iStephano Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jepp, jeg prøvde meg på den i går etter å ha sett den tidligere som deg, men da var den borte. Haha så gøy, prøvde meg på den jeg å :o Ble skuffa da den manglet et hjul Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ikke mulig å åpne telt etter restart? Gjerne telt som står litt inni noen trær? Har et telt her som ikke går ann å åpne, ikke vært borti det før. Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ikke mulig å åpne telt etter restart? Gjerne telt som står litt inni noen trær? Har et telt her som ikke går ann å åpne, ikke vært borti det før. Jeg kom meg heller ikke inn i teltet ditt, og det var før restarten. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ikke mulig å åpne telt etter restart? Gjerne telt som står litt inni noen trær? Har et telt her som ikke går ann å åpne, ikke vært borti det før. Jeg kom meg heller ikke inn i teltet ditt, og det var før restarten. Haha, hva mener du og hvor da? Jeg kom inn i mitt telt før restart, men ikke etterpå.. Synd da, var mye bra stæsj der. Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Forteller du meg at det var mye bra stæsj i det teltet 20 meter fra den sørligste barracken på NWA ? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nei, ikke det teltet... Har et med mye high end utstyr som jeg snublet over i dag, men nå kommer jeg plutselig ikke inni det. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har bestemt meg for å bli god igjen, gi blaffen om jeg dør. Så fra nå av om noen trenger hjelp noen plass enten med blod eller en farlig snikskytter så stiller jeg meg til rådighet! 2 Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hyd. Når jeg sier at du er blant de største bandittene på serveren snakker jeg etter fakta. Du er faktisk Nr1. Tro det eller ei! http://ourdayz.net/leaderboards.php Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Sattan. Har nå søkt igjennom et drittsvært område som jeg alltid pleier å finne telt/camps på andre servere, uten å finne et jævla telt. Lenke til kommentar
Sibirdri Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Sattan. Har nå søkt igjennom et drittsvært område som jeg alltid pleier å finne telt/camps på andre servere, uten å finne et jævla telt. Du som kjører atv ved NEA? , du kjørte isåfall rett forbi en crashsite ,med en rød traktor i front Endret 23. oktober 2012 av Sibirdri Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nei, jeg er til fots, og ikke i nærheten av NEA i det heletatt. Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nå må vi gjøre noe med denna Default_Player, han er jo et spøkelse !! Smeller ut av ingensteder og tar både meg og Johannes uten å bli lagt merke til på noen måte. I et sted som faktisk kan kalles COLDSPOT, det burde ikke være noe der engang Og han så får så mange kills om dagen ... Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ja, han har herjet noen dager med rifla si nå. Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jafyttikatta! Makan til tilfeldig Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Servern består av 99% assassins føler jeg til tider. Plutselig smeller det med snipere og andre våpen. Sitter folk i timesvis på en spot på low population server som er privat i tillegg og bare venter ? :o Virker nesten sånn. Pådratt meg hoste nå og har funnet epi pen for å fikse det, men tipper jeg kommer til å dø uansett. Alle jeg møter bare snur seg 180 grader og skyter omtrent. Hvis noen kan hjelpe meg så tror jeg at jeg får fikset en bil og kjørt til vedkommende isåfall. Så gir du meg epi pen sprøyta. Varsle isåfall. Lenke til kommentar
Fleskefjes Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Vi har fått smake noen ganger av han vi også, fellesnevneren for alle gangene at han er så langt unna at vi ikke hører selve smellet, bare kula. Vi har vel aldri sett han heller den sniken. Hvis noen kan hjelpe meg så tror jeg at jeg får fikset en bil og kjørt til vedkommende isåfall. Så gir du meg epi pen sprøyta. Varsle isåfall. Epi-pen er mot sjokk, du blir ikke kvitt hoste av den mener jeg. Du trenger antibiotika. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Default_Player lå i sniper hill og plaffa mot Elektro.. Var på vei rundt og ned for å backstabbe jævelen, men var borte når jeg kom dit, disconnected sådan. Endret 23. oktober 2012 av Hyd Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hvem var det som unngikk pvp nå nettopp? Det er i mot reglene. Tid 22:16. Du får en sjanse til å stå frem! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Nå må vi gjøre noe med denna Default_Player, han er jo et spøkelse !! Smeller ut av ingensteder og tar både meg og Johannes uten å bli lagt merke til på noen måte. I et sted som faktisk kan kalles COLDSPOT, det burde ikke være noe der engang Og han så får så mange kills om dagen ... Så dere rett nord for cherno og satsa på at dere var på vei innover. La meg til rette på en hill og scouta sletta. Der kom dere løpende etter en stund. Noen av dere som skøt etter meg en stund etter, i det jeg kjørte på atv`en min? Default_Player lå i sniper hill og plaffa mot byen.. Var på vei rundt og ned for å backstabbe jævelen, men var borte når jeg kom dit, disconnected sådan. Det var nok ikke meg! Endret 23. oktober 2012 av langtongting Lenke til kommentar
Shredder123 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hvem var det som unngikk pvp nå nettopp? Det er i mot reglene. Tid 22:16. Du får en sjanse til å stå frem! hvilket område? eller hvor om du vil si det? Så kanskje den personen kjenner seg igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg