langtongting Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Lå på en plass jeg har ligget mange ganger før. Avstanden fra mitt sted til en gitt bygning er nesten nøyaktig 700 meter som jeg har funnet ut for lenge siden, da med Rangefinder. Nå ser jeg ikke engang konturene av den aktuelle bygningen. Ergo,er sikt mindre enn 700meter. Lenke til kommentar
Imprice Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Prøvde å loote eit wheel tidligere, men fikk ikke til. Så skulle jeg plokke opp ett mag i kirken i elektro 10min senere. Plutseli pøste de 13 wheels ut av surviveren min. lol Dekkene ligger i kirken i elektro nå Lenke til kommentar
Blyforgiftning Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Lå på en plass jeg har ligget mange ganger før. Avstanden fra mitt sted til en gitt bygning er nesten nøyaktig 700 meter som jeg har funnet ut for lenge siden, da med Rangefinder. Nå ser jeg ikke engang konturene av den aktuelle bygningen. Ergo,er sikt mindre enn 700meter. dakar liten,,, kan du ikke sitte der å campe lenger....drepe stakart uskyldige noobs(som megselv:( ) uten å skitne til hendene dine.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Kan en server-ansvarlig bekrefte eller avkrefte at noe er gjort med view-distance? Endret 21. august 2012 av Vizla Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Lå på en plass jeg har ligget mange ganger før. Avstanden fra mitt sted til en gitt bygning er nesten nøyaktig 700 meter som jeg har funnet ut for lenge siden, da med Rangefinder. Nå ser jeg ikke engang konturene av den aktuelle bygningen. Ergo,er sikt mindre enn 700meter. dakar liten,,, kan du ikke sitte der å campe lenger....drepe stakart uskyldige noobs(som megselv:( ) uten å skitne til hendene dine.. En render distance på 700m gjør det f.eks. ekstremt vanskelig å scoute områder eller finne crashed helis. Det ødelegger også en stor del av opplevelsen... 1 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 @Blyforgiftning Selvsagt! Ellers er det mest som N1ko sier. Det ødelegger opplevelsen av spillet. Det består av en stor åpen verden. Da er det kjedelig å bare kunne se tåken. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Må takke Kim for først å skyte meg, men der etter bandasjere meg, gi meg blod, drage meg til sikkerhet og der etter ofre seg for å redde meg. Hahaha, var morsomt. skøt zombies som kom opp trappa og fikk litt panikk da jeg så en player med våpen. Fikk så dårlig samvittighet. Det har blitt en god del morsomme episoder i Cherno og Elektro idag. Morsomt for oss uten våpen 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Klarte selvfølgelig å trykke w når jeg lå helt framme ved kanten i en sementbygning i Chernogorsk som attpåtil hadde rekkverk -.- Hadde faktisk funnet et AK gevær og noen bloodbags og ammo. Typisk at jeg er instantly uheldig når jeg har funnet noe brukende Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Må takke Kim for først å skyte meg, men der etter bandasjere meg, gi meg blod, drage meg til sikkerhet og der etter ofre seg for å redde meg. Beklager for jeg gikk til angrep på deg Kim, men du skjøt mot vennen min OkaBall, håper du forstår. Endret 21. august 2012 av Hafti Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hvem nå enn det var som var i Rogovo med motorsykkel: Vær glad du ikke rørte bussen min men bestemte deg for å snu:P Lenke til kommentar
OkaBall Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Når var dette? Det var han som sprang opp trappen med ett Crowbar etter du ha skutt meg. Må takke Kim for først å skyte meg, men der etter bandasjere meg, gi meg blod, drage meg til sikkerhet og der etter ofre seg for å redde meg. Hahaha, var morsomt. skøt zombies som kom opp trappa og fikk litt panikk da jeg så en player med våpen. Fikk så dårlig samvittighet. Det har blitt en god del morsomme episoder i Cherno og Elektro idag. Morsomt for oss uten våpen Der kom en person rett etter du døde, og drap meg og. Endret 21. august 2012 av OkaBall Lenke til kommentar
SE Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 sup van again Skjedde med å logge av ved GAZen i Lapotino mid firefight? Lenke til kommentar
shd Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 spillet hang seg i det jeg begynte å skyte, prøvde å logge inn igjen 2 ganger. første gang ble jeg kicka av battleye og det hang seg igjen etter det. :/ Lenke til kommentar
SE Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 spillet hang seg i det jeg begynte å skyte, prøvde å logge inn igjen 2 ganger. første gang ble jeg kicka av battleye og det hang seg igjen etter det. :/ Ble mye zombier i området etter salve med fn fal Hadde deg midt i iron sights også. PS. GAZen er borte Lenke til kommentar
shd Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jaja, lett å årdne ny bil. om du fikk inn en hit dør jeg vel på login uansett I guess ;/ Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Dere som stakk av med atv'n som var oppe ved nwa? Hentet deler til den, men stod bare en sykkel der når vi kom tilbake. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Lå på en plass jeg har ligget mange ganger før. Avstanden fra mitt sted til en gitt bygning er nesten nøyaktig 700 meter som jeg har funnet ut for lenge siden, da med Rangefinder. Nå ser jeg ikke engang konturene av den aktuelle bygningen. Ergo,er sikt mindre enn 700meter. Hei, vi har ikke endret draw distance på serversida, den er fortsatt 1200 meter. Dette skyldes nok dårlig vær der du var Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Haha hvem var det som stalka meg i 10min i et tårn? Edit: Whaat, jeg alt tabba og var død når jeg var ferdig å skrive innlegget her Satt du i tårnet på brannstasjonen? Haha, jeg satt i branntårnet, så var det en eller annen trønder som sa at han så meg jævlig lett. Så kom en fyr med øks opp, men han gikk ned igjen, også var det en med pistol som sikta på meg i 10 min mens jeg lå nede. Etter han dro så kom en bandit inn, og han skjøt meg 3 ganger, men jeg overlevde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg