Ptv.swart Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hmm har nettop opptattert dayz men får feil mld Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Må nok vente til serveren er oppdatert med samme versjon. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hmm har nettop opptattert dayz men får feil mld Må nok vente til serveren er oppdatert med samme versjon. Serveren oppdateres mest sannsynlighvis i morgen kveld etter 1600 hvis all relevant kode er ferdig. Er MASSE forandringer. ALLE vehicles vil bli borte etter oppdateringen siden databasen endrer seg for mye til at det får fikset seg Så se på oppdateringen som en semireset. Dere beholder Characterne og sånt though Siden denne oppdateringen fikser alt-f4 og slikt, så kan vi endeli begynne å jobbe med tettere integrering mot websidene og ikke minst sette opp en server til med annet kart. 2 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Telt forblir urørt ? Endret 31. oktober 2012 av Gyr0 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Servern burde ha blitt resatt etter patchen her som fikser duping og telt bugs. Tror jeg har funnet ghillie hver dag noe som skurrer veldig. Dem har vel noe sånt som 0.3% spawnsjanse noe som gjør det nærmest umulig å skulle finne noen. Likevel har jeg flere nå. Husker på offisiell server så satt vi gjerne 5-6 måneder uten å finne en eneste ghillie. Men backpacks !! Det har jeg ikke funnet på 2 uker på servern her. Noe er fucka opp med loot. 2 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Med den spawnraten og så mange spawn plasser i alle husene i cherno er det ikke vanskelig å finne kamo skins. Funnet masse ryggsekker de siste dagene jeg :-) Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Telt forblir urørt ? Det vet jeg ikke. Skal prøve å finne det ut Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Servern burde ha blitt resatt etter patchen her som fikser duping og telt bugs. Tror jeg har funnet ghillie hver dag noe som skurrer veldig. Dem har vel noe sånt som 0.3% spawnsjanse noe som gjør det nærmest umulig å skulle finne noen. Likevel har jeg flere nå. Husker på offisiell server så satt vi gjerne 5-6 måneder uten å finne en eneste ghillie. Men backpacks !! Det har jeg ikke funnet på 2 uker på servern her. Noe er fucka opp med loot. Dette er en dayz spawnrate. Forutenom helicrash har vi ingen kontroll over loot da dette kalkuleres på klientsiden. De vsr færre i tidligere patcher av dayz. Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Har funnet en hel del ryggsekker jeg også. Skjønner ikke helt hva du mener Avean Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Har loota 2 Helicrashes den siste uka(ich), begge hadde en coyote-backpack. Finner alltid ALICE overalt ... Tror du bare ikke har helt hellet med deg Avean. :c Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Anyway... Jeg regner med å starte oppdateringen senest kl 2100. Dette gir dere en unik sjanse til å waste så mange kjøretøy som mulig da disse vil bli slettet og respawnet etter oppdatering Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Da er serveren tatt ned for oppdatering, See yea on the other side! And BYE Alt-F4! Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Nå er serveren oppe! Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Er jeg bare uheldig, eller er serveren så og si dau? Jeg har sjekka noen ganger om det er særlig med folk innpå de siste dagene, og det har jo vært helt dødt, eller er timingen min bare æss i musen? Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Er jeg bare uheldig, eller er serveren så og si dau? Jeg har sjekka noen ganger om det er særlig med folk innpå de siste dagene, og det har jo vært helt dødt, eller er timingen min bare æss i musen? Var jo oppdatering på Dayz, og serveren hadde ikke blitt oppdatert før akkurat nå i kveld. Og de som oppdaterte for en dag eller to siden har ikke kunnet spille på serveren på grunn av det. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg tror ikke serveren ble restartet. Fikk kun beskjed om at det skulle restartes om 10 min. Ble hvertfall ikke kastet ut fra lobbyen. Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Det stemmer. Vi har problemer med at serveren ikke restarter etter tidsskjema. Vi skal se på dette så fort vi får tid Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg skal gå igjennom koden etterpå. Ser ikke noen spesifikke problemer som sier at det ikke restarter. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Men i huleste ! Jeg rygga så vidt det var med ATV'en. Plutselig hoppa den 5 meter i lufta samtidig som jeg tok noen saltoer, så landet jeg på siden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg