JacEr Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Den gamle game guiden fra november 2011 skal skiftes ut med en ny og forbedret utgave 11. september. Dette for å dekke alle og utvidelser skjedd med patcher og oppdateringer (tror ikke Dawnguard blir en del av den nye guiden). Den gamle mursteinen var på 655 sider pluss et enormt kart, den nye skal bli på 880 sider! Min gamle guide holder på å falle fra hverandre etter stadige oppslag, den har vært en enorm hjelp til å finne oppdrag, steder og ting som jeg aldri ville funnet ellers. Har derfor funnet mangfoldig flere timer med underholdning i spillet enn hva jeg ellers ville gjort. Vanligvis har jeg sett på game guides som halvveis juks, noe som er forbeholdt folk som ikke ønsker å spille spillet skikkelig, men konstant prøver å finne snarveier. Men det å ha et formidabelt leksikon som dekker steder, skapninger, våpen, beskyttelse og alle de andre tingene som gjør Skyrim til et fantastisk sted å utforske, har endret meningen min fullstendig. Det å ha boken på låret mens man spiller er så mye enklere enn å forholde seg til en wiki man må på nettet for å finne, imho. Hva mener dere om game guides? Er det noen andre som har kjøpt eller skal kjøpe den som følger med skyrim? Endret 19. august 2012 av JacEr Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Eh, hvis man vil "jukse" i singleplayer spill, who cares? Det påvirker bare personen som "jukser". Alle har forskjellige ting de finner glede i. Hvis de liker å "spoile" alt, la dem. Det påvirker ikke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå