Balotteli Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg prøver å lage et webside, så jeg trenger hjelp til å finne et bra nettside som er gratis/bilig noen tips? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hva slags nettside skal du ha? Litt mer info om hva formålet er gjør ting lettere for andre og gi tips Mvh Faller Lenke til kommentar
Balotteli Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Hva slags nettside skal du ha? Litt mer info om hva formålet er gjør ting lettere for andre og gi tips Mvh Faller Nei tenkte sånn standar webside, sånn jeg kan legge ut ting jeg kan selge Lenke til kommentar
Faller Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Kan du utdype enda litt mer? Har du noen krav til plattform? Design-preferanser? Skriv gjerne alt du ser for deg. Jeg kjenner ikke til noen sider selv, men jo mer info du forteller, jo lettere er det for andre å hjelpe Mvh Faller Lenke til kommentar
Balotteli Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 plattform, design osv. Jeg er ikke så kjennt til det skjønner du så jeg vet ikke hva mer. Men jeg tenkte sånn som dette nettside http://budpanda.com/.. Takk for du hjelper meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå