Gå til innhold

Abit NF7-S V2.0 vs. Asus A7N8X Deluxe

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ABIT! for all del.. har blitt totalt skuffet av den dårlige overklokkingskombinasjonen av 2500+ og ASUS A7N8X deluxe. Får ikke klokka noe som helst.. uansett om du ikke skal klokke eller ei anbefaler jeg ABIT sitt. Sikkert en god del mer stabilt enn det kortet jeg har nå.

Får jo ikke klokka til mer enn 2800+ (166FSB). Spørs om det kanskje er CPU'en sin feil :roll: eller hk'et.. ikke lett å si.

ABIT! :D

Lenke til kommentar

A7N8X DeLux har en 100Gb LAN port mer (Totalt 2), og et av kortene har kjølevifte på NorthBridge (Bra ved klokking over XP3200+, så lenge vifta fungerer :smile: ). Begge overklokker vel like bra (Har selv A7N8X DL og NF7-S i V2.0 utgave). Kjører XP2500 på 11x200 -> XP3200 stabilt i Prime Torture test i 24+ timer på begge to (Har ikke problem med å kjøre høyere enn dette, men er da ikke Prime stabil lenger). Bruker Aero 7+ CPUvifte. Korrekt (Raskt) minne og hvor heldig du er med CPU er minst like viktig som Mboard for stabil overklokking.

Lenke til kommentar

Styr unna A7N8X-X iafl. Det har ikke dual channel DDR :(

Vært artig å visst før jeg kjøpte det - får vel researche litt bedre neste gang. Trodde det var en ny utgave av standard A7N8X, siden den ikke var å få kjøpt hos komplett lenger. Jaja. Får håpe det går bra å bytte til Deluxe med et mellomlegg fra min side :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...