ikke så mange bugs der nå, som jeg har sett iallefall. Er kun Taviana, Namalsk og Chernarus jeg liker blandt kartene som er å spille på nå. Resten er crap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg