Nixxy Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Og kjempefint! Logget av i en bil i går, logget på akkurat nå. Spawnet stående "bugget" i bilen, så spratt frem og døde. Flott! Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Og kjempefint! Logget av i en bil i går, logget på akkurat nå. Spawnet stående "bugget" i bilen, så spratt frem og døde. Flott! Ja, atlså stående inne i bilen? Eneste du kan gjøre da er å scrolle å sette deg inn i bilen Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Og kjempefint! Logget av i en bil i går, logget på akkurat nå. Spawnet stående "bugget" i bilen, så spratt frem og døde. Flott! Ja, atlså stående inne i bilen? Eneste du kan gjøre da er å scrolle å sette deg inn i bilen Ja, figuren stod, der han egentlig skal sitte. Overkroppen stakk utenfor taket. Og det rakk jeg ikke. Med en gang figuren ble synlig, "spratt" han bort ett par meter, så falt han om, you are dead.. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Skulle vært minimalt med de 2 feiteste sniperene og mer av 7.62mm sniperene, men er helt motsatt. Fant en DMR i cherno telta i går da, det var nokså uvanlig. Bra liv på serveren i går også, spotta flere gjenger der i går :-) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 fy faen. Cruiser med min styggfine knallhvite Offroader og spiller behagelig musikk mens jeg kjører langs flotte landsbyer. Tenker til meg selv hvor heldig jeg er som har såpass fin bil, plutselig så mister jeg styringen og kjører dønn inn i et tre så hele bila eksploderer og jeg havner midt i skogen uten noe verktøy, knallrød på blod og nå må jeg altså finne meg kniv/øks/matches for å kunne få nok blod igjen. Snakk om å snu alt fra himmelsk til helvete på 1 sekund. 1 Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Skulle vært minimalt med de 2 feiteste sniperene og mer av 7.62mm sniperene, men er helt motsatt. Fant en DMR i cherno telta i går da, det var nokså uvanlig. Bra liv på serveren i går også, spotta flere gjenger der i går :-) Vi jobber med å finne problemet som fucker opp loot tabellen. Det er en del nye fikser i den nyeste private server koden, men denne har også en del bugs vi føler er værre en litt for mange snipere atm. Som sagt, jobber hardt med å fikse ting om dagen, jeg kan bare si sorry for at enkelte av tingene tar lengre tid en ønsket. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Jeg fant en GAZ og en motorsykkel ved Berenzino i stad. Motorsykkelen hadde rødt på hjul og Gaz'en mangler vindu. Og, hvis det er noen som lurer. Catch me if you can Endret 26. oktober 2012 av Gyr0 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Var det du som kjørte traktor der istad ved stranda ? Hylta alt jeg kunne om hjelp med blodoverføring men endte med å bli spist opp av zombier Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg kjørte firhjuling. Hadde jeg hørt deg sku du fått Lenke til kommentar
thyes Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ikke kjedelig utvalg du hadde der Gyro.. RPK sier du, visste ikke at det fantes i spillet engang? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg fant en GAZ og en motorsykkel ved Berenzino i stad. Motorsykkelen hadde rødt på hjul og Gaz'en mangler vindu. Og, hvis det er noen som lurer. Catch me if you can Har du ikke øks og fyrstikker engang? Skulle vært minimalt med de 2 feiteste sniperene og mer av 7.62mm sniperene, men er helt motsatt. Fant en DMR i cherno telta i går da, det var nokså uvanlig. Bra liv på serveren i går også, spotta flere gjenger der i går :-) Vi jobber med å finne problemet som fucker opp loot tabellen. Det er en del nye fikser i den nyeste private server koden, men denne har også en del bugs vi føler er værre en litt for mange snipere atm. Som sagt, jobber hardt med å fikse ting om dagen, jeg kan bare si sorry for at enkelte av tingene tar lengre tid en ønsket. Syns dere gjør en kjempejobb! Har planer om å donere en liten slant til uka da jeg får trygden min. Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Thyes, Vi har lagt til en del nye våpen. Gyr0, Hvordan fungerer M40A3? Bedre en AS50? Endret 26. oktober 2012 av NatuRal3 Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Thyes, Vi har lagt til en del nye våpen. Gyr0, Hvordan fungerer M40A3? Bedre en AS50? Er ikke m40en som en dmr da? bare treigere? og ser litt kulere ut! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Koselig på serveren, BORTSETT FRA DEFAULT_PLAYER!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHH Hehe. Så deg like ved NWA og stalka deg. Mista deg ved den lille haugen midt på sletta, men til min glede kom du tilbake. Du er faktisk den eneste jeg har sett på et par dager og mitt eneste kill. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Har du ikke øks og fyrstikker engang? Har jo fyrstikker ! Thyes, Vi har lagt til en del nye våpen. Gyr0, Hvordan fungerer M40A3? Bedre en AS50? Er ikke m40en som en dmr da? bare treigere? og ser litt kulere ut! Hmm, den oppfører seg akkurat som en m24. Den bruker også m24 ammo. For meg så ser det ut som en m24 med camo. EDIT: Jeg prøveskøyt den der m40a3'en. Da kom det jaggu noen med en gang. Gratulerer med loot Endret 26. oktober 2012 av Gyr0 Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hmm. Hvor? Kan bekrefte at jeg fant en buss midt i skogen et sted. Den var halvveis ødelagt. Skøyt den i stykker med noen dyr bare nato skudd. Så nå er det førstemann til mølla når det blir reset Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Så masse zombier i Stary nettopp, men fant ingen players... Sikker på at det var noen der though, ikke meg som aktiverte de Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Så masse zombier i Stary nettopp, men fant ingen players... Sikker på at det var noen der though, ikke meg som aktiverte de 1 Lenke til kommentar
flatrix44 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Thyes...når du først skyter på en stakkar med as50 som har ganske dårlig gear, og IKKE treffer...da er det dumt å løpe etter meg igjennom skogen..takk for wep / backback etc ^^ god start på dagen det her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg