Acidguy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg har kjøpt meg en subwoofer på svinesund, lurer på hvor det er best å sette den for å få best effekt? Lønner det seg å sette den i ett hjørne? Ved siden av tv? Om noen lurer så er det en JBL powerbass 12"... Den kostet litt flesk så vil helst ha max effekt ut av den http://www.jbl.com/home/products/product_d...=PBS&sCatId=PSU Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Sett den i et hjørne hvis du vil ha kraftig bass. I et hjemmekino oppsett bør den stå imellom fronthøyttalerne et sted. Lenke til kommentar
Acidguy Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 takker for svar Lenke til kommentar
Acidguy Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 takker for svar Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 mulig at det er noen andre som er noe uenig i det jeg sier, men jeg snakker vel for de fleste hifi blad og etter mine egne erfaringer med subwoofer. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Høres jo greit ut, men prøv å flytt den rundt i rommet til du oppnår ønsket effekt Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Sett subben dær du skal sitte, så går du selv rund i rommet å finner ut hvor lyden høres best ut, dær ska subben stå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå