Waldemariel Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Bare jeg som syns det blir mørkt for tidlig? 2 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hvem kaster flares rundt seg nå i Cherno? Lenke til kommentar
Shredder123 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Bare jeg som syns det blir mørkt for tidlig? Dem har fiksa det allerede engang at blir litt senere mørkt. Men jeg synes fortsatt det blir altfor tidlig mørkt. Har ikke hatt tid å spille idag, kunne spilt nå men er bekkmørkt på servern så da orker jeg ikke. Men er vel noen som liker å løpe rundt i mørke og ikke se noen ting om dem ikke har nvg. Skulle gjerne likt å spilt nå, men enn så lenge for det bare vente. Skulle gjerne sett at det ble først mørkt ca kl 02.00 tida som tidligere. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Haha Milo og Thyes kjekt med brekte bein? hahaha Haha, vi har en høne eller.. 2-3 å plukke med dere nå! Det virka nesten litt mistenkelig en stund, at du hele tida var der vi var. Først i elektro, cherno og så i fuckings stary etterpå. Vi har hatt så sinnsykt uflaks i dag. Hele tiden vært på feil side av et bakholdsangrep. Unntaket var NE arifield hvor vi drepte en dude atmed control tower. Spiller som thyes forresten, ofte sammen med milo og Geir. hahah, synes det var ganske så fantastisk å møte på dere hvor enn vi gikk Jeg sprang bort til Cherno for å teame opp med Tobbiyo så sprang vi nordover. Raida NWAF, sprang tilbake til Stary hvor vi hørte en god del skudd gå av. Tenke seg til, der var dere to igjen Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Nå ble det mørkt. Var det noen som fyrte av en salve med hagla si i Elektro for ikke så lenge siden? Litt usikker på om den var ment for meg, men skvatt noe jævlig.. Rett ved sykehuset, så en chemlight så tenkte jeg skulle undersøke litt, men rullet meg "fort" ut av situasjonen. Synd det ble litt i mørkeste laget, var mye folk på serveren nå og tror flere stakk av pga litt for mørkt. Virker ikke som om det er måneskinn om natten på denne her som jeg har sett andre plasser, er så forbaska mye dårlig vær Endret 21. oktober 2012 av Hyd Lenke til kommentar
Ptv.swart Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hvem kaster flares rundt seg nå i Cherno? haha Lenke til kommentar
Cpt.Miller Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hei Hyd. Så deg på officebygningen etter du hadde drept Natural. Da vi kastet flares og snakket til deg "ingame" disconnectet du. Var dette for å unngå pvp fight? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Nei, var kun meg som skulle på dass.. Visste ikke at det var noen der, hørte ingenting. Beklager om det virket som jeg feiget ut Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Nice! Visste jeg ikke skulle tittet en gang til der, men klarte ikke la være når jeg så deg på vei ned trappa der Miller. Lenke til kommentar
Cpt.Miller Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Var ikke på vei noe sted. Skulle bare line opp headshot! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg merket det, men jeg var altså på vei ned trappa når jeg skimtet deg på sykehuset der, så jeg måtte jo seff rygge for å prøve å fyre av en salve, dummeste jeg har gjort i hele kveld da Enfielden din var mektig. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Hvem skyter en uskyldig mann som bare leter etter mat i butikken Endret 21. oktober 2012 av Bare Ban Lenke til kommentar
myninos Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 syns at kl ni norsk tid er for tidlig at d blir mørkt. var jo nestn bekk mørkt halv ti. d har vært skummring kl 11 før. d burde være d enda. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hvem skyter en uskyldig mann som bare leter etter mat på butikken Det var meg, jeg trodde du var en avledningsmanøver til Miller og banden sin. Du kom nok mitt i et bittert oppgjør der. Sorry for den. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Haha! Jeg visste det. Så fort jeg så du hadde lyst opp området tenkte jeg det var et gjeng opprør der! Btw: Du skylder meg en pistol Endret 21. oktober 2012 av Bare Ban Lenke til kommentar
thyes Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ah, en ganske crappy dag endte til slutt godt. Fikk oss en del kills med bra loot, og fikk reparert en bil også på slutten. Gleder meg til å teste ut AS50'en litt i morgen. Måtte dere være i feil ende av scopet neste gang, Qvistha og Hyd Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hyd altså. Er det du som var i elektro i stad med ghillie? Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hvem skyter en uskyldig mann som bare leter etter mat på butikken Det var meg, jeg trodde du var en avledningsmanøver til Miller og banden sin. Du kom nok mitt i et bittert oppgjør der. Sorry for den. Hyd. Grunnen til at vi kom for å ta deg var på grunn av at du campet i elektro og drepte fresh spawnet spillere. Bare ban du hadde nok blitt drept uansett Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Haha! Takk for den, neste gang kommer jeg til og være menneskesky mot alle. Ingen og stole på her! Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Haha! Takk for den, neste gang kommer jeg til og være menneskesky mot alle. Ingen og stole på her! Learning you are , youngling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg