gazthme Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hey! Før jeg dro på sommerferie kjøpte jeg meg fjernkontroll nevnt i tittel. Da jeg skulle dra bort samme dag jeg fikk pakken i posten, ble det bare til at jeg kjapt testet at sender og mottaker var i orden før jeg la det bort. Da jeg kom hjem fra ferie gledet jeg meg til å prøve ut dette spessielt mtp timelapse. Da viste det seg at batteriene i sender og mottaker var tomme. Ikke noe krise i seg selv det, men da jeg hadde byttet disse fikk jeg ikke sender og mottaker til å "prate sammen". Har prøvd å søke på nett, testet alle kanaler som kan brukes og begynner å bli lei... Senderen virker også som har dårlig kontakt. Den skrur seg av og når man klemmer sammen fjernkontrollen kommer den på og slukker like fort som man slipper. Sistnevnte har jeg fått fiklet til med litt klåing og fikling men det at de ikke prater sammen er et problem. Noen som har erfaring med denne fjernkontrollen? Er det noen måte å synkronisere på nytt? Finner iallefall ingenting i brukermanualen. Ender vel opp med å sende tilbake shaiten.... Men er så tiltak.. heh. Fjernkontrollen er til Nikon btw. Takker for alle tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå